MCS swap na JCW GP

R50, R52 & R53

Moderatorzy: flapjck1, Drail

AleXander
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1613
Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
Posiadane auto:
Lokalizacja: W-wa

Re: MCS swap na JCW GP

Post autor: AleXander »

tak jak napisał Flap. Był problem z softem (już rozwiązany).

Wrzuć wykres i zaprezentuj auto w Galerii - gratuluje swapa - odważna decyzja ;)
kostos

Re: MCS swap na JCW GP

Post autor: kostos »

niestety w jetroniku hamownia ma takie wziecie ze trzeba sie umawiac na 3 dni do przodu..czy ktos zna inna hamownie we wrocku?

jak tylko uporam sie z kilkoma waznymi sprawami i bede mial wykres to wszystko powklejam na forum..

jest taka sprawa ktora mnie intryguje z tym programem do jcw,u goscia ktory mi robil podlaczenie kompa od jcw dowiedzialem sie ze jesli mi bedzie brakowac mocy to oni moga mi wgrac mocniejsdza mape...moze to chodzi o ten poprawiony program,a u mnie go nie ma?czy ma ktos mcsa we wrocku lub okolicach zeby mozna bylo ,,porownac,,przyspieszenie?? :mrgreen:
Awatar użytkownika
Sadam
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2487
Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: MCS swap na JCW GP

Post autor: Sadam »

c-tronik żerniki wrocławskie
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas :(
kostos

Re: MCS swap na JCW GP

Post autor: kostos »

no panowie dupa..bylem w zernikach na hamowni(dzieki za link) i wyplulo mi 183km i 203 nm
sa dwie opcje:cos jest nie tak z moimi gratami albo nie mam tego zas...nego programu o ktorym bylo tak glosno juz...nie wiem,poki co troszke sie podlamalem.do odbioru
kostos

Re: MCS swap na JCW GP

Post autor: kostos »

witam ponownie..
czy ktos wie jak sprawuje sie pakiet worksa ale bez swiec ngk tych zimniejszych?..okazalo sie bowiem ze nie przelozyli mi swiec i sie teraz zorientowali..jutro mi przekladaja,czy to mogla bycprzyczyna niskiej mocy i nierownej pracy auta??
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8180
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: MCS swap na JCW GP

Post autor: flapjck1 »

nierownej pracy tak, jak byly bardzo skopane to i niskiej mocy :)
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
speedfight

Re: MCS swap na JCW GP

Post autor: speedfight »

flapjck1 pisze:nierownej pracy tak, jak byly bardzo skopane to i niskiej mocy :)
No nie gadaj że o stopień zimniejsze świece dają więcej mocy?
Mogę się mylić ale wydaje mi się, że świece musiałyby być tak zepsute, że silnik pracował by jak traktor żeby po wymianie na nowe miał więcej mocy.
kostos pisze:witam ponownie..
czy ktos wie jak sprawuje sie pakiet worksa ale bez swiec ngk tych zimniejszych?..okazalo sie bowiem ze nie przelozyli mi swiec i sie teraz zorientowali..jutro mi przekladaja,czy to mogla bycprzyczyna niskiej mocy i nierownej pracy auta??
Tak to już jest z tymi samochodami... a wiesz w jakim stanie był silnik w tym GP? wydech też Ci napewno coś hamuje jeśli masz seryjny.

A teraz to co najśmieszniejsze... trzeba było do S-ki założyć mniejsze kółko, zrobić program i np wymienić wydech i masz BITE 200KM. A tak? będziesz teraz kombinował i osiągniesz to samo. Pieniędzy też napewno sporo by Ci zostało.
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8180
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: MCS swap na JCW GP

Post autor: flapjck1 »

speedfight pisze: No nie gadaj że o stopień zimniejsze świece dają więcej mocy?
Mogę się mylić ale wydaje mi się, że świece musiałyby być tak zepsute, że silnik pracował by jak traktor żeby po wymianie na nowe miał więcej mocy.
no wlasnie o tym mowie, nie mowie ze zimniejsze sa zle, ale mowie o zlych swiecach, jak nierowno chodzi to moze chodzic na 3 garach, tak? jak na 3ech to mniej mocy, tak?
jak iskra nie jest przy kazdym suwie pracy wyzwalana to tez nie bedzie mial tyle mocy ile trzeba, tak?
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
speedfight

