koziolek

Część forum poświęcona naszym Miniakom. Zanim założysz nowy post, zapoznaj sie z panującymi tu zasadami.

Moderator: flapjck1

Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: koziolek

Post autor: se7ven »

Znalazłem w necie "palenie gumy"
Załączniki
YTP L.jpg
YTP L.jpg (103.46 KiB) Przejrzano 863 razy
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8846
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: koziolek

Post autor: flapjck1 »

Piotr, jak masz kreski z hamowni tego auta to daj je tutaj, ok?
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: koziolek

Post autor: se7ven »

Napisałeś i masz.
Pomiar 3 wałek z 1300 gaźnikowy Cooper - auto Bogusia.
Pierwsze pomiary Kent 266 (pośredni między 266 a 276 - tak wyszło z fabryki), sprężyny zaworowe podwójne 160LB, głowica 12G285 zawory 33/29.
Bardzo odchudzony układ korbowo-tłokowy, wyważony dynamicznie. FD 3,65 - skrzynia A seria, kółka pośrednie na prostych zębach Made in Humin, sprzęgło sportowe, docisk grey.
Sprawdzony AFR na iglicy BDL - za ubogo od 5000 obr.
Iglica zmieniona moc powinna być większa.
Wykres jest tu:
http://forum.mini.org.pl/viewtopic.php? ... c&start=15
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8846
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: koziolek

Post autor: flapjck1 »

cyt. "Silnik przeleżał rozebrany u mnie 4 lata. Auto Bogusia zmieniło właściciela, silnik po remoncie i modach dostał dodatkowy Power.
Wykres 1,0 z dzisiejszego hamowania (niestety nie było pomiaru AFR - uszkodzony sprzęt).
Leszek i ja jesteśmy zadowoleni z wyniku - dalsze modyfikacje są możliwe (zasilanie)."


http://forum.mini.org.pl/files/hamownia_leszek_417.jpg
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
ODPOWIEDZ