problem z wtryskiem 1300 spi

Wszystko o klasycznych Mini.

Moderator: flapjck1

kubus800

problem z wtryskiem 1300 spi

Post autor: kubus800 »

witam.Mam maly problem :sad: wykrecilem i rozebralem caly wtrysk lacznie z czyms ponizej wtrysku z prawej strony co wyglada jak jakis silniczek i wysuwa bolczyk po dodaniu gazu.tutaj mysle ze zrobilem blad ze to wogole dotykalem bo auto od tego mometu nie ma wolnych i przy dodaniu gazu nirowno pracuje i kopci.Przekopalem forum i nic nie znalazlem na ten temat.bardzo prosze o pomoc :sad: i chcialbym zapytac jeszcze za co jest odpowiedzialne to urzadzenie?a
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: problem z wtryskiem 1300 spi

Post autor: flapjck1 »

masz poskrecane wszystko do kupy?

wsiadasz, wlaczasz zaplon, naciskasz 5x gaz do oporu
wylaczasz zaplon, sluchasz czy slychac silnik krokowy ( to co rozbierales )

jesli slychac takie brzeczenie: bzzzzzzzzzz, bzz to jest ok, jak nie, to mozesz miec uszkodzony krokowy lub potencjometr przepustnicy
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
kubus800

Re: problem z wtryskiem 1300 spi

Post autor: kubus800 »

Dziekuje bardzo za odpowiedz jutro dam znac jaki byl efekt mam nadzieje ze zabzzzyczy.
kubus800

Re: problem z wtryskiem 1300 spi

Post autor: kubus800 »

Mam jeszcze pytanko czy tego silniczka krokowego po wyjeciu nie potrzeba jakos ustawic na wlasciwe polozenie.ja wyciaglem go zupelnie i pokrecilem nim.on jest z tego co wiem odpowiedzialny z wolne a jest tez odpowiedzialny za to ze auto po dodaniu gazu kopci i nirowno pracuje??sa mokre swiece
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: problem z wtryskiem 1300 spi

Post autor: flapjck1 »

za pierwsze tak, za drugie niekoniecznie, ale usuwaj usterki po kolei
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
kubus800

Re: problem z wtryskiem 1300 spi

Post autor: kubus800 »

Wiec krokowy bzyka.Jaka moze byc kolejna usterka ktora powinienem wykluczyc?
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: problem z wtryskiem 1300 spi

Post autor: flapjck1 »

podpiales czujnik temp w kolektorze?
grzalka? nie rozsypala sie? podpieta jest?
podcisnienia sa podpiete?
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
kubus800

Re: problem z wtryskiem 1300 spi

Post autor: kubus800 »

Bylem teraz jeszcze raz kuknac na wszystko i popodpinane jak nalezy.Kolektora nie dotykalem a grzalka to nie wiem gdzie sie znajduje. :oops:
Awatar użytkownika
domino1985
Wiarus
Wiarus
Posty: 551
Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Re: problem z wtryskiem 1300 spi

Post autor: domino1985 »

na grzałkę wpada paliwo z wtrysku po otwarciu przepustnicy, jak otworzysz przepustnicę to ją zobaczysz, podgrzewa ona mieszankę przed rozgrzaniem silnika. Ale jak objawy nie znikają po rozgrzaniu to odpada.

Kręciłeś tą śrubką, o którą opiera się bolec z silniczka ? jak nie to nie kręć, bo można ją ustawić później tylko kompem serwisowym, lub na ucho, ale idealnie nie będzie.

ogólnie sprawdź 2 razy wszystko co podpowiedział Flap, a podciśnienia nawet 3 razy, z dmuchaniem w rurki włącznie bo mogą być nieszczelne, lub przytkane, a łatwo je przytkać przy składaniu i efekt jest taki sam.
kubus800

Re: problem z wtryskiem 1300 spi

Post autor: kubus800 »

oki jutro skontroluje jeszcze raz powoli wszystko i zdam relacje.Jest mozliwe ze np.uszkodzilem wtrysk i to byl efekt tego?
kubus800

Re: problem z wtryskiem 1300 spi

Post autor: kubus800 »

Nia nie krecilem ale krokowy mialem w rece i wirnikiem pokrecilem. :cry:
Awatar użytkownika
domino1985
Wiarus
Wiarus
Posty: 551
Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Re: problem z wtryskiem 1300 spi

Post autor: domino1985 »

nie szkodzi, krokowy jest kalibrowany w czasie jazdy przez komputer, lub (szybciej) przez procedurę, która podał wcześniej Flap
kubus800

Re: problem z wtryskiem 1300 spi

Post autor: kubus800 »

Wielkie dzieki za pomoc :wink: !! Po urlopie rozebralem wszystko poskladalem jak sie nalezy i autko pali igielka.Mam tylko jeszcze jeden problem auto ma niskie obroty jak jest motor zimny, a jak jest cieply to raz normalne raz kolo 1300.No i troszeczke poszarpuje przy dodawaniu gazu na rozbiegu potem idzie dobrze. Jaki moze byc powod takiego zachowania sie??
Awatar użytkownika
Sadam
Maniak
Maniak
Posty: 2671
Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: problem z wtryskiem 1300 spi

Post autor: Sadam »

silnik krokowy ruszałeś?
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas :(
Awatar użytkownika
Sadam
Maniak
Maniak
Posty: 2671
Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: problem z wtryskiem 1300 spi

Post autor: Sadam »

jak nie wzrastają na zimno obroty do około 1,5k to znaczy, że krokowiec nie działa
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas :(
ODPOWIEDZ