Gleba czyli...

Wszystko o klasycznych Mini.

Moderator: flapjck1

Awatar użytkownika
Austin
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 179
Rejestracja: 19 kwie 2006, 13:31
Posiadane auto: Mini Cooper SPI
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Gleba czyli...

Post autor: Austin »

Witam!

Proszę o informację osób, które przerabiały ten temat...
Zależy mi na maksymalnym "położeniu" Mianiaka. Zdjęcie zrobiłem na IMM-ie.
I bardzo mi się podoba ten zestaw :-)

Domyślam się, że potrzebne są:
- amortyzatory lowered
- Hi-Low-y
- gruchy ( podobno jakieś specjalne )

a może inna konfiguracja?


Pozdrawiam
Załączniki
gleba.jpg
gleba.jpg (173.56 KiB) Przejrzano 1359 razy
I o to chodzi, i o to chodzi...
Awatar użytkownika
Sadam
Maniak
Maniak
Posty: 2671
Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Gleba czyli...

Post autor: Sadam »

wiesz, że nie da się jeździć? po naszych drogach na pewno

zawias, żeby nie przycierał będzie musiał być bardzo twardy, co daje się zrobić za pomocą gruszek i amorów, ale komfort jazdy nie istnieje - jedynym elementem amortyzującym będą w zasadzie opony
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas :(
Awatar użytkownika
Konrad K_2
Maniak
Maniak
Posty: 2563
Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: Gleba czyli...

Post autor: Konrad K_2 »

do tego zestawu to tylko spawarka :-)
Awatar użytkownika
Austin
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 179
Rejestracja: 19 kwie 2006, 13:31
Posiadane auto: Mini Cooper SPI
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Gleba czyli...

Post autor: Austin »

Witam!

W maju zmieniłem z 12 na 10 i wydaje mi się, że jest bardzo miękko... dlatego
pogorszenia warunków jazdy się nie boję :-)

Pozdrawiam
I o to chodzi, i o to chodzi...
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Gleba czyli...

Post autor: se7ven »

Gruszki C-STR687 + Hi-lo + amortyzatory lub coilovers lowered (różnica jest ok 2cm).
PS
Ja mam jeszcze większą "glebę" od tego ze zdjęcia.
Z kołami nie ma problemu ale jest z wydechem.
Awatar użytkownika
Sadam
Maniak
Maniak
Posty: 2671
Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Gleba czyli...

Post autor: Sadam »

se7ven pisze:Gruszki C-STR687 + Hi-lo + amortyzatory lub coilovers lowered (różnica jest ok 2cm).
PS
Ja mam jeszcze większą "glebę" od tego ze zdjęcia.
Z kołami nie ma problemu ale jest z wydechem.


auto wyjeżdża na drogę czy tylko na tor?

a poza tym dużo bardziej to się raczej nie da bo opona już jest na krawędzi nadkola...
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas :(
Awatar użytkownika
Konrad K_2
Maniak
Maniak
Posty: 2563
Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: Gleba czyli...

Post autor: Konrad K_2 »

da sie , ale przy takiem ET zeby koło weszło do środka, a tam jeszce troche miejsca jest
Awatar użytkownika
Sadam
Maniak
Maniak
Posty: 2671
Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Gleba czyli...

Post autor: Sadam »

nakładka to jedno, ale blacha to drugie, żeby koło weszło do środka musiałbyś mieć wąskie felgi/opony i bez nakładki plastikowej czy innej, a przy szerszym zestawie nie ma bata - trzeba ewentualnie maltretować blachę, żeby skok zawieszenia był jako taki i ewentualnie sprawdzić czy nie opiera się wahacz na górnym odboju (zainstalować mniejszy, czyt. krótszy)

wtedy to będzie miało ręce i nogi w przeciwnym wypadku pozostaje opcja "na twardo"
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas :(
ODPOWIEDZ