Remont silnika czy wymiana? A może sprzedać i kupić nowszy.
Re: Remont silnika czy wymiana? A może sprzedać i kupić nowszy.
za 10 tys mozna miec 4 silniki
-
- Swój Człowiek
- Posty: 263
- Rejestracja: 10 sty 2009, 22:03
- Posiadane auto: MCS R56
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Remont silnika czy wymiana? A może sprzedać i kupić nowszy.
alan pisze:za 10 tys mozna miec 4 silniki
Ha, haaaaaaaaa...'I ZROBIĆ' Z NICH 8 sztuk: ze szmelcu powstaje zaledwie jeszcze gorszy szmelc!
BORLA Stainless Steel Cat-Back™System,M7 direct Flow Intercooler (DFIC2),M7 DFIC exit Scoop,M7 15% supercharger Pulley,ALTA intake System Cold Air,JCW front Strut brace,CUSCO rear Strut brace,EBC Brakes,ORCIARI bonnet vents scoops.
______
Saluti
______
Saluti
Re: Remont silnika czy wymiana? A może sprzedać i kupić nowszy.
137jastr pisze:ze szmelcu powstaje zaledwie jeszcze gorszy szmelc!
Święta prawda.
Re: Remont silnika czy wymiana? A może sprzedać i kupić nowszy.
jasne wasze silnik to tez szmelc bo nie naprawiane w bmw
Re: Remont silnika czy wymiana? A może sprzedać i kupić nowszy.
alan pisze:jasne wasze silnik to tez szmelc bo nie naprawiane w bmw
A twój?
Re: Remont silnika czy wymiana? A może sprzedać i kupić nowszy.
alan pisze:jasne wasze silnik to tez szmelc bo nie naprawiane w bmw
Uważasz ze wszystko najlepiej robią w serwisach??
Nie jeden zakład samochodowy ma 10 razy więcej wiedzy na temat remontów silników niż wszystkie serwisy razem wzięte.
Tyle osób remontuje w serwisach te silniki że hoho... i nie robią tego tylko ze względu wysokich kosztów ale nie oszukujmy się.... wszyscy dobrze wiedzą jacy "spece" i z jakim doświadczeniem tam pracują.
- Babak
- Swój Człowiek
- Posty: 358
- Rejestracja: 22 mar 2010, 23:04
- Posiadane auto: Mini Cooper S R53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Remont silnika czy wymiana? A może sprzedać i kupić nowszy.
Panowie! Nie pomagacie mi... a mi jeszcze z maglownicy cieknie ciekawe co z tego wyjdzie? na razie ze sterowaniem wszystko ok.
Re: Remont silnika czy wymiana? A może sprzedać i kupić nowszy.
Babak pisze:Panowie! Nie pomagacie mi... a mi jeszcze z maglownicy cieknie ciekawe co z tego wyjdzie? na razie ze sterowaniem wszystko ok.
Skoro takie problemy to sprzedaj po cenie, dołóż i szukaj czegoś innego.
Jedno jest pewne - tych pieniędzy które teraz zainwestujesz, czy to będzie 3-5 czy 10tyś na pewno nie odzyskasz. Wiec jeśli masz zamiar pakować w to grube pieniądze to ja nawet bym się nie zastanawiał tylko bym sprzedał i dołożył tą sumę do innego auta.
- Babak
- Swój Człowiek
- Posty: 358
- Rejestracja: 22 mar 2010, 23:04
- Posiadane auto: Mini Cooper S R53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Remont silnika czy wymiana? A może sprzedać i kupić nowszy.
Niby racja, większość osób mi tak doradza. Ale jak byśmy przekalkulowali, że za auto teraz bym dostał pewnie mniej niż 30 000,- załóżmy, że sprzedam, dodam te 10 000,- i tak naprawdę za 40 000,- nie kupie miniaka w porządnym stanie ani z dobrym wyposażeniem, także lepiej już wiedzieć co jest zrobione i jeździć dalej.
Najwięcej bym za niego dostał w salonie w rozliczeniu przy kupnie nowego, ale na razie nie ma takiej opcji, poza tym tłuścioch mi się już nie podoba.
Najwięcej bym za niego dostał w salonie w rozliczeniu przy kupnie nowego, ale na razie nie ma takiej opcji, poza tym tłuścioch mi się już nie podoba.
Re: Remont silnika czy wymiana? A może sprzedać i kupić nowszy.
Babak pisze:Niby racja, większość osób mi tak doradza. Ale jak byśmy przekalkulowali, że za auto teraz bym dostał pewnie mniej niż 30 000,- załóżmy, że sprzedam, dodam te 10 000,- i tak naprawdę za 40 000,- nie kupie miniaka w porządnym stanie ani z dobrym wyposażeniem, także lepiej już wiedzieć co jest zrobione i jeździć dalej.
Najwięcej bym za niego dostał w salonie w rozliczeniu przy kupnie nowego, ale na razie nie ma takiej opcji, poza tym tłuścioch mi się już nie podoba.
No jeśli jest tak jak mówisz że masz dobry egzemplarz nie bity i dobrze wyposażony to remontuj.
