Mini było 998 jest 1275 (upg.11/22) 91' - MikeCZ
Moderator: flapjck1
-
- Nowy
- Posty: 27
- Rejestracja: 30 gru 2020, 15:21
- Posiadane auto: Mini 1275
- Lokalizacja: Jaworzno
Mini było 998 jest 1275 (upg.11/22) 91' - MikeCZ
Chciałbym się ze wszystkimi przywitać
Dzisiaj w moim garażu wylądowało Mini Zawsze ciągneły mnie raczej włoskie samochody (zwłaszcza Alfa), ale mój "samochód dla przyjemności" - Alfa 164 2.0 V6 TB - już od jakiegoś czasu frajdy dawało mniej i mniej. Dlatego zapadła decyzja o sprzedażu. I już od jakiegoś czasu interesowało mnie Mini, dlatego zaczołem na jego temat szukać więcej informacji, pooglądałe chyba wszsystkie filmiki na YT i zdecydowałem się. Tylko trzeba było znaleźć odpowidni egzemplarz.
Pochodzę z Czech (koło Ostrawy), ale ponieważ przez ostatni rok mieszkam koło Katowic, szukałem autka raczej w Polsce (Na dodatek Mini są tutaj co nie co tańsze niż na Czechach).
Kryterium był gaźnik (chciałem wypróbować/nauczyć się coś nowego - lubię samemu grzebać w autach) i bez małego szyberdachu. No i dzisiaj przywiozłem auto od Daniela, dla którego auto składał Piotrek Topór (o ile tu jesteś, i czytasz to, będę wdzięczny za kontakt, chętnie bym się dowiedział jedną - dwie rzeczy ). Może niektórzy z was będą kojarzyć autko?
Parametry:
- karoseria (i dokumenty) z gaźnikowego 1.3 Coopra z roku 1991 - kompletnie zrobiona blacharka i polakierowane na czerwony kolor z palety Renaulta. Dach i paski na masce biała kość słoniowa z palety Fiata 500
- silnik 998 z HIF44 (co jest trochę overkill i ponoć był problem z jego rozsądnym wyregulowaniem + KN filtr i podgrzewany dolot, wydech Superflow ST400 (ale ze standardowym kolektorem wydechowym)
- w środku skórzanne Cobra seats
- zawieszenie - amortyzatory Kyaba, z przodu HiLo oraz regulowane wahacze i drążki a tyčky
Kilka zdjęć (z ogłoszenia, dzisiaj była naprawdę kiepska pogoda, mam nadzieję zrobić trochę zdjęć w bliskiej przyszłości, jak pogoda dopisze. Na zdjęciach kolor wchodzi trochę w malinowy, ale to efekt naśfietlenia w garażu). Plany:
- poprawić wiązkę pod maską (jest dorobiona nowa skrzynka z bezpiecznikami i przekaźnikami, ale estetycznie szału nie ma, więc będzie trzeba to przerobić )
- sprawdzić ustawienie gaźnika i silnika, bo wydaje mi się, że mógł by jechać trochę lepiej Myślę też trochę na wsadzeniem HIF38, żeby było bardziej adekwatnie pojemności silnika, ale..
- z czasem zdobyć, wyremontować i wsadzić 1.3, żeby było oryginalnie (i wtedy ten HIF44 się przyda )
- okleić deskę rozdzielczą, ta czerwona nie jest w moim guście. Oraz zamienić boczki (do auta dostałęm zestaw czarnych co pasują do siedzeń)
- zamienić tylne lampy za oryginalne (nie jestem fanem tych białych, naszczęście z autem otrzymałem oryginalne)
- jakieś drobiazki na bieżąco - LCB kolektor wydechowy, dodatkowe wskaźnik ciśnienia oleju oraz AFR, HiLo dotyłu, inne felgi, delikatnie pryziemnić tylne szyby,... no zobaczymy
Mam nadzieję do zobaczenia na jakimś zlocie
Dzisiaj w moim garażu wylądowało Mini Zawsze ciągneły mnie raczej włoskie samochody (zwłaszcza Alfa), ale mój "samochód dla przyjemności" - Alfa 164 2.0 V6 TB - już od jakiegoś czasu frajdy dawało mniej i mniej. Dlatego zapadła decyzja o sprzedażu. I już od jakiegoś czasu interesowało mnie Mini, dlatego zaczołem na jego temat szukać więcej informacji, pooglądałe chyba wszsystkie filmiki na YT i zdecydowałem się. Tylko trzeba było znaleźć odpowidni egzemplarz.
Pochodzę z Czech (koło Ostrawy), ale ponieważ przez ostatni rok mieszkam koło Katowic, szukałem autka raczej w Polsce (Na dodatek Mini są tutaj co nie co tańsze niż na Czechach).
Kryterium był gaźnik (chciałem wypróbować/nauczyć się coś nowego - lubię samemu grzebać w autach) i bez małego szyberdachu. No i dzisiaj przywiozłem auto od Daniela, dla którego auto składał Piotrek Topór (o ile tu jesteś, i czytasz to, będę wdzięczny za kontakt, chętnie bym się dowiedział jedną - dwie rzeczy ). Może niektórzy z was będą kojarzyć autko?
Parametry:
- karoseria (i dokumenty) z gaźnikowego 1.3 Coopra z roku 1991 - kompletnie zrobiona blacharka i polakierowane na czerwony kolor z palety Renaulta. Dach i paski na masce biała kość słoniowa z palety Fiata 500
- silnik 998 z HIF44 (co jest trochę overkill i ponoć był problem z jego rozsądnym wyregulowaniem + KN filtr i podgrzewany dolot, wydech Superflow ST400 (ale ze standardowym kolektorem wydechowym)
- w środku skórzanne Cobra seats
- zawieszenie - amortyzatory Kyaba, z przodu HiLo oraz regulowane wahacze i drążki a tyčky
Kilka zdjęć (z ogłoszenia, dzisiaj była naprawdę kiepska pogoda, mam nadzieję zrobić trochę zdjęć w bliskiej przyszłości, jak pogoda dopisze. Na zdjęciach kolor wchodzi trochę w malinowy, ale to efekt naśfietlenia w garażu). Plany:
- poprawić wiązkę pod maską (jest dorobiona nowa skrzynka z bezpiecznikami i przekaźnikami, ale estetycznie szału nie ma, więc będzie trzeba to przerobić )
- sprawdzić ustawienie gaźnika i silnika, bo wydaje mi się, że mógł by jechać trochę lepiej Myślę też trochę na wsadzeniem HIF38, żeby było bardziej adekwatnie pojemności silnika, ale..
- z czasem zdobyć, wyremontować i wsadzić 1.3, żeby było oryginalnie (i wtedy ten HIF44 się przyda )
- okleić deskę rozdzielczą, ta czerwona nie jest w moim guście. Oraz zamienić boczki (do auta dostałęm zestaw czarnych co pasują do siedzeń)
- zamienić tylne lampy za oryginalne (nie jestem fanem tych białych, naszczęście z autem otrzymałem oryginalne)
- jakieś drobiazki na bieżąco - LCB kolektor wydechowy, dodatkowe wskaźnik ciśnienia oleju oraz AFR, HiLo dotyłu, inne felgi, delikatnie pryziemnić tylne szyby,... no zobaczymy
Mam nadzieję do zobaczenia na jakimś zlocie
-
- Nowy
- Posty: 76
- Rejestracja: 01 sty 2018, 08:11
- Posiadane auto: Austin mini 1000 . Austin Van 62
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Mini 998 91' - MikeCZ
Witamy. Gratulacje zakupu, mam nadzieję że "spartańskie" przejaźdżki tak szybko Ci się nie znudzą. Są gusta i guściki ale rzeczywiści ta deska wali po oczach no i głośniki
Trzymam kciuki
Trzymam kciuki
- lilek
- Super użytkownik
- Posty: 1142
- Rejestracja: 05 lut 2012, 11:38
- Posiadane auto: Wściekły Mini Honda
Mini Cooper Silverstone, Mini Cooper Blue Star - Lokalizacja: CK
- Kontakt:
Re: Mini 998 91' - MikeCZ
"Plany:
- poprawić wiązkę pod maską (jest dorobiona nowa skrzynka z bezpiecznikami i przekaźnikami, ale estetycznie szału nie ma, więc będzie trzeba to przerobić )
- sprawdzić ustawienie gaźnika i silnika, bo wydaje mi się, że mógł by jechać trochę lepiej Myślę też trochę na wsadzeniem HIF38, żeby było bardziej adekwatnie pojemności silnika, ale..
- z czasem zdobyć, wyremontować i wsadzić 1.3, żeby było oryginalnie (i wtedy ten HIF44 się przyda )
- okleić deskę rozdzielczą, ta czerwona nie jest w moim guście. Oraz zamienić boczki (do auta dostałęm zestaw czarnych co pasują do siedzeń)
- zamienić tylne lampy za oryginalne (nie jestem fanem tych białych, naszczęście z autem otrzymałem oryginalne)
- jakieś drobiazki na bieżąco - LCB kolektor wydechowy, dodatkowe wskaźnik ciśnienia oleju oraz AFR, HiLo dotyłu, inne felgi, delikatnie pryziemnić tylne szyby,... no zobaczymy
Mam nadzieję do zobaczenia na jakimś zlocie "
Witamy,
Dobrze jest mieć zawsze jakiś plan i pomysł na swoje MINI
Jeśli szukasz silnika 1275 pod gażnik HIF 44 to mam kilka sztuk do wyboru.
Fajne felgi 13" lub 10" też posiadam razem z poszerzaczami.
Jak będziesz zainteresowany zadzwoń 501 522 032
- poprawić wiązkę pod maską (jest dorobiona nowa skrzynka z bezpiecznikami i przekaźnikami, ale estetycznie szału nie ma, więc będzie trzeba to przerobić )
- sprawdzić ustawienie gaźnika i silnika, bo wydaje mi się, że mógł by jechać trochę lepiej Myślę też trochę na wsadzeniem HIF38, żeby było bardziej adekwatnie pojemności silnika, ale..
- z czasem zdobyć, wyremontować i wsadzić 1.3, żeby było oryginalnie (i wtedy ten HIF44 się przyda )
- okleić deskę rozdzielczą, ta czerwona nie jest w moim guście. Oraz zamienić boczki (do auta dostałęm zestaw czarnych co pasują do siedzeń)
- zamienić tylne lampy za oryginalne (nie jestem fanem tych białych, naszczęście z autem otrzymałem oryginalne)
- jakieś drobiazki na bieżąco - LCB kolektor wydechowy, dodatkowe wskaźnik ciśnienia oleju oraz AFR, HiLo dotyłu, inne felgi, delikatnie pryziemnić tylne szyby,... no zobaczymy
Mam nadzieję do zobaczenia na jakimś zlocie "
Witamy,
Dobrze jest mieć zawsze jakiś plan i pomysł na swoje MINI
Jeśli szukasz silnika 1275 pod gażnik HIF 44 to mam kilka sztuk do wyboru.
Fajne felgi 13" lub 10" też posiadam razem z poszerzaczami.
