MINI V-tec
Moderator: flapjck1
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: MINI V-tec
Przy takim projekcie NIE WOLNO SIĘ ROZDRABNIAĆ - czyli robić jedną rzecz tu, inną tam. Jeden warsztat od A do Z i odpowiada za to głową. Poprawki są konieczne, ale jak poleci coś np. w silniku i ktoś inny składał a inny wkładał to kogo ścigać i za co? Jeden na drugiego będzie zrzucał odpowiedzialność. Tego na pewno chcesz uniknąć.
Tym samym szukanie magików od Hondy, nie mających pojęcia od Mini to nie jest do końca dobry pomysł. Vide projekt Sylwiusza - jak dobrze pamiętam to napisał - PromotoR poskładał, a potem Michał i tak robił swoje poprawki.
Koniecznie najpierw miniak - baza. Nie nie z UK bo to rdza, albo druciarsko naprawiona karoseria. Choć trafiają się wyjątki jak wszędzie. Musisz regularnie przewalać allegro, otomoto, forum, olx, niemieckie mobile itd. Budżet założyłbym do 10k. Automatycznie odpadną najświeższe roczniki, a jak nie to te co zostaną to wiadomo, że są sery szwajcarskie.
Jakbym miał wybierać to wstrzeliłbym się w tysiączkę z roczników 88-92. Powinny być tańsze w zakupie, można trafić niezłe blachy i mają już serwo. Ale tak jak mówię zasady nie ma, trzeba przeglądać wszystko.
Jak Ci miniak nie podpasuje, to sprzedajesz i zapominasz jeszcze zanim popłyniesz z kosztami.
Pisałem CI PW, ale się forum wyłączyło także tylko kilka słów teraz znajdziesz.
Tym samym szukanie magików od Hondy, nie mających pojęcia od Mini to nie jest do końca dobry pomysł. Vide projekt Sylwiusza - jak dobrze pamiętam to napisał - PromotoR poskładał, a potem Michał i tak robił swoje poprawki.
Koniecznie najpierw miniak - baza. Nie nie z UK bo to rdza, albo druciarsko naprawiona karoseria. Choć trafiają się wyjątki jak wszędzie. Musisz regularnie przewalać allegro, otomoto, forum, olx, niemieckie mobile itd. Budżet założyłbym do 10k. Automatycznie odpadną najświeższe roczniki, a jak nie to te co zostaną to wiadomo, że są sery szwajcarskie.
Jakbym miał wybierać to wstrzeliłbym się w tysiączkę z roczników 88-92. Powinny być tańsze w zakupie, można trafić niezłe blachy i mają już serwo. Ale tak jak mówię zasady nie ma, trzeba przeglądać wszystko.
Jak Ci miniak nie podpasuje, to sprzedajesz i zapominasz jeszcze zanim popłyniesz z kosztami.
Pisałem CI PW, ale się forum wyłączyło także tylko kilka słów teraz znajdziesz.
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- Gibki Staruszek
- Maniak
- Posty: 2693
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
- Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
- hello
- Wiarus
- Posty: 588
- Rejestracja: 20 lis 2008, 16:33
- Posiadane auto: '96 Sportspack
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: MINI V-tec
Sadam, dzięki za PW, za jakiś czas (w dalszej części miesiąca) zadzwonię. ogólnie planuję obserwować rynek pod kątem miniaków pod remont i pod kątem gotowych projektów i jednocześnie zbierać kasę. choć fakt, że nie chcę przedłużanego eliminuje sporo gotowców, tak samo nie chcę raczej silników innych niż vtec. dziękuję za wszelkie informacje, będę pisał jak pojawią się jakieś dalsze pytania w międzyczasie.
Honda > Mini
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: MINI V-tec
Silnik w tym aucie to nie wszystko. Pod V-tec zawieszenie będziesz miał trudne do ogarnięcia aby sensownie to jeździło (rozumiem, że po drogach dla lansu) . Na torze to będzie porażka bo trakcji nie złapieszhello pisze: tak samo nie chcę raczej silników innych niż vtec.
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
-
- Swój Człowiek
- Posty: 450
- Rejestracja: 31 sie 2008, 22:04
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Scotland, UK
Re: MINI V-tec
Szczerze to miałem/mam doczynienia z specjalistami z PL i z UK i co najwyżej jest remis w jakości, no może z lekkim wskazaniem na polskich fachowców. Duże sprawy w Polsce ogarniesz lepiej, dogłebnie i "raz na zawsze" ale nasi mechanicy wykładają się na dupnych sprawach jak liche opaski, przewody, uszczelki i po miesiącu od naprawy cieknie z każdej strony.Sadam pisze:
Koniecznie najpierw miniak - baza. Nie nie z UK bo to rdza, albo druciarsko naprawiona karoseria. Choć trafiają się wyjątki jak wszędzie. .
a "real mini" is definitely not big, plastic and german
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: MINI V-tec
Panowie?
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: MINI V-tec
że do ostatniego postu mamy się odnieść?
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: MINI V-tec
Taak
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: MINI V-tec
ja tam nic koledze nie składałem to co się będę odzywał
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: MINI V-tec
W sumie...
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- hello
- Wiarus
- Posty: 588
- Rejestracja: 20 lis 2008, 16:33
- Posiadane auto: '96 Sportspack
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: MINI V-tec
po gruntownym zbadaniu tematu postanowiłem nie porywać się jednak z motyką na słońce i budowanie swojego auta odłożyć na bliżej nie sprecyzowane "kiedyś" (przypuszczam, że zlecę to wtedy całości jakiejś dobrej firmie typu gracing albo gildred racing). tymczasem moim pierwszym miniakiem został przedłużany z flipfrontem (jak to napisał Gibki "straszna kupa" ). jeszcze nie u mnie ale formalnie mój. oczywiście wolałbym stuprocentowego "sleepera" (czyli nic z zewnątrz nie zdradza, jaki motor jest pod maską), ale po przemyśleniu "za" i "przeciw" i rozeznaniu rynku uznałem to za najsłuszniejszy wybór na tę chwilę.
post piszę z innego powodu - przeczytałem cały wątek i padło w nim, że są 4 mini VTEC w kraju, niestety nie jestem w stanie się ich samodzielnie doliczyć, a chętnie zobaczę te, których nie znam. znam takie:
1. Promotora B series flipfront
2. Promotora D series (Sylwiusz)
3. Dysława VTEC-E British Open
jest jeszcze Lilek z silnikiem Hondy, ale nie VTEC. w związku z tym, że trzeci jest w miarę świeży powinny być dwa projekty, o których nie wiem, ktoś coś?
post piszę z innego powodu - przeczytałem cały wątek i padło w nim, że są 4 mini VTEC w kraju, niestety nie jestem w stanie się ich samodzielnie doliczyć, a chętnie zobaczę te, których nie znam. znam takie:
1. Promotora B series flipfront
2. Promotora D series (Sylwiusz)
3. Dysława VTEC-E British Open
jest jeszcze Lilek z silnikiem Hondy, ale nie VTEC. w związku z tym, że trzeci jest w miarę świeży powinny być dwa projekty, o których nie wiem, ktoś coś?
Honda > Mini
- Beny
- Super użytkownik
- Posty: 2373
- Rejestracja: 08 maja 2005, 20:57
- Posiadane auto: Mini '76 1300, mini van, mini kombi
- Lokalizacja: Kraków
Re: MINI V-tec
jest jeden mini vtec w Bochni
Mini Countryman Cooper S ALL4 R60 2011
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
- hello
- Wiarus
- Posty: 588
- Rejestracja: 20 lis 2008, 16:33
- Posiadane auto: '96 Sportspack
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: MINI V-tec
o widzisz, ma temat na forum? kto jest właścicielem, jaki motor, jaka rama?
Honda > Mini
- Beny
- Super użytkownik
- Posty: 2373
- Rejestracja: 08 maja 2005, 20:57
- Posiadane auto: Mini '76 1300, mini van, mini kombi
- Lokalizacja: Kraków
Re: MINI V-tec
nie pamiętam szczegółów, człowiek nie udziela się na forum ale jest z nim kontakt, napisz do Sadama, bo chyba coś dla niego robił ostatnio
Mini Countryman Cooper S ALL4 R60 2011
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: MINI V-tec
W tej chwili ten z Bochni w kawałkach, rama było z Superfast Minis (USA), na pewno wcześniejsza generacja, niż to co teraz, auto budowane już dawno dawno temu, sama rama wymaga dłuższego dzioba i szczerze mówiąc pod kątem przemyślenia D nie urywa
było B16A2
było B16A2
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas