Podciśnieniowy regulator

Wszystko o klasycznych Mini.

Moderator: flapjck1

buczek
WITAJ.Zanim zapytasz poszukaj odpowiedzi
Posty: 4
Rejestracja: 09 cze 2013, 21:51
Posiadane auto:
Lokalizacja: Częstochowa

Podciśnieniowy regulator

Post autor: buczek »

witam,

w swoim Mini dopatrzyłem się pewnej usterki, szukałem szukałem i znaleźć niestety nie mogę :(
zaznaczony element wychodzi bodajże z podciśnieniowego regulatora kąta wyprzedzenia zapłonu i gdzieś musi dochodzić i tutaj jest pytanie gdzie? :)
Może ktoś będzie mi w stanie pomóc albo zobaczyć w swoim Mini, dodam że Mini jest z 87 i ma silnik 1.0 :)
Załączniki
DSC_0827.JPG
DSC_0827.JPG (617.13 KiB) Przejrzano 1079 razy
Awatar użytkownika
TRIP
Wiarus
Wiarus
Posty: 607
Rejestracja: 08 maja 2009, 19:35
Posiadane auto:
Lokalizacja: 3miasto/Żukowo

Re: Podciśnieniowy regulator

Post autor: TRIP »

powinieneś go podłączyć do gaźnika
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8180
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Podciśnieniowy regulator

Post autor: flapjck1 »

zdejmij obudowe filtra powietrza i bedziesz widzial taki maly krociec na gazniku, pewnie na nim bedzie resztka kolanka plastikowego, zastap je wezykiem 2 albo 3 mm, nie pamietam juz jaki tam potrzebny
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Szolders
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 229
Rejestracja: 05 wrz 2008, 09:24
Posiadane auto:
Lokalizacja: Nysa//Wrocław

Re: Podciśnieniowy regulator

Post autor: Szolders »

Tak poza tematem, ładne regulowane mocowanie alternatora. Czyżby ktoś kupił za duży pasek?
Back on the road...
Awatar użytkownika
markfive
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1418
Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: Podciśnieniowy regulator

Post autor: markfive »

W oryginale, przewód podciśnienia od regulatora podłaczony był do elektrozaworu znajdującego się na przegrodzie za górnym zbiornikiem chłodnicy i dalej drugi odcinek przewodu od elektrozaworu do króćca znajdujacego sie w górnej części gaźnika. Elektrozawór sterowany był wyłacznikiem znajdującym się przy mechaniźmie lewarka zmiany biegów ( pod podłogą ).
Obecnie należy podłaczyć ten przewód podciśnienia bezpośrednio do króćca przy gaźniku, tak jak piszą koledzy.
Obwód elektrozaworu pominąć.
Awatar użytkownika
markfive
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1418
Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: Podciśnieniowy regulator

Post autor: markfive »

Szolders pisze:Tak poza tematem, ładne regulowane mocowanie alternatora. Czyżby ktoś kupił za duży pasek?
Przy tym silniku jest większe koło pasowe na pompie wody ( tak przynajmniej sądzę po ilustracji ). W tym przypadku powinien być zamontowany pasek 10x838. Przy kole mniejszym na pompie rozmiar paska 10x825. Byc może tu jest założony jeszcze dłuższy pasek powyżej 838.
buczek
WITAJ.Zanim zapytasz poszukaj odpowiedzi
Posty: 4
Rejestracja: 09 cze 2013, 21:51
Posiadane auto:
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Podciśnieniowy regulator

Post autor: buczek »

dzięki bardzo udało się już jest teraz wszystko git :mrgreen:
ODPOWIEDZ