R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku

R55, R56, R57, R58, R59, R60 & R61

Moderatorzy: flapjck1, Drail

laloom
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 136
Rejestracja: 28 gru 2014, 22:07
Posiadane auto: R56
Lokalizacja: Gdańsk

R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku

Post autor: laloom »

Witam ponownie
Już kiedyś pisałem o tym ale niestety niie było Mnie przez ponad miesiąc czasu i teraz wracam do sprawy.

Mini Cooper S R56 ma problem z odpalaniem po nocy

Odpali i momentalnie zgaśnie. Aby w ogóle odpalił trzeba dodać natychmiast po odpaleniu gazu, bardzo ciężko wchodzi na obroty i się dławi.

jak już odpali to trzyma obroty i w ciągu dnia odpala od strzału.

Na komputerze nie ma żadnych błędów. Świece wymieniane były We wrześniu i Styczniu, filtr paliwa a także rozrząd w Styczniu.

Objawy zaczęły się od zatankowania nowego paliwa na BP które niby czyści silnik, Parę dni po tym padła też sonda lambda :P

jedyne do czego przyczepił się mechanik to, że świece znowu są czarne, a jak wchodzi przez komputer do wszystkich części przez komputer to zainteresowało go, że przepustnica jest otwarta na 15% cały czas.

ktoś wcześniej wspomniał, że może to być pompa wysokiego ciśnienia.

jakieś pomysły? Jak często wymieniacie świece u Siebie?
alan
Wiarus
Wiarus
Posty: 789
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:20
Posiadane auto:
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Re: R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku

Post autor: alan »

po raz 100/ , pompa paliwa ,niestety dzisiaj trzeba jechac do puga po nia
laloom
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 136
Rejestracja: 28 gru 2014, 22:07
Posiadane auto: R56
Lokalizacja: Gdańsk

Re: R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku

Post autor: laloom »

Alan
Jak to zdiagnozować aby być w 100% pewnym. Pół roku też mówiłeś pompa a okazało się coś innego :P
alan
Wiarus
Wiarus
Posty: 789
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:20
Posiadane auto:
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Re: R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku

Post autor: alan »

na zlocie bedzie diagnostyka ,mozemy sprawdzic
laloom
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 136
Rejestracja: 28 gru 2014, 22:07
Posiadane auto: R56
Lokalizacja: Gdańsk

Re: R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku

Post autor: laloom »

kiedy jest zlot i gdzie?
laloom
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 136
Rejestracja: 28 gru 2014, 22:07
Posiadane auto: R56
Lokalizacja: Gdańsk

Re: R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku

Post autor: laloom »

zmierzone ciśnienie na pompie końcowej podczas odpalania 0,8bara, po 3-4 razie jak już odpalił pompa miała ciśnienie 4,6-7barów.

wymieniona pompa wysokiego ciśnienia, problem jest ten sam. Tak więc Alan ponownie Twoja teoria legła w gruzach :P

jakieś pomysły co by tutaj podziałać?
Awatar użytkownika
Kuner
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 355
Rejestracja: 22 mar 2010, 15:09
Posiadane auto: R56, R50, BMW Rally, Chrysler
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku

Post autor: Kuner »

Czujnik temperatury.
http://www.swiatMINI.pl
Niezależny serwis samochodów MINI

Serwis, modyfikacje, części do Twojego MINI.

tel. 665 885 775; 690 094 000
Jaśnie Panicz
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 320
Rejestracja: 23 lip 2014, 23:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: ...

Re: R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku

Post autor: Jaśnie Panicz »

Zaczynam mieć podobne objawy, rano silnik dławi się strasznie 0,5bara na rozgrzanym i sama jazda jest bezproblemowa.
Wymieniany był filtr paliwa będę jeszcze sprawdzać czy tam wszystko jest dobrze złożone i sprawdzę ciśnienie na pompie w zbiorniku.

Też tak macie, że uszczelka z zestawu filtra paliwa boscha ma zły wymiar i jest za duża?

Mam tylko nadzięję, że to nie pompa wysokiego ciśnienia bo nie wiem czy poza aso coś da się w tym temacie zrobić?

Poradziłeś sobie ze swoim problemem?
alan
Wiarus
Wiarus
Posty: 789
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:20
Posiadane auto:
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Re: R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku

Post autor: alan »

mozna pojechac do puga po pompe
Jaśnie Panicz
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 320
Rejestracja: 23 lip 2014, 23:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: ...

Re: R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku

Post autor: Jaśnie Panicz »

alan pisze:mozna pojechac do puga po pompe
Znasz cenę wiesz jaki nr?

Mam błąd: 2C01 pressure to low.
Te autka to same problemy.
alan
Wiarus
Wiarus
Posty: 789
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:20
Posiadane auto:
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Re: R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku

Post autor: alan »

w granicach 2200
Jaśnie Panicz
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 320
Rejestracja: 23 lip 2014, 23:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: ...

Re: R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku

Post autor: Jaśnie Panicz »

alan pisze:w granicach 2200
Znasz dokładny nr? Będę bardzo wdzięczny bo nie wiem o co ich pytać a oni tylko vin vin vin.
zeb
Nowy
Nowy
Posty: 62
Rejestracja: 23 cze 2016, 18:48
Posiadane auto:
Lokalizacja: PL

Re: R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku

Post autor: zeb »

Silnik N14 --> oem 13517588879 - Peugeot/Citroen --> 1920LL
Silnik N18 --> oem 13517592429 - Peugeot/Citroen --> 1920RT
Cena 3600 zł lub 2300 zł wybór należy do Ciebie :)
Jaśnie Panicz
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 320
Rejestracja: 23 lip 2014, 23:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: ...

Re: R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku

Post autor: Jaśnie Panicz »

zeb pisze:Silnik N14 --> oem 13517588879 - Peugeot/Citroen --> 1920LL
Silnik N18 --> oem 13517592429 - Peugeot/Citroen --> 1920RT
Cena 3600 zł lub 2300 zł wybór należy do Ciebie :)

Dzięki bardzo! To są dokładnie te same pompy? Bo słyszałem, że są jakieś nowe niby poprawione, kto to robi? Continental? Zna ktoś nr Conti?
zeb
Nowy
Nowy
Posty: 62
Rejestracja: 23 cze 2016, 18:48
Posiadane auto:
Lokalizacja: PL

Re: R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku

Post autor: zeb »

Są to te same pompy, różnią się tylko mocowaniem. Niestety nie wiem jaka firma je robi.
ODPOWIEDZ