Gaźnik SU , silnik dławi się powyżej 3tys obr

Wszystko o klasycznych Mini.

Moderator: flapjck1

viso

Re: Gaźnik SU , silnik dławi się powyżej 3tys obr

Post autor: viso »

Gdzie można zamówić taką iglicę , pasującą do silnika 1300 ?
Co z gniazdem w której pracuje iglica , z tego co widzę nie ma korozji .
Załączniki
gaźnik_środek.JPG
gaźnik_środek.JPG (318.01 KiB) Przejrzano 1999 razy
viso

Re: Gaźnik SU , silnik dławi się powyżej 3tys obr

Post autor: viso »

englishcars.pl oferuje iglice BFY po 41zł , czy tam kupujecie ?
Awatar użytkownika
gawa
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 109
Rejestracja: 18 lut 2005, 21:07
Posiadane auto: Mini British Open
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Gaźnik SU , silnik dławi się powyżej 3tys obr

Post autor: gawa »

za dużo wody w gaźniku, rozkręć dół gaźnika.
pozdrawiam
Waldek

601348937
Awatar użytkownika
gawa
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 109
Rejestracja: 18 lut 2005, 21:07
Posiadane auto: Mini British Open
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Gaźnik SU , silnik dławi się powyżej 3tys obr

Post autor: gawa »

brak edycji?
i wyczyść dyszę.
pozdrawiam
Waldek

601348937
viso

Re: Gaźnik SU , silnik dławi się powyżej 3tys obr

Post autor: viso »

Czyszczenie dolnej części gaźnika , kilka fotek po zabiegu .
Interesuje mnie filtr powietrza chromowany zakładany od góry na tego typu gaźnik , może ktoś wie gdzie można kupić w przystępnej cenie ?
Załączniki
gaźnik_gniazdo zaworku.JPG
gaźnik_gniazdo zaworku.JPG (323.25 KiB) Przejrzano 1915 razy
gaźnik_dół.JPG
gaźnik_dół.JPG (319.51 KiB) Przejrzano 1915 razy
gaźnik_elementy.JPG
gaźnik_elementy.JPG (321.95 KiB) Przejrzano 1915 razy
Awatar użytkownika
markfive
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1441
Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: Gaźnik SU , silnik dławi się powyżej 3tys obr

Post autor: markfive »

Czy zrobiłeś dwie ważne rzeczy ?
1. Sprawdzenie stanu sitka / filtra paliwa pod oprawą zaworka iglicowego w komorze pływakowej.
2 Ustawienie poziomu paliwa przez odpowiednie dogięcie blaszki przy osi pływaka.
viso

Re: Gaźnik SU , silnik dławi się powyżej 3tys obr

Post autor: viso »

Czyli jak wykręcę gniazdo zaworku iglicowego to tam jest sitko ? Tego nie zrobiłem a na wszystkich elementach było sporo nalotu , taka cienka skorupka
Awatar użytkownika
markfive
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1441
Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: Gaźnik SU , silnik dławi się powyżej 3tys obr

Post autor: markfive »

Jest sitko, a tworzywa, malutkie i z bardzo gęstą siatką. Co do ustawienia poziomu paliwa informacje są w temacie gaźnik HIF 38/44 na mojej stronie www
Awatar użytkownika
gawa
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 109
Rejestracja: 18 lut 2005, 21:07
Posiadane auto: Mini British Open
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Gaźnik SU , silnik dławi się powyżej 3tys obr

Post autor: gawa »

Zbiornik paliwa jest zardzewiały, pompa ciągnie cały syf do gaźnika!
pozdrawiam
Waldek

601348937
Awatar użytkownika
monsterk
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2082
Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
Posiadane auto:
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Kontakt:

Re: Gaźnik SU , silnik dławi się powyżej 3tys obr

Post autor: monsterk »

E tam od razu syf w zbiorniku, tak wygląda gaznik jak leżał bez benzyny dłuższy czas
viso

Re: Gaźnik SU , silnik dławi się powyżej 3tys obr

Post autor: viso »

Zbiornik paliwa nie jest skorodowany , był sprawdzany przy okazji wymiany pompy paliwa.
Filterek przy gnieździe zaworka iglicowego był w dobrym stanie , fotki .
Ma ktoś do polecenia solidny i fajny filtr powietrza do tego gaźnika HIF 44 , K&N czy innej firmy .
Załączniki
filterek paliwa.JPG
filterek paliwa.JPG (320.05 KiB) Przejrzano 1827 razy
filterek i gniazdo zaworka iglicowego.JPG
filterek i gniazdo zaworka iglicowego.JPG (323.41 KiB) Przejrzano 1827 razy
ODPOWIEDZ