Wielki powrót do korzeni:) MINI COOPER S R56 JCW
Moderator: flapjck1
Wielki powrót do korzeni:) MINI COOPER S R56 JCW
Siemka z powrotem po długiej przerwie:)
Po rocznym rozstaniu się z MINI nie mogłem jakoś dłużej wytrzymać:)
Po R53 kupiłem Lexusa IS którego nadal posiadam ale moja potrzeba posiadania MINI była tak duża że przerosła mnie i moją żonę dlatego sprawiliśmy sobie prezent świąteczny:)
Ledwo śmignięte od naszego zachodniego sąsiada:)
Wersja JCW kompletna seria, bez żadnych modyfikacji.
Po rocznym rozstaniu się z MINI nie mogłem jakoś dłużej wytrzymać:)
Po R53 kupiłem Lexusa IS którego nadal posiadam ale moja potrzeba posiadania MINI była tak duża że przerosła mnie i moją żonę dlatego sprawiliśmy sobie prezent świąteczny:)
Ledwo śmignięte od naszego zachodniego sąsiada:)
Wersja JCW kompletna seria, bez żadnych modyfikacji.
- Załączniki
-
- 3333.JPG (89.05 KiB) Przejrzano 2186 razy
-
- 2222.JPG (89.85 KiB) Przejrzano 2186 razy
-
- 111.JPG (84.15 KiB) Przejrzano 2186 razy
Ostatnio zmieniony 20 gru 2013, 16:28 przez speedfight, łącznie zmieniany 1 raz.
- Gutowski
- Swój Człowiek
- Posty: 301
- Rejestracja: 02 sie 2013, 12:38
- Posiadane auto: r50
- Lokalizacja: Skoczów
Re: Wielki powrót do korzeni:) MINI COOPER S R56 JCW
chce takiego!
a tak swoją drogą to wystarczy mi Cooper S
a tak swoją drogą to wystarczy mi Cooper S
Re: Wielki powrót do korzeni:) MINI COOPER S R56 JCW
No powiem ze kozak. Wydech oryginalny czy ma jakieś nakładki, chyba ze zdjęcie tak wyszło
Re: Wielki powrót do korzeni:) MINI COOPER S R56 JCW
końcówki wydechu zmienione na inne o trochę większej średnicy:)
Re: Wielki powrót do korzeni:) MINI COOPER S R56 JCW
Czy lotka/spojler to element wyposażenia opcjonalnego (OEM)?
Re: Wielki powrót do korzeni:) MINI COOPER S R56 JCW
Jeśli jest to wersja JCW to powinna mieć Oryginalne wydechy z grawerem. Specjalnie robione dla JCW. Posiadam Coopera S w wersji JCW i własnie takie grawerki ma
- Bzyq
- Swój Człowiek
- Posty: 481
- Rejestracja: 16 cze 2012, 18:27
- Posiadane auto: MC R50
- Lokalizacja: SC
Re: Wielki powrót do korzeni:) MINI COOPER S R56 JCW
O tym czy to JCW czy nie to akurat swiadcza inne elementy/czesci. Zmiana koncowki wydechu to zadna modyfikacja i uwazam ze to taka zmiana wizualna. JCW nie musi miec oryginalnych koncowek jesli ktos nie chce..mmalinm pisze:Jeśli jest to wersja JCW to powinna mieć Oryginalne wydechy z grawerem. Specjalnie robione dla JCW. Posiadam Coopera S w wersji JCW i własnie takie grawerki ma
P.S. Swoja droga to ladna maszyna. Gratulacje!
Bzyku
Re: Wielki powrót do korzeni:) MINI COOPER S R56 JCW
wiem że jest grawer na JCW Nie pierwszy raz spotykam się z nim... Zresztą w r53 też miałem. Tutaj polotem okazała się średnica końcówek, bo powiedzmy szczerze JCW poza napisem "dupy nie urywa"
P.S a co do lotki/spojlera na dachu to z tego co mi wiadomo jest do opcjonalne doposażenie JCW.
Na wiosnę planuje kupno felg 18'' kolor czarny (lub pomaluje na czarno) do tego chromowany rant.
P.S a co do lotki/spojlera na dachu to z tego co mi wiadomo jest do opcjonalne doposażenie JCW.
Na wiosnę planuje kupno felg 18'' kolor czarny (lub pomaluje na czarno) do tego chromowany rant.
Ostatnio zmieniony 24 sty 2014, 21:58 przez speedfight, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: Wielki powrót do korzeni:) MINI COOPER S R56 JCW
W oryginalnym JCW nie dołożone są same końcówki ale cały kompletny układ wydechowy jest inny. Specjalnie zaprojektowany do niego, tak samo zresztą jak kompresor. Zbudowany nowy od podstaw.
Re: Wielki powrót do korzeni:) MINI COOPER S R56 JCW
Z tego co mi wiadomo w R53 S i JCW kompresor jest dokładnie taki sam.
Re: Wielki powrót do korzeni:) MINI COOPER S R56 JCW
Jesteś w błędzie. Oficjalna strona JCW podaje że kompresor w wersji JCW jest inny. Różni się chociażby kółkiem które jest mniejsze.
Re: Wielki powrót do korzeni:) MINI COOPER S R56 JCW
Kółka nie liczymy, to jest element wymienny W JCW jest -11% w stosunku do S, do tego samego kompresora S instalujesz P&P -11, -15, -17, -19% - pisałem o konstrukcji a dokładnie o modelu kompresora i wg mojej wiedzy jest to dokładnie to samo.
Re: Wielki powrót do korzeni:) MINI COOPER S R56 JCW
Może i masz rację. Teraz sam już zgłupiałem. Opieram się na tym co doczytałem na oficjalnej stronie JCW. Nie rozbierałem kompresora u siebie to z autopsji nie wiem. Wiem natomiast że taki R53 JCW 200KM sprawia mnóstwo radości na drodze i potrafi zaskoczyć nie jedno auto na światłach
Re: Wielki powrót do korzeni:) MINI COOPER S R56 JCW
w jakim tempie auto osiąga 100km/h , nie ma problemu z trakcją?
Re: Wielki powrót do korzeni:) MINI COOPER S R56 JCW
przecież R56 nie ma kompresora tylko turbo więc o jakim kółku wy mówicie??? Chyba macie na myśli R53 gdzie kółko JCW jest mniejsze o 14,3% od seryjnego.
P.S przy dynamicznym ruszaniu normalne jest że trakcja się zrywa (prawdopodobnie za sprawą masy auta) Przyspiesza mniej więcej tak samo jak może wcześniejsze R53 po modach, z tym że tutaj może czuj trochę bardziej Nm.
P.S przy dynamicznym ruszaniu normalne jest że trakcja się zrywa (prawdopodobnie za sprawą masy auta) Przyspiesza mniej więcej tak samo jak może wcześniejsze R53 po modach, z tym że tutaj może czuj trochę bardziej Nm.
Ostatnio zmieniony 30 sty 2014, 23:05 przez speedfight, łącznie zmieniany 1 raz.