Gaźnik SU , silnik dławi się powyżej 3tys obr
Moderator: flapjck1
Re: Gaźnik SU , silnik dławi się powyżej 3tys obr
Gdzie można zamówić taką iglicę , pasującą do silnika 1300 ?
Co z gniazdem w której pracuje iglica , z tego co widzę nie ma korozji .
Co z gniazdem w której pracuje iglica , z tego co widzę nie ma korozji .
- Załączniki
-
- gaźnik_środek.JPG (318.01 KiB) Przejrzano 1990 razy
Re: Gaźnik SU , silnik dławi się powyżej 3tys obr
englishcars.pl oferuje iglice BFY po 41zł , czy tam kupujecie ?
- gawa
- Swój Człowiek
- Posty: 109
- Rejestracja: 18 lut 2005, 21:07
- Posiadane auto: Mini British Open
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Gaźnik SU , silnik dławi się powyżej 3tys obr
za dużo wody w gaźniku, rozkręć dół gaźnika.
pozdrawiam
Waldek
601348937
Waldek
601348937
- gawa
- Swój Człowiek
- Posty: 109
- Rejestracja: 18 lut 2005, 21:07
- Posiadane auto: Mini British Open
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Gaźnik SU , silnik dławi się powyżej 3tys obr
brak edycji?
i wyczyść dyszę.
i wyczyść dyszę.
pozdrawiam
Waldek
601348937
Waldek
601348937
Re: Gaźnik SU , silnik dławi się powyżej 3tys obr
Czyszczenie dolnej części gaźnika , kilka fotek po zabiegu .
Interesuje mnie filtr powietrza chromowany zakładany od góry na tego typu gaźnik , może ktoś wie gdzie można kupić w przystępnej cenie ?
Interesuje mnie filtr powietrza chromowany zakładany od góry na tego typu gaźnik , może ktoś wie gdzie można kupić w przystępnej cenie ?
- Załączniki
-
- gaźnik_gniazdo zaworku.JPG (323.25 KiB) Przejrzano 1906 razy
-
- gaźnik_dół.JPG (319.51 KiB) Przejrzano 1906 razy
-
- gaźnik_elementy.JPG (321.95 KiB) Przejrzano 1906 razy
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Gaźnik SU , silnik dławi się powyżej 3tys obr
Czy zrobiłeś dwie ważne rzeczy ?
1. Sprawdzenie stanu sitka / filtra paliwa pod oprawą zaworka iglicowego w komorze pływakowej.
2 Ustawienie poziomu paliwa przez odpowiednie dogięcie blaszki przy osi pływaka.
1. Sprawdzenie stanu sitka / filtra paliwa pod oprawą zaworka iglicowego w komorze pływakowej.
2 Ustawienie poziomu paliwa przez odpowiednie dogięcie blaszki przy osi pływaka.
Re: Gaźnik SU , silnik dławi się powyżej 3tys obr
Czyli jak wykręcę gniazdo zaworku iglicowego to tam jest sitko ? Tego nie zrobiłem a na wszystkich elementach było sporo nalotu , taka cienka skorupka
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Gaźnik SU , silnik dławi się powyżej 3tys obr
Jest sitko, a tworzywa, malutkie i z bardzo gęstą siatką. Co do ustawienia poziomu paliwa informacje są w temacie gaźnik HIF 38/44 na mojej stronie www
- gawa
- Swój Człowiek
- Posty: 109
- Rejestracja: 18 lut 2005, 21:07
- Posiadane auto: Mini British Open
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Gaźnik SU , silnik dławi się powyżej 3tys obr
Zbiornik paliwa jest zardzewiały, pompa ciągnie cały syf do gaźnika!
pozdrawiam
Waldek
601348937
Waldek
601348937
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Gaźnik SU , silnik dławi się powyżej 3tys obr
E tam od razu syf w zbiorniku, tak wygląda gaznik jak leżał bez benzyny dłuższy czas
Re: Gaźnik SU , silnik dławi się powyżej 3tys obr
Zbiornik paliwa nie jest skorodowany , był sprawdzany przy okazji wymiany pompy paliwa.
Filterek przy gnieździe zaworka iglicowego był w dobrym stanie , fotki .
Ma ktoś do polecenia solidny i fajny filtr powietrza do tego gaźnika HIF 44 , K&N czy innej firmy .
Filterek przy gnieździe zaworka iglicowego był w dobrym stanie , fotki .
Ma ktoś do polecenia solidny i fajny filtr powietrza do tego gaźnika HIF 44 , K&N czy innej firmy .
- Załączniki
-
- filterek paliwa.JPG (320.05 KiB) Przejrzano 1818 razy
-
- filterek i gniazdo zaworka iglicowego.JPG (323.41 KiB) Przejrzano 1818 razy