Witam chciałbym się dowiedzieć trochę o silniku 1380 jaka ma opinię czy jest lepszy od 1275spi. Jeśli ktoś posiada to proszę o opinie bo mam ofertę kupna i nie wiem czy się skusić na niego.
Dzięki
Silnik 1380
Moderator: flapjck1
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Silnik 1380
1380 to rozwiert 1275
czy lepszy? zasadniczo tak: wieksza pojemnosc to wiecej mocy i momentu - ale nie ma nic za darmo, latwiejszy do przegrzania, bardziej podatny na usterke uszczelki pod glowica, no i jak blok zostanie zajechany to nie nadaje sie juz na zaden rozwiert czy tez szlif
czy lepszy? zasadniczo tak: wieksza pojemnosc to wiecej mocy i momentu - ale nie ma nic za darmo, latwiejszy do przegrzania, bardziej podatny na usterke uszczelki pod glowica, no i jak blok zostanie zajechany to nie nadaje sie juz na zaden rozwiert czy tez szlif
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- lilek
- Super użytkownik
- Posty: 1142
- Rejestracja: 05 lut 2012, 11:38
- Posiadane auto: Wściekły Mini Honda
Mini Cooper Silverstone, Mini Cooper Blue Star - Lokalizacja: CK
- Kontakt:
Re: Silnik 1380
flapjck1 pisze:1380 to rozwiert 1275
czy lepszy? zasadniczo tak: wieksza pojemnosc to wiecej mocy i momentu - ale nie ma nic za darmo, latwiejszy do przegrzania, bardziej podatny na usterke uszczelki pod glowica, no i jak blok zostanie zajechany to nie nadaje sie juz na zaden rozwiert czy tez szlif
Ewentualnie na tulejowanie ale jest ryzyko przesunięcia tulei w bloku jeśli będzie nadal mocno przegrzewany
- lilek
- Super użytkownik
- Posty: 1142
- Rejestracja: 05 lut 2012, 11:38
- Posiadane auto: Wściekły Mini Honda
Mini Cooper Silverstone, Mini Cooper Blue Star - Lokalizacja: CK
- Kontakt:
Re: Silnik 1380
Ja osobiscie preferuję std 1275lilek pisze:flapjck1 pisze:1380 to rozwiert 1275
czy lepszy? zasadniczo tak: wieksza pojemnosc to wiecej mocy i momentu - ale nie ma nic za darmo, latwiejszy do przegrzania, bardziej podatny na usterke uszczelki pod glowica, no i jak blok zostanie zajechany to nie nadaje sie juz na zaden rozwiert czy tez szlif
Ewentualnie na tulejowanie ale jest ryzyko przesunięcia tulei w bloku jeśli będzie nadal mocno przegrzewany
Re: Silnik 1380
Jeden sezon, jeden silnik..... Ale kto bogatemu zabroni
Darek.
Darek.
Wszystko robi na kolanie.
Osoba aspołeczna..
Bo tak pisząc znaczy że gówno o tym wiesz.
Jeśli chcesz tylko się wymądrzać albo mnie pouczać to wypad
Osoba aspołeczna..
Bo tak pisząc znaczy że gówno o tym wiesz.
Jeśli chcesz tylko się wymądrzać albo mnie pouczać to wypad