Mam pewien problem a ze na mechanice nie znam sie kompletnie to pisze.
Od powrotu z nad morza przy odpaleniu silnika i jezdzie spod maski wydostaja sie stukanie (puk,puk,puk,puk,puk).
Dzisiaj wracajac z KKN stracilem radio pozniej swiatla a na koncu samochod(na szczescie pod garazem) zgasl. Przy prekreceniu kluczyka wgl nie kreci.
Czy to jest alternator?? Padl i nie ma ladowania??
O co to chodzi?
Moderator: flapjck1
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: O co to chodzi?
primo zatytuluj watek jakos sensownie
sekundo za malo danych, generalnie fura ci sie zepsula
sekundo za malo danych, generalnie fura ci sie zepsula
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: O co to chodzi?
Wydaje się, że są to dwie niezależne od siebie usterki, Puk, puk, puk to może być panewka korbowodowa na wale, czemu specjalnie nie ma sie co dziwić przy sporym przebiegu silnika, sprawdzaniu poziomu oleju odkładanym z tygodnia na tydzień, czy jeździe na długim dystansie bez postojów i zaglądania w tym celu pod maskę
Drugi objaw to całkowite rozładowanie akumulatora - przyczyna najprostsza brak ładowania
Jeżeli będziesz miał więcej szczęścia "niż ustawa przewiduje" to przyczyna obu kłopotów może byc prozaiczna. Rozerwany / luźny / rozwarstwiony pasek klinowy. Może robić puk, puk, puk i jednocześnie powodować "nieładowanie"
Drugi objaw to całkowite rozładowanie akumulatora - przyczyna najprostsza brak ładowania
Jeżeli będziesz miał więcej szczęścia "niż ustawa przewiduje" to przyczyna obu kłopotów może byc prozaiczna. Rozerwany / luźny / rozwarstwiony pasek klinowy. Może robić puk, puk, puk i jednocześnie powodować "nieładowanie"
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: O co to chodzi?
albo puk puk robi mu rozregulowany kasownik luzu zaworowego
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- humin
- Super użytkownik
- Posty: 2321
- Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: O co to chodzi?
otwórz maskę i zobacz co się zepsuło a nie pytasz
sprawdź pasek altka i sam altek czy się nie poluzował
sprawdź pasek altka i sam altek czy się nie poluzował
Re: O co to chodzi?
Hej, jeżeli chodzi o drugi objaw to miałem bardzo podobnie, tuż po zakupie Miniaka. U mnie były to rozlutowane blaszki w alternatorze. Pozdrawiam!