koziolek
Moderator: flapjck1
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: koziolek
Znalazłem w necie "palenie gumy"
- Załączniki
-
- YTP L.jpg (103.46 KiB) Przejrzano 865 razy
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8846
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: koziolek
Piotr, jak masz kreski z hamowni tego auta to daj je tutaj, ok?
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: koziolek
Napisałeś i masz.
Pomiar 3 wałek z 1300 gaźnikowy Cooper - auto Bogusia.
Pierwsze pomiary Kent 266 (pośredni między 266 a 276 - tak wyszło z fabryki), sprężyny zaworowe podwójne 160LB, głowica 12G285 zawory 33/29.
Bardzo odchudzony układ korbowo-tłokowy, wyważony dynamicznie. FD 3,65 - skrzynia A seria, kółka pośrednie na prostych zębach Made in Humin, sprzęgło sportowe, docisk grey.
Sprawdzony AFR na iglicy BDL - za ubogo od 5000 obr.
Iglica zmieniona moc powinna być większa.
Wykres jest tu:
http://forum.mini.org.pl/viewtopic.php? ... c&start=15
Pomiar 3 wałek z 1300 gaźnikowy Cooper - auto Bogusia.
Pierwsze pomiary Kent 266 (pośredni między 266 a 276 - tak wyszło z fabryki), sprężyny zaworowe podwójne 160LB, głowica 12G285 zawory 33/29.
Bardzo odchudzony układ korbowo-tłokowy, wyważony dynamicznie. FD 3,65 - skrzynia A seria, kółka pośrednie na prostych zębach Made in Humin, sprzęgło sportowe, docisk grey.
Sprawdzony AFR na iglicy BDL - za ubogo od 5000 obr.
Iglica zmieniona moc powinna być większa.
Wykres jest tu:
http://forum.mini.org.pl/viewtopic.php? ... c&start=15
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8846
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: koziolek
cyt. "Silnik przeleżał rozebrany u mnie 4 lata. Auto Bogusia zmieniło właściciela, silnik po remoncie i modach dostał dodatkowy Power.
Wykres 1,0 z dzisiejszego hamowania (niestety nie było pomiaru AFR - uszkodzony sprzęt).
Leszek i ja jesteśmy zadowoleni z wyniku - dalsze modyfikacje są możliwe (zasilanie)."
http://forum.mini.org.pl/files/hamownia_leszek_417.jpg
Wykres 1,0 z dzisiejszego hamowania (niestety nie było pomiaru AFR - uszkodzony sprzęt).
Leszek i ja jesteśmy zadowoleni z wyniku - dalsze modyfikacje są możliwe (zasilanie)."
http://forum.mini.org.pl/files/hamownia_leszek_417.jpg
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow