Nadmiar paliwa w HIF44.
Moderator: flapjck1
Nadmiar paliwa w HIF44.
Po przeróbce SPI na gaźnik (HIF44) zostały mi pod podłogą 2 pozornie zbędne przewody paliwowe. Czy zasadne byłoby wykorzystanie jednego z nich jako zwrot przelewu z gaźnika do baku zaś drugiego jako np. odpowietrzenie baku?
Re: Nadmiar paliwa w HIF44.
Odpowietrzenie zbiornik zapewne już posiada.
Przelew się może przydać w wypadku mechanicznej pompy paliwa.
W każdym razie radzę nie wywalać -a nuż się coś odwidzi..
Przelew się może przydać w wypadku mechanicznej pompy paliwa.
W każdym razie radzę nie wywalać -a nuż się coś odwidzi..
Re: Nadmiar paliwa w HIF44.
Pompa owszem-mechaniczna a odpowietrzenie jest ale jakoś bardziej podobałoby się puścić je 3-cią wolną rurką.
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Nadmiar paliwa w HIF44.
Odpowietrzenie idzie jedną rurką do filtra oparów (pod lewym przednim błotnikiem) po drodze jest jeszcze zawór zwrotny na zbiorniku tak bym zostawił. Zawór przelewowy z gaźnika jest po prawej stronie i chyba lepszym pomysłem jest puszczenie rurki pod prawe nadkole.
Podłączenie pod rurkę powrotną do zbiornika może w ekstremalnych warunkach blokować odpływ paliwa gdyż są one wyprowadzone dość wysoko z drugiej strony.
Podłączenie pod rurkę powrotną do zbiornika może w ekstremalnych warunkach blokować odpływ paliwa gdyż są one wyprowadzone dość wysoko z drugiej strony.
Re: Nadmiar paliwa w HIF44.
Kol.Se7ven. Cały osprzęt już wyrzuciłem a celem było wykorzystanie biegnących już rurek pod podłogą.
Re: Nadmiar paliwa w HIF44.
a tak przy okazji poproszę o przepis jak zamienić pompę mechaniczną na elektryczną do gaźnika hif44.
Re: Nadmiar paliwa w HIF44.
DAREK100 pisze:a tak przy okazji poproszę o przepis jak zamienić pompę mechaniczną na elektryczną do gaźnika hif44.
Zakupić stosowną pompę elektryczną. Wymontować mechaniczną- potrzebna będzie "zaślepka" otworu w bloku-można kupić ,można zrobić. Zamontować elektryczną -podłączyć przewody i już Żadna filozofia...
kabelek trzeba będzie doprowadzić -taki z prądem po włączeniu stacyjki. Oryginalnie pompa elektryczna bywała mocowana przy tylnym wózku-kiepskie miejsce-bo się "syfi" błotem piachem i dostęp nie najlepszy. Miałem w komorze silnikowej,ale tu z kolei jak się nagrzewała to potrafiła się "zapowietrzać " samymi oparami.Najlepiej moim zdaniem w bagażniku.
Aha..."przelew " jest wtedy zbędny.
Re: Nadmiar paliwa w HIF44.
o co chodzi z tym przelewem? z tego co piszesz to czy jest potrzebny czy nie, związane jest z lokalizacją pompy? czy tylko? czy w gaźniku hif44 musi być? i jak go wykonać?
Re: Nadmiar paliwa w HIF44.
chodzi mi o przelew gdy chcemy zastosować pompę elektryczną
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Nadmiar paliwa w HIF44.
jak chcesz miec pompe do gaznika to stosujesz niskocisnieniowa przeponowke
jak podbije cisnienie to sie przepona "zawiesi" i przestanie pompowac
jak podbije cisnienie to sie przepona "zawiesi" i przestanie pompowac
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow