
Co zamierzam zrobić:
1. Sworznie obie strony
2. Wymiana osłony gumowej przegubu zewnętrznego od strony kierowcy.
3. Weryfikacja zużycia reszty elementów zawieszenia.
4. Wymiana gruszek.
5. Wymiana amortyzatorów
6. Wymiana klocków.
7. Wymiana oleju.
8. Odpowietrzenie hamulców.
9. Regulacja bębnów.
Kolejność jest przypadkowa.
W chwili obecnej:
1. Spuszczony olej.
2. Zdjęte zwrotnice.
3. Wyjęte gruchy.
4. Wyjęte wahacze.
5. Wyjęta półoś.


Pytania:
1. Silnik jest ubrudzony olejem od spodu i od strony sprzęgła ale nie jestem w stanie na własną rękę wyjąć silnika (no może i bym mógł jakbym się postarał ale pewnie bym tego nie złożył). Co mogę zweryfikować z silnikiem w budzie jeżeli chodzi o wycieki?
2. Czy osłona gumowa na zdjęciu jest prawidłowa?
3. Jak zdjąć przegub żeby założyć półoś? Mam haynes'a ale trochę nie kumam tego opisu tam.
4. Jak zweryfikować stan osi wahaczy - co sprawia że oś kwalifikuje się do wymiany?
5. Jak zweryfikować stan łożysk skośnych w zwrotnicach? Co sprawia że łożysko jest do wymiany?
6. Czy można kupić same oringi do łożysk zwrotnicy jeżeli łożyska same w sobie będą okej?
7. Może głupie pytanie - jak wyczyścić zwrotnice i wahacze ze starego smaru i osadów? Benzyna + ropa pół na pół + moczenie i pędzel?
Pewnie pojawi się jeszcze parę pytań przy montażu więc jeszcze będę pisał. Jak uda mi się doczyścić elementy to wrzucę zdjęcia poglądowe to będzie można lepiej ocenić co i jak.
Z góry dzięki za pomoc!