Jak będziesz zainteresowany zadzwoń 501 522 032
-
- Nowy
- Posty: 27
- Rejestracja: 30 gru 2020, 15:21
- Posiadane auto: Mini 1275
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: Mini 998 91' - MikeCZ
Dzięki za przywitanie. Już mam zamówioną ciemno szarą "skórę" na obicie deski, i właśnie zobaczę, czy nie wywalę też tych głośników (albo zostawię, ale schowam je "pod skórą" z tym, że zrobiłbym tylko takie perforowanie dla dzwięku. W każdym wypadku, będę miał miejsce do popisugarazowiec pisze:Witamy. Gratulacje zakupu, mam nadzieję że "spartańskie" przejaźdżki tak szybko Ci się nie znudzą. Są gusta i guściki ale rzeczywiści ta deska wali po oczach no i głośniki
Trzymam kciuki
Nie jestem fanem 13" felg, więc te nie wchodzą w rachubę a dla 10" musiałbym przerobić przednie hamulce (a są nowe, więc na razie trochę mi szkoda ), na dodatek w rozmiarze 10" nie robi się wzoru, który najbardziej mi się podoba - Exim Germany / JBW Mini Rally Special.lilek pisze:Dobrze jest mieć zawsze jakiś plan i pomysł na swoje MINI
Jeśli szukasz silnika 1275 pod gażnik HIF 44 to mam kilka sztuk do wyboru.
Fajne felgi 13" lub 10" też posiadam razem z poszerzaczami.
Jak będziesz zainteresowany zadzwoń 501 522 032
A silnik... byłbym zainteresowany, ale razej na dłuższą metę, bo budżetu na odbudowę teraz przez jakiś czas nie będzie a tylko by leżał w garażu, jedynie że cena byłaby extra okazyjna Ale jak byś miał czas, to wrzuć mi proszę na priv, ile sobie za taki silnik życzysz, żebym wiedział na co się szykować. Pytałem co prawda już też na Czechach, ale każdy rynek jest inny
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Mini 998 91' - MikeCZ
na razie strona wisi, ale zajrzyj tam za jakis czas
http://www.wheeldictionary.net/
biblia kolek do mini
http://www.wheeldictionary.net/
biblia kolek do mini
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
-
- Nowy
- Posty: 27
- Rejestracja: 30 gru 2020, 15:21
- Posiadane auto: Mini 1275
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: Mini 998 91' - MikeCZ
Dzięki, zerknę. Akurat dzisiaj mi na grupie Mini przemknęła ta strona, i że już od dłuższego czasu ponoć wisi, i Cole z ClassicMiniDIY pisał że ją przekopiował do siebie tutaj https://classicminidiy.com/technical/wheelsflapjck1 pisze:na razie strona wisi, ale zajrzyj tam za jakis czas
http://www.wheeldictionary.net/
biblia kolek do mini
Re: Mini 998 91' - MikeCZ
No ... zaczynasz od dupy strony. Felgi.. Powiedz ile kasy przeznaczysz na remont , a ja powiem co otrzymasz. Koszt NOWEGO silnika to ok. 20 tyś. Remont 10 tyś ... Skrzynia 10 tyś. .. Remont 5 tyś ... Blacha i lakier od 10 ... do 20 . Oczywiście wszystko bez części made in. CHINA. Jeśli robi się na originale tak wychodzi. .................... Oczywiście kiedy znajdziesz gramotnego co To zrobi.. ( nie Ja )
https://classicminidiy.com/technical/wheels to totalne mada in china .... Mają jedną zaletę pękają jak ich prezerwatywy
I to na tyle...
Darek.
https://classicminidiy.com/technical/wheels to totalne mada in china .... Mają jedną zaletę pękają jak ich prezerwatywy
I to na tyle...
Darek.
Wszystko robi na kolanie.
Osoba aspołeczna..
Bo tak pisząc znaczy że gówno o tym wiesz.
Jeśli chcesz tylko się wymądrzać albo mnie pouczać to wypad
Osoba aspołeczna..
Bo tak pisząc znaczy że gówno o tym wiesz.
