FIA HTP lub HRCP
Moderator: flapjck1
- Psztymucel
- Wiarus
- Posty: 890
- Rejestracja: 05 gru 2004, 09:32
- Posiadane auto: IMA, Fulvia, 900, Ypsilon
- Lokalizacja: Świdnica
- Kontakt:
FIA HTP lub HRCP
Witam
Może ktoś się orientuje z was jakie wymagania musi spełniać Mini, aby dostać jeden z tych dwóch 'certyfikatów'
Czy konieczne jest posiadanie silnika seri A, czy A+ też by przeszło
Czy obrotomierz do Mini z lat 60 były mechaniczne czy zawsze były elektroniczne
Czy HIF przejdzie
Może ktoś ma pełną zawartość tego dokumentu, tak aby można było sobie ją poczytać i zobaczyć co i jak musi spełniać auto.
W.
Może ktoś się orientuje z was jakie wymagania musi spełniać Mini, aby dostać jeden z tych dwóch 'certyfikatów'
Czy konieczne jest posiadanie silnika seri A, czy A+ też by przeszło
Czy obrotomierz do Mini z lat 60 były mechaniczne czy zawsze były elektroniczne
Czy HIF przejdzie
Może ktoś ma pełną zawartość tego dokumentu, tak aby można było sobie ją poczytać i zobaczyć co i jak musi spełniać auto.
W.
One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: FIA HTP lub HRCP
Mam homologację ale w tej chwili nie pamiętam, który rok i jakiego modelu dotyczył.
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: FIA HTP lub HRCP
zlap przez Adasia Tarazia kontakt do Piotrka Soji, on ma przygotowanego zgodnie z zalacznikiem miniaka do historykow, mysle ze ci pomoze w tej materii
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: FIA HTP lub HRCP
Daj maila podesle Ci homologacje ostatnio sie wzbogacilem o to to sie podziele:)
Czasem na drodze spotykam prawdziwych szaleńców...
Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić...
Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić...
- Psztymucel
- Wiarus
- Posty: 890
- Rejestracja: 05 gru 2004, 09:32
- Posiadane auto: IMA, Fulvia, 900, Ypsilon
- Lokalizacja: Świdnica
- Kontakt:
Re: FIA HTP lub HRCP
One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: FIA HTP lub HRCP
Witek pisze:Witam
Może ktoś się orientuje z was jakie wymagania musi spełniać Mini, aby dostać jeden z tych dwóch 'certyfikatów'
Czy konieczne jest posiadanie silnika seri A, czy A+ też by przeszło
Czy obrotomierz do Mini z lat 60 były mechaniczne czy zawsze były elektroniczne
Czy HIF przejdzie
Może ktoś ma pełną zawartość tego dokumentu, tak aby można było sobie ją poczytać i zobaczyć co i jak musi spełniać auto.
W.
na pewno muszą mieć rolldach
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: FIA HTP lub HRCP
lista homek to krazyla w necie, dla orientacji wystarcza ci skany, jak bedziesz chcial startowac to wtedy wykupisz sobie konkretny papier w pzmot
numery homek masz czesciowo tutaj http://mk1-performance-conversions.co.u ... papers.htm
numery homek masz czesciowo tutaj http://mk1-performance-conversions.co.u ... papers.htm
Ostatnio zmieniony 10 paź 2012, 15:35 przez flapjck1, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- Psztymucel
- Wiarus
- Posty: 890
- Rejestracja: 05 gru 2004, 09:32
- Posiadane auto: IMA, Fulvia, 900, Ypsilon
- Lokalizacja: Świdnica
- Kontakt:
Re: FIA HTP lub HRCP
No oczywiście, że takmonsterk pisze:na pewno muszą mieć rolldach
One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: FIA HTP lub HRCP
na pewno nie
homka jest bardzo precyzyjna. w 66 z silnikiem 1,3 tylko zawieszenie hydro, suche bylo w 70
poczytaj http://mk1-performance-conversions.co.u ... o_1275.pdf nawet jest opisane ze 4 pierscienie na tloku
homka jest bardzo precyzyjna. w 66 z silnikiem 1,3 tylko zawieszenie hydro, suche bylo w 70
poczytaj http://mk1-performance-conversions.co.u ... o_1275.pdf nawet jest opisane ze 4 pierscienie na tloku
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- Psztymucel
- Wiarus
- Posty: 890
- Rejestracja: 05 gru 2004, 09:32
- Posiadane auto: IMA, Fulvia, 900, Ypsilon
- Lokalizacja: Świdnica
- Kontakt:
Re: FIA HTP lub HRCP
Dzięki... tylko trochę to dziwnie napisane jest, bo np. zawiecha sucha jest ze względu, że hydro przestało być dostępne. Czyli tyczy się też starszych aut
Pytanie, czy do np. Monte Carlo Historique trzeba się trzymać ściśle roku, czy jednak może być trochę modyfikacji z tamtego okresu
Na stronie MCRH jest tak bez sensu to opisane, a raczej nie opisane. Jest tylko wzmianka, że auto musi posiadać FIA HTP lub FIA HRCP lub FIVA
Na stronie FIVA jest tylko napisane, że ma być oryginalne i nie może być używane jako normalne auto czyli niewiele w sumie...
napisałem do PZM'otu ale jeszcze nie dostałem informacji zwrotnej.
Pytanie, czy do np. Monte Carlo Historique trzeba się trzymać ściśle roku, czy jednak może być trochę modyfikacji z tamtego okresu
Na stronie MCRH jest tak bez sensu to opisane, a raczej nie opisane. Jest tylko wzmianka, że auto musi posiadać FIA HTP lub FIA HRCP lub FIVA
Na stronie FIVA jest tylko napisane, że ma być oryginalne i nie może być używane jako normalne auto czyli niewiele w sumie...
napisałem do PZM'otu ale jeszcze nie dostałem informacji zwrotnej.
One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: FIA HTP lub HRCP
I raczej nastaw się na to, że też niewiele się dowiesz. A na oryginał to będziesz miał trudno cokolwiek zrobić.
Jedyne co mi na myśl przychodzi to ściągnąć homologację z auta, które jechało tą imprezę i na tej podstawie zrobić paszport w Polsce.
Jedyne co mi na myśl przychodzi to ściągnąć homologację z auta, które jechało tą imprezę i na tej podstawie zrobić paszport w Polsce.
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: FIA HTP lub HRCP
dlatego wspomnialem o Piotrku Soji
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- Psztymucel
- Wiarus
- Posty: 890
- Rejestracja: 05 gru 2004, 09:32
- Posiadane auto: IMA, Fulvia, 900, Ypsilon
- Lokalizacja: Świdnica
- Kontakt:
Re: FIA HTP lub HRCP
Cóż Michał... chyba może mieć, bo znalazłem dowódmonsterk pisze:na pewno muszą mieć rolldach
- Załączniki
-
- mini.jpg (156.04 KiB) Przejrzano 1420 razy
One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.