problem z odpaleniem
Moderator: flapjck1
problem z odpaleniem
Witam,
Jak w temacie, mini 83rok silnik 998A+ gaźnikowy. Mini odpala za pierwszym razem bez zająknięcia pracuje ok 10s gaśnie i do póki nie padnie aku mini kręci coś załapuje i czasami odpali i znów załapuje troche strzela troche dymi i tak w kółko. Ładuje akumulator zostawiam mini na 2 dni przychodze i mini znów bez zająkniecia odpala jak nowy i znów gaśnie i tak w kułko. Zapłon ustawiony prawidłowo kolejnosć kabli też paliwo dochodzi pąpka pracuje iskra jest na wszystkich świecach(dobra) gaźnik przedmuchany olej jest. Uszczelka pod gaźnikiem nowa z pod kolektora nie ma "lewelo" powietrza, przewód podciśnienia nowy szczelny. Rurka wychodząca z prawej strony na gaźniku szczelnie zatkana. Proszę o pomoc
Jak w temacie, mini 83rok silnik 998A+ gaźnikowy. Mini odpala za pierwszym razem bez zająknięcia pracuje ok 10s gaśnie i do póki nie padnie aku mini kręci coś załapuje i czasami odpali i znów załapuje troche strzela troche dymi i tak w kółko. Ładuje akumulator zostawiam mini na 2 dni przychodze i mini znów bez zająkniecia odpala jak nowy i znów gaśnie i tak w kułko. Zapłon ustawiony prawidłowo kolejnosć kabli też paliwo dochodzi pąpka pracuje iskra jest na wszystkich świecach(dobra) gaźnik przedmuchany olej jest. Uszczelka pod gaźnikiem nowa z pod kolektora nie ma "lewelo" powietrza, przewód podciśnienia nowy szczelny. Rurka wychodząca z prawej strony na gaźniku szczelnie zatkana. Proszę o pomoc
-
- Swój Człowiek
- Posty: 450
- Rejestracja: 31 sie 2008, 22:04
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Scotland, UK
Re: problem z odpaleniem
eee tam... lepsze jestdaniel_bryla pisze:" w kółko" Przepraszam
pąpka pracuje
a "real mini" is definitely not big, plastic and german
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: problem z odpaleniem
No to ciekawe którą rurkę tak szczelnie zatkałeś?
Wygląda mi ze zatkałeś szczelnie odpowietrzenie komory pływakowej.
Wygląda mi ze zatkałeś szczelnie odpowietrzenie komory pływakowej.
Re: problem z odpaleniem
_michal_ pisze:eee tam... lepsze jestdaniel_bryla pisze:" w kółko" Przepraszampąpka pracuje
Masz racje przepraszam za błędy
Re: problem z odpaleniem
rurka odpowietrzania komory pływakowej nie jest zatkana(wiem która to wiec jej nie ruszałem) chodzi mi o rurkę przed nią troszkę większą. na zdjęciu podpisana jako "pressurisation"
- Załączniki
-
- Img0400.JPG (24.12 KiB) Przejrzano 900 razy
Re: problem z odpaleniem
może kondensator w aparacie zapłonowym ?
Re: problem z odpaleniem
Jak mi wysiadł kondensator to miałem bardzo podobne objawy do twoich - taka jakaś niekontrolowna praca silnika (prychał, kichał, przebieral i gasł) W Miniakach rzadko siada więć zapomina się o jego istnieniu
- Biper
- Swój Człowiek
- Posty: 154
- Rejestracja: 06 cze 2010, 17:52
- Posiadane auto: Rover Mini (Morrison) 998 `90r
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: problem z odpaleniem
ja miałem problem po wymianie przewodów paliwowych,
jakieś chinole czy co ale z nówek po 2 dniach jazdy
zrobiły się niedrożne, jakby zrobione z papieru i spuchły od środka
ile mógł silnik zassał, sekundę popracował i gasł z braku napoju
zanim to znalazłem wymieniłem wszystko
świece kondensator, ustawiałem zapłon gaźnik, po tygodniu jak postanowiłem wyjąć zbiornik wyczyścić go od środka zobaczyłem w jakim stanie są nowe"made in china" przewody paliwowe
jakieś chinole czy co ale z nówek po 2 dniach jazdy
zrobiły się niedrożne, jakby zrobione z papieru i spuchły od środka
ile mógł silnik zassał, sekundę popracował i gasł z braku napoju
zanim to znalazłem wymieniłem wszystko
świece kondensator, ustawiałem zapłon gaźnik, po tygodniu jak postanowiłem wyjąć zbiornik wyczyścić go od środka zobaczyłem w jakim stanie są nowe"made in china" przewody paliwowe
Re: problem z odpaleniem
paliwo podłączyłem na "krótko" zasysa z karnistra i mam przezroczyste wężyki także cały czas kontroluje przepływ paliwa ale nic się nie stanie jeśli zmienię je na czarne zbrojeniowe
Re: problem z odpaleniem
Wymieniłem kondensator i mini bardzo pięknie odpalił. Pracuje ładnie ale tylko wtedy gdy jest przekręcony kluczyk na odpalanie, muszę trzymać i cały czas kręci rozrusznik:) pokręciłem coś w kablach czy stacyjka do dupy?
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: problem z odpaleniem
coś pomieszałeś, w niektórych miniakach były dwa kable na + na cewce, jeden powinien podawać przy włączonym zapłonie (biały) a drugi dodatkowo podczas pracy rozrusznika, prawdopodobnie brak Ci tego pierwszego
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Re: problem z odpaleniem
masz race, zadzwoniłem do znajomego i powiedział mi coś o "potrzymaniu zapłonu" wiec będę szukał tego kabla. Dzięki za pomoc:)