Na forum "cabrio klub" znlazlem opis rozwiązań formalno prawnych :
"*INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80;
tel. centrala: 0 22 811 32 31 (do 39), fax: 0 22 811 09 06
i powiedziano mi tak:
Musisz koniecznie mieć na bierząco u siebie rzeczoznawcę, który będzie cały czas robił opis/sprawozdanie z przeprowadzanych zmian. W grę wchodzi dokumentacja pomiarowa i czasem fotograficzna. Wiadomo że masa auta poprzez wzmocnienia się zwiekszy. Bez opisu rzeczoznawcy dalej nie ruszysz.
Nie możesz też wziąć rzeczoznawcy tylko na sam koniec prac po zabudowaniu auta, ponieważ nie będzie on w stanie ocenić tego, co na wierzchu nie widać.
Gdy rzeczoznawca wszystko na koniec zmian opisze idziesz z tym do wydziału komunikacji a następnie do stacji kontroli pojazdów w celu zrobienia badania technicznego."
Czyli jest to do załatwienia.
Znalazłem warsztat, którego właściciel jest jednocześnie rzeczoznawcą - więc jestem coraz bliżej celu
Teraz pytanie o sam dach ...i o wzmocnienie konstrukcji Mini tak by bidula się nie złamał w czasie jazdy.
Proszę o sugestie gdzie można zamówić dach ewentualnie kupić oryginalną konstrukcje.