problem z wtryskiem 1300 spi
Moderator: flapjck1
problem z wtryskiem 1300 spi
witam.Mam maly problem wykrecilem i rozebralem caly wtrysk lacznie z czyms ponizej wtrysku z prawej strony co wyglada jak jakis silniczek i wysuwa bolczyk po dodaniu gazu.tutaj mysle ze zrobilem blad ze to wogole dotykalem bo auto od tego mometu nie ma wolnych i przy dodaniu gazu nirowno pracuje i kopci.Przekopalem forum i nic nie znalazlem na ten temat.bardzo prosze o pomoc i chcialbym zapytac jeszcze za co jest odpowiedzialne to urzadzenie?a
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: problem z wtryskiem 1300 spi
masz poskrecane wszystko do kupy?
wsiadasz, wlaczasz zaplon, naciskasz 5x gaz do oporu
wylaczasz zaplon, sluchasz czy slychac silnik krokowy ( to co rozbierales )
jesli slychac takie brzeczenie: bzzzzzzzzzz, bzz to jest ok, jak nie, to mozesz miec uszkodzony krokowy lub potencjometr przepustnicy
wsiadasz, wlaczasz zaplon, naciskasz 5x gaz do oporu
wylaczasz zaplon, sluchasz czy slychac silnik krokowy ( to co rozbierales )
jesli slychac takie brzeczenie: bzzzzzzzzzz, bzz to jest ok, jak nie, to mozesz miec uszkodzony krokowy lub potencjometr przepustnicy
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: problem z wtryskiem 1300 spi
Dziekuje bardzo za odpowiedz jutro dam znac jaki byl efekt mam nadzieje ze zabzzzyczy.
Re: problem z wtryskiem 1300 spi
Mam jeszcze pytanko czy tego silniczka krokowego po wyjeciu nie potrzeba jakos ustawic na wlasciwe polozenie.ja wyciaglem go zupelnie i pokrecilem nim.on jest z tego co wiem odpowiedzialny z wolne a jest tez odpowiedzialny za to ze auto po dodaniu gazu kopci i nirowno pracuje??sa mokre swiece
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: problem z wtryskiem 1300 spi
za pierwsze tak, za drugie niekoniecznie, ale usuwaj usterki po kolei
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: problem z wtryskiem 1300 spi
Wiec krokowy bzyka.Jaka moze byc kolejna usterka ktora powinienem wykluczyc?
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: problem z wtryskiem 1300 spi
podpiales czujnik temp w kolektorze?
grzalka? nie rozsypala sie? podpieta jest?
podcisnienia sa podpiete?
grzalka? nie rozsypala sie? podpieta jest?
podcisnienia sa podpiete?
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: problem z wtryskiem 1300 spi
Bylem teraz jeszcze raz kuknac na wszystko i popodpinane jak nalezy.Kolektora nie dotykalem a grzalka to nie wiem gdzie sie znajduje.
- domino1985
- Wiarus
- Posty: 551
- Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
- Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: problem z wtryskiem 1300 spi
na grzałkę wpada paliwo z wtrysku po otwarciu przepustnicy, jak otworzysz przepustnicę to ją zobaczysz, podgrzewa ona mieszankę przed rozgrzaniem silnika. Ale jak objawy nie znikają po rozgrzaniu to odpada.
Kręciłeś tą śrubką, o którą opiera się bolec z silniczka ? jak nie to nie kręć, bo można ją ustawić później tylko kompem serwisowym, lub na ucho, ale idealnie nie będzie.
ogólnie sprawdź 2 razy wszystko co podpowiedział Flap, a podciśnienia nawet 3 razy, z dmuchaniem w rurki włącznie bo mogą być nieszczelne, lub przytkane, a łatwo je przytkać przy składaniu i efekt jest taki sam.
Kręciłeś tą śrubką, o którą opiera się bolec z silniczka ? jak nie to nie kręć, bo można ją ustawić później tylko kompem serwisowym, lub na ucho, ale idealnie nie będzie.
ogólnie sprawdź 2 razy wszystko co podpowiedział Flap, a podciśnienia nawet 3 razy, z dmuchaniem w rurki włącznie bo mogą być nieszczelne, lub przytkane, a łatwo je przytkać przy składaniu i efekt jest taki sam.
Re: problem z wtryskiem 1300 spi
oki jutro skontroluje jeszcze raz powoli wszystko i zdam relacje.Jest mozliwe ze np.uszkodzilem wtrysk i to byl efekt tego?
Re: problem z wtryskiem 1300 spi
Nia nie krecilem ale krokowy mialem w rece i wirnikiem pokrecilem.
- domino1985
- Wiarus
- Posty: 551
- Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
- Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: problem z wtryskiem 1300 spi
nie szkodzi, krokowy jest kalibrowany w czasie jazdy przez komputer, lub (szybciej) przez procedurę, która podał wcześniej Flap
Re: problem z wtryskiem 1300 spi
Wielkie dzieki za pomoc !! Po urlopie rozebralem wszystko poskladalem jak sie nalezy i autko pali igielka.Mam tylko jeszcze jeden problem auto ma niskie obroty jak jest motor zimny, a jak jest cieply to raz normalne raz kolo 1300.No i troszeczke poszarpuje przy dodawaniu gazu na rozbiegu potem idzie dobrze. Jaki moze byc powod takiego zachowania sie??
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: problem z wtryskiem 1300 spi
silnik krokowy ruszałeś?
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: problem z wtryskiem 1300 spi
jak nie wzrastają na zimno obroty do około 1,5k to znaczy, że krokowiec nie działa
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas