opinie? yyy - wykres jest masakryczny i w ogóle nie wiem jak go próbować czytać, moc na kołach czy na silniku? gdzie jest podziałka momentu bo widzę tylko moc, to jest Cooper czy wersja 53KM fabrycznie?
coś było robione czy seria (w sensie tylko większa pojemność jak się domyślam)?
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
To jest moc na kolach.Na silniku najpierw wyszlo 58.5 BHP a za drugim razem 61.5 BHP.Na wiosne kiedy zrobie troche wiecej kilometrow bedzie lepiej.Wedlug Steva ktory robil pomiar mozemy dociagnac do 67 BHP bez zadnych zmian bo wiaza sie one z wiekszym spalaniem itd.
Silnik 1312cc,filtr powietrza K&N I wydech RC40 twin box.Oprocz tego zero zmian
darekforest pisze:To jest moc na kolach.Na silniku najpierw wyszlo 58.5 BHP a za drugim razem 61.5 BHP.Na wiosne kiedy zrobie troche wiecej kilometrow bedzie lepiej.Wedlug Steva ktory robil pomiar mozemy dociagnac do 67 BHP bez zadnych zmian bo wiaza sie one z wiekszym spalaniem itd.
Silnik 1312cc,filtr powietrza K&N I wydech RC40 twin box.Oprocz tego zero zmian
a komputer?
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
darekforest pisze:To jest moc na kolach.Na silniku najpierw wyszlo 58.5 BHP a za drugim razem 61.5 BHP.Na wiosne kiedy zrobie troche wiecej kilometrow bedzie lepiej.Wedlug Steva ktory robil pomiar mozemy dociagnac do 67 BHP bez zadnych zmian bo wiaza sie one z wiekszym spalaniem itd.
Silnik 1312cc,filtr powietrza K&N I wydech RC40 twin box.Oprocz tego zero zmian
ECU, masz wersję 53KM czy 63KM
jak ta pierwsza to wyniki niezłe, ale faktycznie jak flap napisał wygląda na to, że może puchnąć z braku paliwa (w ramach eksperymentu spróbowałbym na drugim komputerze), jak ta druga, no to kilka KM do serii brak.
Silnik do jakiej CR został zrobiony?
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
29 marca wybralem sie na pierwszy zlot otwierajacy sezon w UK.Brooklands Mini Day.Po wjechaniu na teren muzem gdzie odbywal sie zlot Miniak odmowil posluszenstwa.Zerwala sie linka od gazu.Bylo sporo stoisk firm sprzedajcych czesci,ale jak na zlosc nikt nie mial linki do Miniaka z kierownica po lewej stronie.Trzeba bylo zadzwonic po pomoc drogowa.Na szczescie trafilem na typa ktory sam ma klasyka i uparl sie ze zrobi tymczasowa linke i tak tez sie stalo dzieki temu moglem wrocic Miniakiem do domu
Na zdjeciach stan moich zaciskow,chyba czas na ich wymiane?Pytanie do forumowiczow:jakie zaciski polecacie?Od razu napisze ze mam zwykle tarcze i Miniak sluzy mi do normalnej jazdy a nie scigania sie
flapjck1 pisze:kupujesz nowe szklanki, reparaturki i heja
dla pelnej jakosci mozesz wypiaskowac korpusy, ocynkowac je i pomalowac na koniec dla ladnego wygladu ( czy na mokro czy proszkowo )
Flap gdybym umial sam zrobic to o czym napisales to nie pytalbym o nowe zaciski.Jezeli mam je oddac do regeneracji tutaj w Anglii to zaplace tyle ile za nowe
Oczywiscie ze chcialbym zatrzymac te ktore obecnie sa na aucie bo sa oryginalne i takie jakie montowano w Longbridge jednak sam ich nie odnowie...