Budowa silnika 1300 A+
Moderator: flapjck1
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Budowa silnika 1300 A+
Tak policzyłem w myślach i około 10 silników wyremontowałem w przeciągu ostatnich 2 lat.
A co do klawiatury to zwróć uwagę gdzie jest otwór blokujący ośkę. Jak wkręcałem śrubę stożkową to bylo tak ze z jednej strony nie bylo miejsca na podkładki
A co do klawiatury to zwróć uwagę gdzie jest otwór blokujący ośkę. Jak wkręcałem śrubę stożkową to bylo tak ze z jednej strony nie bylo miejsca na podkładki
Re: Budowa silnika 1300 A+
z checia bym Ci oddal swoj silnik do przejrzenia i delikatnego podrasowania tylko chyba jeszcze mnie na to nie stac
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Budowa silnika 1300 A+
Pipi pisze:z checia bym Ci oddal swoj silnik do przejrzenia i delikatnego podrasowania tylko chyba jeszcze mnie na to nie stac
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Budowa silnika 1300 A+
A teraz walka z silnikiem MPI, niby mały przebieg bo około 60 tyś km a w środku trochę do roboty znalazło się. Tak wygląda silnik który dotarł do mnie
- Załączniki
-
- IMG_3237.JPG (135.6 KiB) Przejrzano 933 razy
-
- IMG_3235.JPG (107.17 KiB) Przejrzano 933 razy
-
- IMG_3234.JPG (110.16 KiB) Przejrzano 933 razy
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Budowa silnika 1300 A+
Po odkręceniu pompy wody ukazał się rdzawy widok, w mpi to normalka, tak właśnie wygląda płyn chłodzący nie wymieniany od nowości, rdzawy i śmierdzący.
Kolejna niespodzianka to zapieczona głowica na środkowej szpilce, świadczy to o przegrzewaniu silnika i nie zmienianiu we właściwym czasie oleju. w tym przypadku musiałem wykręcić 8 szpilek zewnętrznych i kręcąc głowicą odkręcić ją wraz ze szpilką
Kolejna niespodzianka to zapieczona głowica na środkowej szpilce, świadczy to o przegrzewaniu silnika i nie zmienianiu we właściwym czasie oleju. w tym przypadku musiałem wykręcić 8 szpilek zewnętrznych i kręcąc głowicą odkręcić ją wraz ze szpilką
- Załączniki
-
- IMG_3239.JPG (128.75 KiB) Przejrzano 924 razy
-
- IMG_3239.JPG (128.75 KiB) Przejrzano 924 razy
-
- IMG_3238.JPG (125.14 KiB) Przejrzano 924 razy
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Budowa silnika 1300 A+
Po rozłączeniu silnika od skrzyni ukazał się szlam w skrzyni biegów
Panewki wału trochę ucierpiały, szczególnie środkowa główna
Po wyjęciu tłoków okazało się że pierścienie olejowe są zaklejone i nie spełniały swojej roli
Panewki wału trochę ucierpiały, szczególnie środkowa główna
Po wyjęciu tłoków okazało się że pierścienie olejowe są zaklejone i nie spełniały swojej roli
- Załączniki
-
- IMG_3244.JPG (116.15 KiB) Przejrzano 912 razy
-
- IMG_3243.JPG (104.24 KiB) Przejrzano 912 razy
-
- IMG_3247.JPG (121.28 KiB) Przejrzano 912 razy
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Budowa silnika 1300 A+
dalszy ciąg weryfikacji
- Załączniki
-
- IMG_3249.JPG (106.05 KiB) Przejrzano 906 razy
-
- IMG_3248.JPG (133.64 KiB) Przejrzano 906 razy
-
- IMG_3245.JPG (127.07 KiB) Przejrzano 906 razy
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Budowa silnika 1300 A+
Zarośnięta głowica nagarem
Czas mycia i składania skrzyni biegów
Czas mycia i składania skrzyni biegów
- Załączniki
-
- IMG_3252.JPG (121.31 KiB) Przejrzano 899 razy
-
- IMG_3251.JPG (116.38 KiB) Przejrzano 899 razy
-
- IMG_3250.JPG (91.06 KiB) Przejrzano 899 razy
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Budowa silnika 1300 A+
obudowa skrzyni po kilkukrotnym myciu
- Załączniki
-
- IMG_3253.JPG (105.9 KiB) Przejrzano 896 razy