Witam,
Po wymianie płynu do chłodnicy na nowy prawdopodobnie zapowietrzyła się nagrzewnica ponieważ grzeje tylko "na pół gwizdka".
Miałem nadzieje że się sama odpowietrzy ale po 2 tygodniach jazdy niestety przypadłość nie ustąpiła, zatem proszę o radę w jaki sposób odpowietrzyć samodzielnie układ chłodzenia.(może jest jakiś sposób na oddzielne odpowietrzenie nagrzewnicy???)
R53 - nagrzewnica
-
- Swój Człowiek
- Posty: 245
- Rejestracja: 18 lut 2014, 08:18
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kolumna
Re: R53 - nagrzewnica
Odkręcałeś odpowietrznik na wężu chłodnicy i na rurce koło termostatu?
- Alfik30
- Swój Człowiek
- Posty: 267
- Rejestracja: 25 lut 2013, 09:38
- Posiadane auto: Cooper S - R53
- Lokalizacja: Będzin
Re: R53 - nagrzewnica
Osobiście nie wymieniałem wiec i osobiście nie odpowietrzałem.beamish pisze:Odkręcałeś odpowietrznik na wężu chłodnicy i na rurce koło termostatu?
Mógłbyś bliżej sprecyzować w którym miejscu dokładnie szukać odpowietrzników ???
Są tylko dwa odpowietrzniki czy może więcej ???
-
- Swój Człowiek
- Posty: 245
- Rejestracja: 18 lut 2014, 08:18
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kolumna
Re: R53 - nagrzewnica
Między przedni pasem a kolektorem ssącym widać główny odpowietrznik na wężu. Kolejny jest na krótkiej metalowej rurce między pompą wody a obudową termostatu (wygląda jak śrubka wkręcona w przewód).
- Alfik30
- Swój Człowiek
- Posty: 267
- Rejestracja: 25 lut 2013, 09:38
- Posiadane auto: Cooper S - R53
- Lokalizacja: Będzin
Re: R53 - nagrzewnica
OK, czyli są dwa odpowietrzniki. A jaka jest procedura odpowietrzania - zacząć na zimnym silniku i czekać aż się nagrzeje, czy odpowietrzać na gorącym, czy nagrzewnica ma być ustawiona na max ogrzewanie???. Czy mógłby ktoś opisać procedurę step by step???beamish pisze:Między przedni pasem a kolektorem ssącym widać główny odpowietrznik na wężu. Kolejny jest na krótkiej metalowej rurce między pompą wody a obudową termostatu (wygląda jak śrubka wkręcona w przewód).