Podciśnieniowy regulator

Wszystko o klasycznych Mini.

Moderator: flapjck1

buczek
Nowy
Nowy
Posty: 17
Rejestracja: 09 cze 2013, 21:51
Posiadane auto:
Lokalizacja: Częstochowa

Podciśnieniowy regulator

Post autor: buczek »

witam,

w swoim Mini dopatrzyłem się pewnej usterki, szukałem szukałem i znaleźć niestety nie mogę :(
zaznaczony element wychodzi bodajże z podciśnieniowego regulatora kąta wyprzedzenia zapłonu i gdzieś musi dochodzić i tutaj jest pytanie gdzie? :)
Może ktoś będzie mi w stanie pomóc albo zobaczyć w swoim Mini, dodam że Mini jest z 87 i ma silnik 1.0 :)
Załączniki
DSC_0827.JPG
DSC_0827.JPG (617.13 KiB) Przejrzano 1003 razy
Awatar użytkownika
TRIP
Wiarus
Wiarus
Posty: 636
Rejestracja: 08 maja 2009, 19:35
Posiadane auto:
Lokalizacja: 3miasto/Żukowo

Re: Podciśnieniowy regulator

Post autor: TRIP »

powinieneś go podłączyć do gaźnika
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Podciśnieniowy regulator

Post autor: flapjck1 »

zdejmij obudowe filtra powietrza i bedziesz widzial taki maly krociec na gazniku, pewnie na nim bedzie resztka kolanka plastikowego, zastap je wezykiem 2 albo 3 mm, nie pamietam juz jaki tam potrzebny
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Szolders
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 232
Rejestracja: 05 wrz 2008, 09:24
Posiadane auto:
Lokalizacja: Nysa//Wrocław

Re: Podciśnieniowy regulator

Post autor: Szolders »

Tak poza tematem, ładne regulowane mocowanie alternatora. Czyżby ktoś kupił za duży pasek?
Back on the road...
Awatar użytkownika
markfive
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1441
Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: Podciśnieniowy regulator

Post autor: markfive »

W oryginale, przewód podciśnienia od regulatora podłaczony był do elektrozaworu znajdującego się na przegrodzie za górnym zbiornikiem chłodnicy i dalej drugi odcinek przewodu od elektrozaworu do króćca znajdujacego sie w górnej części gaźnika. Elektrozawór sterowany był wyłacznikiem znajdującym się przy mechaniźmie lewarka zmiany biegów ( pod podłogą ).
Obecnie należy podłaczyć ten przewód podciśnienia bezpośrednio do króćca przy gaźniku, tak jak piszą koledzy.
Obwód elektrozaworu pominąć.
Awatar użytkownika
markfive
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1441
Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: Podciśnieniowy regulator

Post autor: markfive »

Szolders pisze:Tak poza tematem, ładne regulowane mocowanie alternatora. Czyżby ktoś kupił za duży pasek?
Przy tym silniku jest większe koło pasowe na pompie wody ( tak przynajmniej sądzę po ilustracji ). W tym przypadku powinien być zamontowany pasek 10x838. Przy kole mniejszym na pompie rozmiar paska 10x825. Byc może tu jest założony jeszcze dłuższy pasek powyżej 838.
buczek
Nowy
Nowy
Posty: 17
Rejestracja: 09 cze 2013, 21:51
Posiadane auto:
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Podciśnieniowy regulator

Post autor: buczek »

dzięki bardzo udało się już jest teraz wszystko git :mrgreen:
ODPOWIEDZ