Silnik A/A+ ??
Moderator: flapjck1
- rogal
- Super użytkownik
- Posty: 1069
- Rejestracja: 05 sty 2005, 15:10
- Posiadane auto: 6 x MINI
- Lokalizacja: EŁK
- Kontakt:
Re: Silnik A/A+ ??
korbowodów metrycznymi nie ruszysz
pozdrawiam
Rogal
tel. 695 455 231
---------------------------
Wszystko dla Mini .
http://www.englishcars.pl
Rogal
tel. 695 455 231
---------------------------
Wszystko dla Mini .
http://www.englishcars.pl
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Silnik A/A+ ??
trzeba miec 12tke 12nastokatna
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- rogal
- Super użytkownik
- Posty: 1069
- Rejestracja: 05 sty 2005, 15:10
- Posiadane auto: 6 x MINI
- Lokalizacja: EŁK
- Kontakt:
Re: Silnik A/A+ ??
ja tam mam 1/2 cala 12 katną pasuje jak z fabryki. Klucze calowe to dobra inwestycja w Mini
pozdrawiam
Rogal
tel. 695 455 231
---------------------------
Wszystko dla Mini .
http://www.englishcars.pl
Rogal
tel. 695 455 231
---------------------------
Wszystko dla Mini .
http://www.englishcars.pl
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Silnik A/A+ ??
dlatego pytałem czy rozkręcic czy odkręcić ja tam pamiętam, że na etapie odkręcania skrzyni od bloku wprawdzie obyło się bez calowych, ale nie było łatwo i przyjemnie
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Silnik A/A+ ??
flapjck1 pisze:trzeba miec 12tke 12nastokatna
w 1300 to 13 12kątną
Re: Silnik A/A+ ??
Panowie, (i Panie?).
Jak to cholerstwo odkręcić.?
pozostało mi odłączyć od silnika koła-półośki?
i od skrzyni biegów te pręty (znowu nie wiem jak to się nazywa)
od lewarka.
Zdjęcia załączam.
proszę o pomoc bo mech. nie jestem, robie to dla fanu:)
Jak to cholerstwo odkręcić.?
pozostało mi odłączyć od silnika koła-półośki?
i od skrzyni biegów te pręty (znowu nie wiem jak to się nazywa)
od lewarka.
Zdjęcia załączam.
proszę o pomoc bo mech. nie jestem, robie to dla fanu:)
- Załączniki
-
- od_skrz_bieg.jpg (88.9 KiB) Przejrzano 1035 razy
-
- poloski.jpg (116.26 KiB) Przejrzano 1035 razy
- Saint
- Super użytkownik
- Posty: 1227
- Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: KR
- Kontakt:
Re: Silnik A/A+ ??
Przy wybieraku skrzyni biegów kołki wybijasz (generalnie wystarczy wybić jeden by odłączyć ciągna), jeżeli chodzi o półosie, to ściągasz gumowe osłony, ściągasz zwrotnice z górnego lub dolnego wachacza i koniec półosi wyłazi prawie że sam (z tego co pamietam, jak się pomyliłem, to ściagnać z obydwóch wachaczy).
Zawodowy Szyderca
Re: Silnik A/A+ ??
ciągna - właaśnie, tak to się nazywało, dzieki.
z półosi już odgiąłem osłony, ale szczerze to nie mam zielonego pojęcia jak się do tego zabrać (inna sprawa, że sie nie przyglądnąłem za długo) możesz mi jeszcze powiedzieć co masz na myśli pisząc "ściągasz zwrotnice", jak to się robi? nie widziałem tam żadnej nakrętki czy coś...
ale i tak chyba jutro pojade do garażu i spróbuje coś tam wykombinować )
a masz jakiś wypróbowany sposób na przymocowanie wyciągarki do silnika?
(moja wyciągarka ma zwykły hak, więc nie wiem, trzeba będzie kupić jakiś
łańcuch lub jakieś pasy i jakoś przyczepić to do silnika....)
z półosi już odgiąłem osłony, ale szczerze to nie mam zielonego pojęcia jak się do tego zabrać (inna sprawa, że sie nie przyglądnąłem za długo) możesz mi jeszcze powiedzieć co masz na myśli pisząc "ściągasz zwrotnice", jak to się robi? nie widziałem tam żadnej nakrętki czy coś...
ale i tak chyba jutro pojade do garażu i spróbuje coś tam wykombinować )
a masz jakiś wypróbowany sposób na przymocowanie wyciągarki do silnika?
(moja wyciągarka ma zwykły hak, więc nie wiem, trzeba będzie kupić jakiś
łańcuch lub jakieś pasy i jakoś przyczepić to do silnika....)
- Saint
- Super użytkownik
- Posty: 1227
- Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: KR
- Kontakt:
Re: Silnik A/A+ ??
Przy zwrotnicach ściągasz końcówki drążków kierowniczych i górne sworznie z górnych wachaczy, a same zwrotnice odginasz na zewnątrz, powinny wyjść wtedy półośki. Sam silnik możesz dźwigać na pasach, tylko zabezpieczyć dobrze obydwa końce by się nie wysunął pas.
Zawodowy Szyderca
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Silnik A/A+ ??
pasy to zbyt bezpieczne nie są, ja używałem dwóch łańcuchów (do kupienia w każdym markecie budowlanym) i dodatkowo, a może przede wszystki balancer, który pozwala równomiernie silnik podnosić bez przechyłów w lewo czy prawo, lub też taki przechyl wywołać w miare potrzeby
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- minimaniak
- Klubowicz
- Posty: 1828
- Rejestracja: 05 sty 2005, 19:35
- Posiadane auto: Klasyki "Dziadek" 25LE, 35LE, 40LE, Cabriolet, Van,Kombi i parę innych
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Silnik A/A+ ??
półośki wybij za wewnętrzny przegub - tylko wcześniej olej spuść
Pozdrawiam Adam
TEL. 606-877-927
PIERWSZY W POLSCE SKLEP Z CZĘŚCIAMI DO MINI www.mini-land.pl
TEL. 606-877-927
PIERWSZY W POLSCE SKLEP Z CZĘŚCIAMI DO MINI www.mini-land.pl
Re: Silnik A/A+ ??
olej już dawno spuszczony, teraz tylko nie wiem co z nim zrobić....
należę do ludzi lekko pro ekologicznych i nie wyleje tego do rzeki.
należę do ludzi lekko pro ekologicznych i nie wyleje tego do rzeki.
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Silnik A/A+ ??
ja też dlatego mam pod domem kilka baniakówjak znajdziesz sposób utylizacji we wro to daj znać;)
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas