FIA HTP lub HRCP

Wszystko o klasycznych Mini.

Moderator: flapjck1

Awatar użytkownika
Psztymucel
Wiarus
Wiarus
Posty: 890
Rejestracja: 05 gru 2004, 09:32
Posiadane auto: IMA, Fulvia, 900, Ypsilon
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

FIA HTP lub HRCP

Post autor: Psztymucel »

Witam

Może ktoś się orientuje z was jakie wymagania musi spełniać Mini, aby dostać jeden z tych dwóch 'certyfikatów' :?:

Czy konieczne jest posiadanie silnika seri A, czy A+ też by przeszło :?:

Czy obrotomierz do Mini z lat 60 były mechaniczne czy zawsze były elektroniczne :?:

Czy HIF przejdzie :?:

Może ktoś ma pełną zawartość tego dokumentu, tak aby można było sobie ją poczytać i zobaczyć co i jak musi spełniać auto.

W.
One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: FIA HTP lub HRCP

Post autor: se7ven »

Mam homologację ale w tej chwili nie pamiętam, który rok i jakiego modelu dotyczył.
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: FIA HTP lub HRCP

Post autor: flapjck1 »

zlap przez Adasia Tarazia kontakt do Piotrka Soji, on ma przygotowanego zgodnie z zalacznikiem miniaka do historykow, mysle ze ci pomoze w tej materii
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
Wódz
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 474
Rejestracja: 06 mar 2008, 22:43
Posiadane auto:
Lokalizacja: Poznań

Re: FIA HTP lub HRCP

Post autor: Wódz »

Daj maila podesle Ci homologacje ostatnio sie wzbogacilem o to to sie podziele:)
Czasem na drodze spotykam prawdziwych szaleńców...
Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić...
Awatar użytkownika
Psztymucel
Wiarus
Wiarus
Posty: 890
Rejestracja: 05 gru 2004, 09:32
Posiadane auto: IMA, Fulvia, 900, Ypsilon
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Re: FIA HTP lub HRCP

Post autor: Psztymucel »

rolowski@gmail.com

Dzięki wielkie za odzew, będe drążył temat.

Rocznik '66
One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Awatar użytkownika
monsterk
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2082
Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
Posiadane auto:
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Kontakt:

Re: FIA HTP lub HRCP

Post autor: monsterk »

Witek pisze:Witam

Może ktoś się orientuje z was jakie wymagania musi spełniać Mini, aby dostać jeden z tych dwóch 'certyfikatów' :?:

Czy konieczne jest posiadanie silnika seri A, czy A+ też by przeszło :?:

Czy obrotomierz do Mini z lat 60 były mechaniczne czy zawsze były elektroniczne :?:

Czy HIF przejdzie :?:

Może ktoś ma pełną zawartość tego dokumentu, tak aby można było sobie ją poczytać i zobaczyć co i jak musi spełniać auto.

W.

na pewno muszą mieć rolldach :razz:
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: FIA HTP lub HRCP

Post autor: flapjck1 »

lista homek to krazyla w necie, dla orientacji wystarcza ci skany, jak bedziesz chcial startowac to wtedy wykupisz sobie konkretny papier w pzmot


numery homek masz czesciowo tutaj http://mk1-performance-conversions.co.u ... papers.htm
Ostatnio zmieniony 10 paź 2012, 15:35 przez flapjck1, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
Psztymucel
Wiarus
Wiarus
Posty: 890
Rejestracja: 05 gru 2004, 09:32
Posiadane auto: IMA, Fulvia, 900, Ypsilon
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Re: FIA HTP lub HRCP

Post autor: Psztymucel »

monsterk pisze:na pewno muszą mieć rolldach :razz:
No oczywiście, że tak :razz:
One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: FIA HTP lub HRCP

Post autor: flapjck1 »

na pewno nie

homka jest bardzo precyzyjna. w 66 z silnikiem 1,3 tylko zawieszenie hydro, suche bylo w 70

poczytaj http://mk1-performance-conversions.co.u ... o_1275.pdf nawet jest opisane ze 4 pierscienie na tloku :P
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
Psztymucel
Wiarus
Wiarus
Posty: 890
Rejestracja: 05 gru 2004, 09:32
Posiadane auto: IMA, Fulvia, 900, Ypsilon
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Re: FIA HTP lub HRCP

Post autor: Psztymucel »

Dzięki... tylko trochę to dziwnie napisane jest, bo np. zawiecha sucha jest ze względu, że hydro przestało być dostępne. Czyli tyczy się też starszych aut :?:

Pytanie, czy do np. Monte Carlo Historique trzeba się trzymać ściśle roku, czy jednak może być trochę modyfikacji z tamtego okresu :?:

Na stronie MCRH jest tak bez sensu to opisane, a raczej nie opisane. Jest tylko wzmianka, że auto musi posiadać FIA HTP lub FIA HRCP lub FIVA

Na stronie FIVA jest tylko napisane, że ma być oryginalne i nie może być używane jako normalne auto :shock: czyli niewiele w sumie...

napisałem do PZM'otu ale jeszcze nie dostałem informacji zwrotnej.
One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: FIA HTP lub HRCP

Post autor: se7ven »

I raczej nastaw się na to, że też niewiele się dowiesz. A na oryginał to będziesz miał trudno cokolwiek zrobić.
Jedyne co mi na myśl przychodzi to ściągnąć homologację z auta, które jechało tą imprezę i na tej podstawie zrobić paszport w Polsce.
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: FIA HTP lub HRCP

Post autor: flapjck1 »

dlatego wspomnialem o Piotrku Soji
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
Psztymucel
Wiarus
Wiarus
Posty: 890
Rejestracja: 05 gru 2004, 09:32
Posiadane auto: IMA, Fulvia, 900, Ypsilon
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Re: FIA HTP lub HRCP

Post autor: Psztymucel »

monsterk pisze:na pewno muszą mieć rolldach :razz:
Cóż Michał... chyba może mieć, bo znalazłem dowód :-)
Załączniki
mini.jpg
mini.jpg (156.04 KiB) Przejrzano 1417 razy
One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
ODPOWIEDZ