Re: MCS swap na JCW GP

Post autor: speedfight »

flapjck1 pisze:
speedfight pisze: No nie gadaj że o stopień zimniejsze świece dają więcej mocy?
Mogę się mylić ale wydaje mi się, że świece musiałyby być tak zepsute, że silnik pracował by jak traktor żeby po wymianie na nowe miał więcej mocy.
no wlasnie o tym mowie, nie mowie ze zimniejsze sa zle, ale mowie o zlych swiecach, jak nierowno chodzi to moze chodzic na 3 garach, tak? jak na 3ech to mniej mocy, tak?
jak iskra nie jest przy kazdym suwie pracy wyzwalana to tez nie bedzie mial tyle mocy ile trzeba, tak?
dokładnie TAK :razz:
kostos

Re: MCS swap na JCW GP

Post autor: kostos »

no i swiece juz w autku..jest lepiej ,dosc odczuwalnie lepiej.autko jezdzi plynniej,niestety od 1.5tys obrot.do 3.5 wciaz czuje drgania,taka nierowna praca jakby mieszanka byla uboga,zawirowania powietrza albo jakas przeszkoda..a od 3.5 auto wyrywa mi sie z rak.

ta nierowna praca byc moze jest od tego ze pokrywa airboxa jest poprzypalana i zdeformowana i brakuje tam jednego wezyka od podcisnienia jakiegos...nie wiem czy nie lepsza opcja bedzie zamiana tego uszkodzonego dolotu na dolot ALTY?

chyba ze jakis wtrysk nie leje jak powinienen albo kabel od swiec?jakiebylyby objawy w obu tych przypadkach?

wielkie dzieki za pomoc z gory,pozdrawiam
kostos

Re: MCS swap na JCW GP

Post autor: kostos »

Witam po malej przerwie,mam kilka pytan w zwiazku z konczeniem mojego projektu.wlasnie oczekuje na walek,bedzie jeszcze robiony 4-2-1 oraz strojenie na koncu:

1.ma ktos pojecie skad mozna zalatwic schemat dolotu od JCW w r53?

2.dowiedzialem sie ze wskazane jest usuniecie klapki w r53 modulujacej doplyw powietrza do airboxa?jak to wykonac technicznie?poprostu wyp...?

3.gdzie mozna zakupic dobry stozek do airboxa JCW,alternatywe do papierowego JCW?moze ktos robil juz taki myk?

4.co nalezaloby jeszcze dolozyc do mojego zestawu zeby osiagnac granice 230-240km?
teraz jest:pakiet JCW + IC GP
w najblizszym czasie bedzie walek (fast road) oraz kolektor wydechowy i na koncu finalne strojenie.

czy jest sens wymieniac kolko na 17?
AleXander
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1613
Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
Posiadane auto:
Lokalizacja: W-wa

Re: MCS swap na JCW GP

Post autor: AleXander »

1.ma ktos pojecie skad mozna zalatwic schemat dolotu od JCW w r53?
NorthAmericanMotoring albo MINI2.com
2.dowiedzialem sie ze wskazane jest usuniecie klapki w r53 modulujacej doplyw powietrza do airboxa?jak to wykonac technicznie?poprostu wyp...?
Hmm... nie słysząłem o klapce w dolocie :D
3.gdzie mozna zakupic dobry stozek do airboxa JCW,alternatywe do papierowego JCW?moze ktos robil juz taki myk?
Na allegro jest koleś sprzedający ITG... od niego mam "walec" - możesz też oczywiście na Lohen.co.uk czy czymś takim.
4.co nalezaloby jeszcze dolozyc do mojego zestawu zeby osiagnac granice 230-240km?
teraz jest:pakiet JCW + IC GP
w najblizszym czasie bedzie walek (fast road) oraz kolektor wydechowy i na koncu finalne strojenie.
Zobacz ile Ci wyjdzie po tym co masz + strojeniu bo tak to ciężko gdybać.

czy jest sens wymieniac kolko na 17?
Nie ma sensu imho. Będzie większe doładowanie ale temperatura w dolocie zabije Ci ten przyrost.
Awatar użytkownika
pididi
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1090
Rejestracja: 19 cze 2008, 20:39
Posiadane auto: Clubman JCW LCI
Lokalizacja: Poznań

Re: MCS swap na JCW GP

Post autor: pididi »

Jako, że to ja wspomniałęm o klapce, to doprecyzuje - mod się nazywa flapper mod, a "klapka" jest w dolocie JCW, otwierana przy 4500rpm (coś koło tego). Był kiedyś dolot JCM (John Cooper Motorsport) który był właśnie dolotem JCW, bez klapki i ze stożkiem.

Zresztą, wydechy JCM i inne części też były, ale wówczas Cooper nie produkował rowerów :wink:
static
ODPOWIEDZ