Regulacja obrotow silnika
Moderator: flapjck1
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Regulacja obrotow silnika
nie poradzisz sobie sam raczej
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: Regulacja obrotow silnika
Potwierdzam... Jeśli nigdy tego nie robiłeś i się na tym nie znasz, to raczej bardziej go uszkodzisz niż naprawisz.
- Lukas
- Swój Człowiek
- Posty: 234
- Rejestracja: 15 lis 2006, 19:26
- Posiadane auto: Austin Mini Flame Red 1989
- Lokalizacja: Łomianki k.Warszawy
- Kontakt:
Re: Regulacja obrotow silnika
Hmm. Raczej nie motywujecie Panowie za bardzo adeptów mechaniki Jak nie spróbuję to się nigdy nie nauczę. Wygrzebie w necie jakieś manuale, na YouTube coś też pewnie znajdę na ten temat i chyba spróbuję. Uczulcie mnie tylko co tam jest najdelikatniejsze, co można łatwo uszkodzić, żebym tego nie ruszał Tylko plisss, nie piszcie "gaźnik" .
Pewnie przerabialiście ten temat sami i macie doświadczenie, może jakieś zdjęcia z tej operacji, może coś możecie podpowiedzieć lub wskazać stronę w necie?
Pewnie przerabialiście ten temat sami i macie doświadczenie, może jakieś zdjęcia z tej operacji, może coś możecie podpowiedzieć lub wskazać stronę w necie?
aymoo.pl
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Regulacja obrotow silnika
Masz odpowiednie narzędzia np. do regeneracji osi przepustnicy?
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Regulacja obrotow silnika
Kilka podstawowych informacji znajdziesz na mojej stronie : Budowa i obsługa gaźnika HS4Lukas pisze:Hmm. Raczej nie motywujecie Panowie za bardzo adeptów mechaniki Jak nie spróbuję to się nigdy nie nauczę. ...
...Pewnie przerabialiście ten temat sami i macie doświadczenie, może jakieś zdjęcia z tej operacji, może coś możecie podpowiedzieć lub wskazać stronę w necie?
Ilustracje i opis
- Lukas
- Swój Człowiek
- Posty: 234
- Rejestracja: 15 lis 2006, 19:26
- Posiadane auto: Austin Mini Flame Red 1989
- Lokalizacja: Łomianki k.Warszawy
- Kontakt:
Re: Regulacja obrotow silnika
Dziękuję Marek. Stronę znam, sporo na niej czasu spędziłem. Piszesz w sposób, który pomaga mi zrozumieć sporo tematów.Kilka podstawowych informacji znajdziesz na mojej stronie : Budowa i obsługa gaźnika HS4 Ilustracje i opis
Pewnie nie wszystkie, nawet nie wiem jakie specjalne narzędzia powinienem mieć. Mam zamiar kupić kit serwisowy do tego gaźnika i zgodnie z instrukcją wymienić to co jest w tym zestawie. Jeśli gdzieś utknę, napiszę na forum, na pewno pomożecie. Jeśli utknę na amen to spakuję części i pojadę do kogoś kto się na tym dobrze zna po pomoc. Wymiana kilku uszczelek i zaworków to nie taki straszny wyczyn. Oś przepustnicy jest chyba w tym zestawie serwisowym, prawda?Masz odpowiednie narzędzia np. do regeneracji osi przepustnicy?
aymoo.pl
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Regulacja obrotow silnika
Oś jest ale rozwiertaków nie ma więc tak prosto tego nie zmienisz.
Ja bym się mocno zastanowił nad regeneracją gaźnika bo jak dobrze poszukasz to za cenę części kupisz nowy kompletny HS4 bo jest ich dużo.
Ja bym się mocno zastanowił nad regeneracją gaźnika bo jak dobrze poszukasz to za cenę części kupisz nowy kompletny HS4 bo jest ich dużo.
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
- Lukas
- Swój Człowiek
- Posty: 234
- Rejestracja: 15 lis 2006, 19:26
- Posiadane auto: Austin Mini Flame Red 1989
- Lokalizacja: Łomianki k.Warszawy
- Kontakt:
Re: Regulacja obrotow silnika
Sam już nie wiem. Znalazłem firmę regenerującą gaźniki w mojej okolicy. Regeneracja kosztuje 300 pln + części. Oni zrobią to na pewno lepiej niż ja. Może ja zacznę od czegoś prostszego...
