Gleba czyli...
Moderator: flapjck1
- Austin
- Swój Człowiek
- Posty: 179
- Rejestracja: 19 kwie 2006, 13:31
- Posiadane auto: Mini Cooper SPI
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Gleba czyli...
Witam!
Proszę o informację osób, które przerabiały ten temat...
Zależy mi na maksymalnym "położeniu" Mianiaka. Zdjęcie zrobiłem na IMM-ie.
I bardzo mi się podoba ten zestaw
Domyślam się, że potrzebne są:
- amortyzatory lowered
- Hi-Low-y
- gruchy ( podobno jakieś specjalne )
a może inna konfiguracja?
Pozdrawiam
Proszę o informację osób, które przerabiały ten temat...
Zależy mi na maksymalnym "położeniu" Mianiaka. Zdjęcie zrobiłem na IMM-ie.
I bardzo mi się podoba ten zestaw
Domyślam się, że potrzebne są:
- amortyzatory lowered
- Hi-Low-y
- gruchy ( podobno jakieś specjalne )
a może inna konfiguracja?
Pozdrawiam
- Załączniki
-
- gleba.jpg (173.56 KiB) Przejrzano 1364 razy
I o to chodzi, i o to chodzi...
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Gleba czyli...
wiesz, że nie da się jeździć? po naszych drogach na pewno
zawias, żeby nie przycierał będzie musiał być bardzo twardy, co daje się zrobić za pomocą gruszek i amorów, ale komfort jazdy nie istnieje - jedynym elementem amortyzującym będą w zasadzie opony
zawias, żeby nie przycierał będzie musiał być bardzo twardy, co daje się zrobić za pomocą gruszek i amorów, ale komfort jazdy nie istnieje - jedynym elementem amortyzującym będą w zasadzie opony
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2563
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
- Austin
- Swój Człowiek
- Posty: 179
- Rejestracja: 19 kwie 2006, 13:31
- Posiadane auto: Mini Cooper SPI
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Gleba czyli...
Witam!
W maju zmieniłem z 12 na 10 i wydaje mi się, że jest bardzo miękko... dlatego
pogorszenia warunków jazdy się nie boję
Pozdrawiam
W maju zmieniłem z 12 na 10 i wydaje mi się, że jest bardzo miękko... dlatego
pogorszenia warunków jazdy się nie boję
Pozdrawiam
I o to chodzi, i o to chodzi...
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Gleba czyli...
Gruszki C-STR687 + Hi-lo + amortyzatory lub coilovers lowered (różnica jest ok 2cm).
PS
Ja mam jeszcze większą "glebę" od tego ze zdjęcia.
Z kołami nie ma problemu ale jest z wydechem.
PS
Ja mam jeszcze większą "glebę" od tego ze zdjęcia.
Z kołami nie ma problemu ale jest z wydechem.
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Gleba czyli...
se7ven pisze:Gruszki C-STR687 + Hi-lo + amortyzatory lub coilovers lowered (różnica jest ok 2cm).
PS
Ja mam jeszcze większą "glebę" od tego ze zdjęcia.
Z kołami nie ma problemu ale jest z wydechem.
auto wyjeżdża na drogę czy tylko na tor?
a poza tym dużo bardziej to się raczej nie da bo opona już jest na krawędzi nadkola...
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2563
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Gleba czyli...
da sie , ale przy takiem ET zeby koło weszło do środka, a tam jeszce troche miejsca jest
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Gleba czyli...
nakładka to jedno, ale blacha to drugie, żeby koło weszło do środka musiałbyś mieć wąskie felgi/opony i bez nakładki plastikowej czy innej, a przy szerszym zestawie nie ma bata - trzeba ewentualnie maltretować blachę, żeby skok zawieszenia był jako taki i ewentualnie sprawdzić czy nie opiera się wahacz na górnym odboju (zainstalować mniejszy, czyt. krótszy)
wtedy to będzie miało ręce i nogi w przeciwnym wypadku pozostaje opcja "na twardo"
wtedy to będzie miało ręce i nogi w przeciwnym wypadku pozostaje opcja "na twardo"
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas