Odebrałem w końcu samochód i się cieszę na maksa, że w końcu mogę latać.
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 736&type=1 tutaj cała odbudowa wraz z efektem końcowym
Pojawiło się jednak trochę problemów. Podstawowa sprawa to airbag - pali mi się lampka srs. Rozebrałem kierownicę i co? Okazało się, że jak rozbierali auto to wyjęli prawdopodobnie kierownicę razem z kolumną. Jako, że nie było już zwrotnic i magla, który by ograniczał ruch kierownicy, to pewnie ktoś zakręcił kierownicą kilka razy i urwał taśmę tego śmiesznego połączenia ślimakowego pod kierownicą. Udało mi się cholerstwo złożyć o tyle, że działa klakson (przyda się na przeglądzie) ale srs już nie.
W związku z tym mam dwa pytania: ma ktoś może coś takiego na zbyciu? A może da się to polutować jakoś?
Druga sprawa to chłodzenie. Auto się notorycznie przegrzewa więc rozebrałem czujnik i termostat. Termostat niby się otwiera przy okolo dziewięćdziesięciu stopniach. Poniżej zdjęcie testów czujnika temperatury
Czujnik wydaje się walnięty - w wodzie nie zamyka układu, a jak go grzałem świeczką to w końcu zamknął (po bardzo długim opalaniu), ale i tak rezystancja nie spadła do zera. Później wkręciłem go w obudowe, odpaliłem auto i podłączyłem miernik to gdy płyn się zaczął gotować na czujniku nadal był opór. Wskaźnik temperatury wskazuje środek pola czyli tak jakby w ogóle komputer nie widział czujnika. Swoją drogą coś jest nie tak bo chyba bez podłączonego czujnika komp powinien na stałe włączyć wentylator, zgadza się?
Co jeszcze powinienem sprawdzić? Jakieś rady? Chyba nie obędzie się bez pojechania na diagnostykę i skasowania błędów? Wkurza mnie ten wiatrak bo od samego początku mam z nim kłopoty. Może w końcu uda się to jakoś rozwiązać...
Aha i jeszcze jedno - jakie powinno być ładowanie na klemach a jakie na alternatorze?