Jeśli chcesz tylko się wymądrzać albo mnie pouczać to wypad
-
- Nowy
- Posty: 27
- Rejestracja: 30 gru 2020, 15:21
- Posiadane auto: Mini 1275
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: Mini 998 91' - MikeCZ
Chyba zaszło jakieś nieporozumienie
1) O ile zauważyłeś, to felgi są na mojej liście na ostatnim miejsu i zaliczone pomiędzy "drobiazgi" z mniejszym priorytetem
2) to że tu się rozwineła o nich dyskusja też nie oznacza, że pierwsza rzecz, na którą przeznaczę hajs to felgi - poprostu ogólnie się nawiązało do tematu, że istnieje taka lista z felgami i tyle. Na razie zamówiłem se jakąś literaturę oraz narzędzia, żeby się doszkolić/dowyposażyć, bo na swoich autach staram się robić jak najwięcej samemu
3) Dzięki za rozpiskę, ale jestem świadom, że gotowy silnik to nie kwestia 500 zeta (składałem już V6 silnik do Alfy i wiem, po jakich kosztach to szło ) i gotowe. Jak napisałem, 998 co tam jest wsadzony działa w miarę ok, więc 1.3 to jest plan na przyszłość a nie następny weekend
4) Blacharka jak pisałem robiona była komplet jakieś 4 lata wztecz, więc ta akurat jest w spoko stanie i nie trzeba w niej grzebać, maxymalnie odnawiać konserwację.
1) O ile zauważyłeś, to felgi są na mojej liście na ostatnim miejsu i zaliczone pomiędzy "drobiazgi" z mniejszym priorytetem
2) to że tu się rozwineła o nich dyskusja też nie oznacza, że pierwsza rzecz, na którą przeznaczę hajs to felgi - poprostu ogólnie się nawiązało do tematu, że istnieje taka lista z felgami i tyle. Na razie zamówiłem se jakąś literaturę oraz narzędzia, żeby się doszkolić/dowyposażyć, bo na swoich autach staram się robić jak najwięcej samemu
3) Dzięki za rozpiskę, ale jestem świadom, że gotowy silnik to nie kwestia 500 zeta (składałem już V6 silnik do Alfy i wiem, po jakich kosztach to szło ) i gotowe. Jak napisałem, 998 co tam jest wsadzony działa w miarę ok, więc 1.3 to jest plan na przyszłość a nie następny weekend
4) Blacharka jak pisałem robiona była komplet jakieś 4 lata wztecz, więc ta akurat jest w spoko stanie i nie trzeba w niej grzebać, maxymalnie odnawiać konserwację.
Re: Mini 998 91' - MikeCZ
Daj namiar na skrzynkę to Ci wyślę manuale..... To poczytasz ...
Darek
Darek
Wszystko robi na kolanie.
Osoba aspołeczna..
Bo tak pisząc znaczy że gówno o tym wiesz.
Jeśli chcesz tylko się wymądrzać albo mnie pouczać to wypad
Osoba aspołeczna..
Bo tak pisząc znaczy że gówno o tym wiesz.
Jeśli chcesz tylko się wymądrzać albo mnie pouczać to wypad
-
- Nowy
- Posty: 27
- Rejestracja: 30 gru 2020, 15:21
- Posiadane auto: Mini 1275
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: Mini 998 91' - MikeCZ
Jakaś mniejsza aktualizacja po pół roku i prawie 500km z Mini (z tego 280 w ostatnią sobotę).
Zrobione:
- wymiana oleju (Miller's 20w50 dla Mini) i filtru, wyczyszczenie filtru powietrza Simota, smarowanie wszystkich punktów podwozia, regulacja bębnów i linki ręcznego, regulacja luzów zaworów, wymiana paska klinowego, wymiana wysprzęglika (stary miał zerwany gwint na odpowietrzniku i nie było można go odpowietrzyć)
- wymiana kloszy tylnych lamp na normalne, przekopanie deski rozdzielczej (home made z amelinium nie jest idealnia, ale lubię coś tworzyć i oczywiście już mam kilka rzeczy co zrobię inaczej w wersji 2.0), nowe dywaniki, dodany został filtr paliwa
- wymiana cewki, aparatu zapłonowego (był tam elektroniczny, ale z modułem do 1.3, teraz założyłem nowy mechaniczny (tak, wiem że lepszy byłby elektroniczny) do 998), używany gaźnik HS4 (w wmiarę OK stanie, zamieniłem uszczelkę zbiorniczka, został wyczyszczony i wymieniłem dyszę (stara była nieszczelna na podłączeniu do zbiorniczka).