W ramach regeneracji robią to: gaźnik jest rozbierany na najdrobniejsze elementy, wyczyszczony, przedmuchane kanały.. uszczelniona zostaje oś przepustnicy (tulejki metalowo-teflonowe), wymienione na nowe uszczelki, zaworek, przepony (uszczelnienie aby nie dostawało się do gaźnika "lewe" powietrze)
Znacie tą firmę? - http://eter-mot.com/Eter-Mot
W ramach regeneracji robią to: gaźnik jest rozbierany na najdrobniejsze elementy, wyczyszczony, przedmuchane kanały.. uszczelniona zostaje oś przepustnicy (tulejki metalowo-teflonowe), wymienione na nowe uszczelki, zaworek, przepony (uszczelnienie aby nie dostawało się do gaźnika "lewe" powietrze)
Znacie tą firmę? - http://eter-mot.com/Eter-Mot
aymoo.pl
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Regulacja obrotow silnika
ja znam, ale SU bym im nie oddal
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- Lukas
- Swój Człowiek
- Posty: 234
- Rejestracja: 15 lis 2006, 19:26
- Posiadane auto: Austin Mini Flame Red 1989
- Lokalizacja: Łomianki k.Warszawy
- Kontakt:
Re: Regulacja obrotow silnika
A jakieś uzasadnienie tej opinii? Źle robią? Kradną? Przeklinają?
Może znasz inną firmę godną polecenia?
Może znasz inną firmę godną polecenia?
aymoo.pl
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Regulacja obrotow silnika
bylem u nich wiele razy po graty do webera czy dellorto, ogladalem zreanimowane przez nich HS-y podwojne, mimo regeneracji, to co najwazniejsze, czyli przepustnica ( oska ) miala luzy
odnosnie twojego wczesniejszego wpisu:
w SU HS nie stosuje sie tulejek teflonowo - metalowych czy innych uszczelniaczy
zastaw naprawczy to tulejki z brazu ktore trzeba wcisnac w odpowiednio powiekszone wczesniej otwory i nastepnie obrobic je do potrzebnego rozmiaru ( oski )
pic polega na tym ze trzeba wiedziec na jakie luzy mozna sobie pozwolic - za male spowoduja zacieranie sie i zawieszanie przepustnicy, za duze natomiast nie zlikwiduja klopotow, czyli przedmuchow po osce i jej ruchu promieniowego
odnosnie twojego wczesniejszego wpisu:
w SU HS nie stosuje sie tulejek teflonowo - metalowych czy innych uszczelniaczy
zastaw naprawczy to tulejki z brazu ktore trzeba wcisnac w odpowiednio powiekszone wczesniej otwory i nastepnie obrobic je do potrzebnego rozmiaru ( oski )
pic polega na tym ze trzeba wiedziec na jakie luzy mozna sobie pozwolic - za male spowoduja zacieranie sie i zawieszanie przepustnicy, za duze natomiast nie zlikwiduja klopotow, czyli przedmuchow po osce i jej ruchu promieniowego
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- Lukas
- Swój Człowiek
- Posty: 234
- Rejestracja: 15 lis 2006, 19:26
- Posiadane auto: Austin Mini Flame Red 1989
- Lokalizacja: Łomianki k.Warszawy
- Kontakt:
Re: Regulacja obrotow silnika
Rozumiem. Czyli niby robią, ale bez przykładania się... No i co tu teraz zrobić?
Zestaw naprawczy
Tulejki
To fragment maila od nich, tak określili zakres prac i podali linki do częściodnosnie twojego wczesniejszego wpisu
Zestaw naprawczy
Tulejki
aymoo.pl
- gawa
- Swój Człowiek
- Posty: 109
- Rejestracja: 18 lut 2005, 21:07
- Posiadane auto: Mini British Open
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Regulacja obrotow silnika
Naprawa i regulacja gaźników samochodowyc
Wiesław Pietrzyk
Warszawa
Szarych Szeregów 1
tel. 226326951
godz. 7-16
Ile biorą nie wiem.
Wiesław Pietrzyk
Warszawa
Szarych Szeregów 1
tel. 226326951
godz. 7-16
Ile biorą nie wiem.
pozdrawiam
Waldek
601348937
Waldek
601348937
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Regulacja obrotow silnika
ci to dopiero sa giganci
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- Lukas
- Swój Człowiek
- Posty: 234
- Rejestracja: 15 lis 2006, 19:26
- Posiadane auto: Austin Mini Flame Red 1989
- Lokalizacja: Łomianki k.Warszawy
- Kontakt:
Re: Regulacja obrotow silnika
Flap, pan Pietrzyk też nie? Ty pewnie robisz sobie sam, prawda? Jest gdzieś w Warszawie albo okolicy gaźnikowiec godny polecenia Twoim zdaniem?
aymoo.pl