- Babak
- Swój Człowiek
- Posty: 358
- Rejestracja: 22 mar 2010, 23:04
- Posiadane auto: Mini Cooper S R53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Remont silnika czy wymiana? A może sprzedać i kupić nowszy.
no jest całkiem spoko:
pierwszy właściciel, bezwypadek, szyberdach, harman cardon, nowy wydech, pompa paliwa i chłodnica.
Ogólnie zrobię tak: podliczę ile będą wstępnie kosztowały mnie części, znajdę opcje kupienia silnika i wtedy wsadzam do warsztatu, rozbiorą wszystko i po diagnozie padnie decyzja czy przeszczep czy remont.
A tak w ogóle orientuje się ktoś ile kosztuję katalizator euro3, sprzęgło i maglownica?
pierwszy właściciel, bezwypadek, szyberdach, harman cardon, nowy wydech, pompa paliwa i chłodnica.
Ogólnie zrobię tak: podliczę ile będą wstępnie kosztowały mnie części, znajdę opcje kupienia silnika i wtedy wsadzam do warsztatu, rozbiorą wszystko i po diagnozie padnie decyzja czy przeszczep czy remont.
A tak w ogóle orientuje się ktoś ile kosztuję katalizator euro3, sprzęgło i maglownica?
- Babak
- Swój Człowiek
- Posty: 358
- Rejestracja: 22 mar 2010, 23:04
- Posiadane auto: Mini Cooper S R53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Remont silnika czy wymiana? A może sprzedać i kupić nowszy.
Kuuuuur.... Nowy katalizator w ASO 4600zł. Da się to jakoś ominąć? przecież to jakiś żart!
Czy ktoś ma do polecenia sklep gdzie są dobre zestawy tuningowe, albo jaką część gdzie kupić? Jak już będę podmieniał silnik i wszystko wyjmował to chce od razu zrobić jakieś 190KM.
Czy był już o tym jakiś temat, a ja przeoczyłem?
Przy okazji, ma ktoś jakieś info albo schematy czy stronkę opisującą szerzej konstrukcje silnika W11: L4 SOHC 16V ? Ogólnie wśród mechaników którzy w tym silniku się babrali panuje opinia, że to straszny złom. Mówią że 200KM radykalnie skraca tej jednostce życie.
Czy ktoś ma do polecenia sklep gdzie są dobre zestawy tuningowe, albo jaką część gdzie kupić? Jak już będę podmieniał silnik i wszystko wyjmował to chce od razu zrobić jakieś 190KM.
Czy był już o tym jakiś temat, a ja przeoczyłem?
Przy okazji, ma ktoś jakieś info albo schematy czy stronkę opisującą szerzej konstrukcje silnika W11: L4 SOHC 16V ? Ogólnie wśród mechaników którzy w tym silniku się babrali panuje opinia, że to straszny złom. Mówią że 200KM radykalnie skraca tej jednostce życie.
- Babak
- Swój Człowiek
- Posty: 358
- Rejestracja: 22 mar 2010, 23:04
- Posiadane auto: Mini Cooper S R53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Remont silnika czy wymiana? A może sprzedać i kupić nowszy.
aha no i jeszcze jak 190KM to jakiś szperunek bym zamontował. Tylko jaki i z kąd?
- pididi
- Super użytkownik
- Posty: 1112
- Rejestracja: 19 cze 2008, 20:39
- Posiadane auto: Clubman JCW LCI
- Lokalizacja: Poznań
Re: Remont silnika czy wymiana? A może sprzedać i kupić nowszy.
1) Olej kata, wspawaj rurkę
2) Kup kolektor bez kata, Janspeed/OBX.
3) Jeśli bardzo chcesz katalizator, to Milltek robi wersję z katalizatorem, Janspeed też jest/był dostępny.
Załóż kółko, zrób one-balla, zmień kolektor i ciesz się okolicami 190-200KM.
Fajni ci mechanicy, BTW.
PS. Szpera np. Quaife to też pewnie z dobre 3k wyjdzie.
2) Kup kolektor bez kata, Janspeed/OBX.
3) Jeśli bardzo chcesz katalizator, to Milltek robi wersję z katalizatorem, Janspeed też jest/był dostępny.
Załóż kółko, zrób one-balla, zmień kolektor i ciesz się okolicami 190-200KM.
Fajni ci mechanicy, BTW.
PS. Szpera np. Quaife to też pewnie z dobre 3k wyjdzie.
- Babak
- Swój Człowiek
- Posty: 358
- Rejestracja: 22 mar 2010, 23:04
- Posiadane auto: Mini Cooper S R53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Remont silnika czy wymiana? A może sprzedać i kupić nowszy.
co to jest one-ball? W ogóle ktoś robił mniej więcej taki tuning jak JCW? Ile kosztują wszystkie części?
Dzięki Pipidi, szpere znalazłem za 550 Funciaków.
A tak w ogóle to mam kumpla w Londynie który lata co miesiąc do Polski. Jak ktoś chce jakaś mniejszą część to może zabrać.
Dzięki Pipidi, szpere znalazłem za 550 Funciaków.
A tak w ogóle to mam kumpla w Londynie który lata co miesiąc do Polski. Jak ktoś chce jakaś mniejszą część to może zabrać.