Też przekonałem się o tym, że można mieć dużo przeczytane i pooglądane na YT, ale prawdziwe doświadczenia są nie ocenione. Nawet jak się wyposażyłem w ColorTune i lampę błyskową ciągle nie jestem w 100% zadowolony z ustawienia, chociaż mam przeczucie że idę w dobrym kierunku (podczas ostatniej jazdy zszedłem ze spalania 13 do 7,5/100 ), ale i tak jeszcze długa droga przedemną
No i jakieś zdjęcia... Było też trzeba kupić jakąś literaturę i się doszkolić No i deska: W każdym wypadku wrażenia są narazie takie, że nie jest szybkie, jest głośne, wibruje, komfortowe jest średnio... ale te uśmiechy co powoduje na twarzy nie tylko kierowcy są ciężko do opisania
Zrobione:
- wymiana oleju (Miller's 20w50 dla Mini) i filtru, wyczyszczenie filtru powietrza Simota, smarowanie wszystkich punktów podwozia, regulacja bębnów i linki ręcznego, regulacja luzów zaworów, wymiana paska klinowego, wymiana wysprzęglika (stary miał zerwany gwint na odpowietrzniku i nie było można go odpowietrzyć)
- wymiana kloszy tylnych lamp na normalne, przekopanie deski rozdzielczej (home made z amelinium nie jest idealnia, ale lubię coś tworzyć i oczywiście już mam kilka rzeczy co zrobię inaczej w wersji 2.0), nowe dywaniki, dodany został filtr paliwa
- wymiana cewki, aparatu zapłonowego (był tam elektroniczny, ale z modułem do 1.3, teraz założyłem nowy mechaniczny (tak, wiem że lepszy byłby elektroniczny) do 998), używany gaźnik HS4 (w wmiarę OK stanie, zamieniłem uszczelkę zbiorniczka, został wyczyszczony i wymieniłem dyszę (stara była nieszczelna na podłączeniu do zbiorniczka).
Też przekonałem się o tym, że można mieć dużo przeczytane i pooglądane na YT, ale prawdziwe doświadczenia są nie ocenione. Nawet jak się wyposażyłem w ColorTune i lampę błyskową ciągle nie jestem w 100% zadowolony z ustawienia, chociaż mam przeczucie że idę w dobrym kierunku (podczas ostatniej jazdy zszedłem ze spalania 13 do 7,5/100 ), ale i tak jeszcze długa droga przedemną
No i jakieś zdjęcia... Było też trzeba kupić jakąś literaturę i się doszkolić No i deska: W każdym wypadku wrażenia są narazie takie, że nie jest szybkie, jest głośne, wibruje, komfortowe jest średnio... ale te uśmiechy co powoduje na twarzy nie tylko kierowcy są ciężko do opisania
-
- Nowy
- Posty: 27
- Rejestracja: 30 gru 2020, 15:21
- Posiadane auto: Mini 1275
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: Mini 998 91' - MikeCZ
Długo nic nie napisałem
W zeszłym roku z Miniakiem przejechałęm około 1000km (co w sumie biorąc pod uwagę sytuację nie jest tak źle, zobaczymy jak będzie w tym roku).
Jednak się okazało, że z litrowym silnikiem nie jestem zbyt zadowolony, bo wg wszystkich wskazówek jest tam silnik z CityE albo podobnej wersji ze zbyt długim przełożeniem końcowym i poprostu zamula
Wieć wczoraj przywiozłem sobie następce Jest to coprawda SPI, ale w całkiem spoko stanie, wstępnie będzie go trzeba tylko trochę wyczyścić i uszczelnić.
Pozatym w zeszłym roku wrzuciłem naklejki na drzwi (żeby było więcej mocy ), załatwiłem osłony na halogeny i psiknąłęm felgi plastidipem żeby nie były takie obdarte No i żeby nie było to wypsikałem progi, drzwi, etc. specjalnym woskiem.
W zeszłym roku z Miniakiem przejechałęm około 1000km (co w sumie biorąc pod uwagę sytuację nie jest tak źle, zobaczymy jak będzie w tym roku).
Jednak się okazało, że z litrowym silnikiem nie jestem zbyt zadowolony, bo wg wszystkich wskazówek jest tam silnik z CityE albo podobnej wersji ze zbyt długim przełożeniem końcowym i poprostu zamula
Wieć wczoraj przywiozłem sobie następce Jest to coprawda SPI, ale w całkiem spoko stanie, wstępnie będzie go trzeba tylko trochę wyczyścić i uszczelnić.
Pozatym w zeszłym roku wrzuciłem naklejki na drzwi (żeby było więcej mocy ), załatwiłem osłony na halogeny i psiknąłęm felgi plastidipem żeby nie były takie obdarte No i żeby nie było to wypsikałem progi, drzwi, etc. specjalnym woskiem.
- PiotrW
- Nowy
- Posty: 20
- Rejestracja: 15 lip 2018, 13:23
- Posiadane auto: Mini Cooper 2019, Mini Cooper 1993
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
Re: Mini 998 91' - MikeCZ
Ładnie się prezentuje, pozdrawiam.
-
- Nowy
- Posty: 27
- Rejestracja: 30 gru 2020, 15:21
- Posiadane auto: Mini 1275
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: Mini 998 91' - MikeCZ
Dzięki
Znowu coś zrobione. Z wymiany rozdartej jednej osłony na przednim przegubie za 20zł... zrobiła się grubsza robota
Nowe przeguby, sworznie, końcówki drążka kierowniczego, łożyska, hamulce, zwrotnice...
Po zdjęciu przegubu okazało się, że już jest nadgryziony: A łożysko też już zaczyna korodować. Wg znaczenia niestety został użyty jakiś tańszy zamiennik, teraz wsadziłem Timekeny: Również było widać, że łożysko zaczyna się przekręcać w zwrotnicy: Oczywiście druga strona była tylko w trochę lelpszym stanie a skoro musiałem zamawiać części z UK to już zamówiłem na obie strony.
Znowu coś zrobione. Z wymiany rozdartej jednej osłony na przednim przegubie za 20zł... zrobiła się grubsza robota
Nowe przeguby, sworznie, końcówki drążka kierowniczego, łożyska, hamulce, zwrotnice...
Po zdjęciu przegubu okazało się, że już jest nadgryziony: A łożysko też już zaczyna korodować. Wg znaczenia niestety został użyty jakiś tańszy zamiennik, teraz wsadziłem Timekeny: Również było widać, że łożysko zaczyna się przekręcać w zwrotnicy: Oczywiście druga strona była tylko w trochę lelpszym stanie a skoro musiałem zamawiać części z UK to już zamówiłem na obie strony.
-
- Nowy
- Posty: 27
- Rejestracja: 30 gru 2020, 15:21
- Posiadane auto: Mini 1275
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: Mini 998 91' - MikeCZ
Potem oczywiście wszystko poskładać:
-
- Nowy
- Posty: 27
- Rejestracja: 30 gru 2020, 15:21
- Posiadane auto: Mini 1275
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: Mini 998 91' - MikeCZ
No i równocześnie oszlifowałem i pomalowałem kilka miejsc na sankach przednich, gdzie zaczęła łuszczyć się farba i pojawiła się korozja. Niestety zdjęcia końcowego nie mam.
Teraz czeka mnie jeszcze ustawienie zbieżności i mam nadzieje będę mógł Miniakiem trochę pojeździć