Odpowietrzenie

Wszystko o klasycznych Mini.

Moderator: flapjck1

Minis
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 324
Rejestracja: 11 sty 2005, 18:47
Posiadane auto:
Lokalizacja: Dąbrówka

Re: Odpowietrzenie

Post autor: Minis »

Czy zastosowanie serwa i poziomej pompy GWC 90376 rozwiązało by poruszany tutaj problem. Pytanie zadałem z ciekawości. Na pewno Markfive przeprowadzał takie konwersje.
MJ
Awatar użytkownika
Kolpak
Nowy
Nowy
Posty: 83
Rejestracja: 15 lut 2018, 18:39
Posiadane auto: Austin Mini Mayfair Automat
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Odpowietrzenie

Post autor: Kolpak »

A ja jeszcze nie przypomniałem, że mój jest w automacie...ale to chyba bez znaczenia?
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Odpowietrzenie

Post autor: flapjck1 »

bez, minus taki ze heble sa ci bardziej potrzebne :)
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
Kolpak
Nowy
Nowy
Posty: 83
Rejestracja: 15 lut 2018, 18:39
Posiadane auto: Austin Mini Mayfair Automat
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Odpowietrzenie

Post autor: Kolpak »

To na pewno :)

A taka pompa od czego może być?
Nr LPR 1094
Niby 1.0 82-93...
Załączniki
lpr.JPG
(47.43 KiB) Pobrany 227 razy
Awatar użytkownika
markfive
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1441
Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: Odpowietrzenie

Post autor: markfive »

Minis pisze:Czy zastosowanie serwa i poziomej pompy GWC 90376 rozwiązało by poruszany tutaj problem.
Układ z serwem i pompą poziomą stosowany od 89' to najbardziej skuteczne z rozwiązań seryjnych. Pompa o zwiększonej średnicy w stosunku do pomp pionowych ma większą wydajność przy podobnym skoku. Pompa ta wymaga zwiększonej siły nacisku, dlatego działa skutecznie wyłącznie ze sprawnym serwem.
Aby zastosować taką pompę we wcześniejszych rocznikach, oprócz samej pompy i serwa, konieczne jest zamontowanie wszystkich elementów wchodzących w skład zmodernizowanego układu przeniesienia ruchu z pedału hamulca na serwo i pompę znajdującą się z prawej strony komory silnika.

Co do rozwiązania poruszanego w temacie problemu, odpowiedzi znajdują się już w moich poprzednich postach.
Awatar użytkownika
Kolpak
Nowy
Nowy
Posty: 83
Rejestracja: 15 lut 2018, 18:39
Posiadane auto: Austin Mini Mayfair Automat
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Odpowietrzenie

Post autor: Kolpak »

Markfive - wiesz od czego ta pompa co wstawiłem? Nie nada się do mnie?
Awatar użytkownika
hillman
Wiarus
Wiarus
Posty: 514
Rejestracja: 13 lut 2013, 17:18
Posiadane auto:
Lokalizacja: lublin

Re: Odpowietrzenie

Post autor: hillman »

Zadajesz... Pytanie retoryczne . Czytaj co powiedział Marek. Wszystkie pytania zostały zadane i odpowiedzi. KUP POMPĘ...
Wszystko robi na kolanie.
Osoba aspołeczna..
Bo tak pisząc znaczy że gówno o tym wiesz.
Jeśli chcesz tylko się wymądrzać albo mnie pouczać to wypad
Awatar użytkownika
markfive
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1441
Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: Odpowietrzenie

Post autor: markfive »

Kolpak pisze:Markfive - wiesz od czego ta pompa co wstawiłem? Nie nada się do mnie?
Pompa LPR 1094 to zamiennik pompy współpracującej z serwem. Jest to pompa pozioma. Nie nadaje się do Twojego układu.
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Odpowietrzenie

Post autor: flapjck1 »

Kolpak pisze:Markfive - wiesz od czego ta pompa co wstawiłem? Nie nada się do mnie?

to jest pompa do serwa, pozioma, potrzebujesz do tego jeszcze zbiorniczka, serwa, kosza serwa, pedalu hamulca i rury z podstawa laczacej pedal z serwem
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Minis
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 324
Rejestracja: 11 sty 2005, 18:47
Posiadane auto:
Lokalizacja: Dąbrówka

Re: Odpowietrzenie

Post autor: Minis »

MJ
Awatar użytkownika
markfive
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1441
Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: Odpowietrzenie

Post autor: markfive »

Minis pisze:https://allegro.pl/pompa-hamulcowa-austin-metro-1-0-1-3-mg-metro-i7289701412.html

czy ta pompa do mini pasuje ?

To jest pompa do Austina Metro. Ma taką samą średnicę wewnętrzną jak pompa pozioma Mini do serwa. W Metro pracuje w pozycji pionowej na serwie zamocowanym poziomo na przegrodzie . Przeznaczona jest wyłącznie do współpracy z serwem. Ma dwa wyjścia z pierwszej (dolnej) sekcji.
Istotna jest informacja, że Metro ma zupełnie inny schemat połączeń obwodów hydraulicznych (obwody krzyżowe np: lewy przód - prawy tył / prawy przód - lewy tył oraz dwa niezależne obwody każdego zespołu tłoków zacisków czterotłokowych z przodu). W związku z tym odmienny jest rodzaj zastosowanego zestawu sprężyn tłoków wewnątrz pompy. Pozornie więc te pompy są podobne ale różnią się szczegółami.

Możliwe jest wykorzystanie pojedynczych części składowych takiej pompy przy regeneracji poziomej pompy Mini/serwo.
Na pytanie czy pasuje, odpowiadam: mocowania są takie same jak w Mini/serwo, ale charakterystyka pracy pompy jest inna.
Awatar użytkownika
Kolpak
Nowy
Nowy
Posty: 83
Rejestracja: 15 lut 2018, 18:39
Posiadane auto: Austin Mini Mayfair Automat
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Odpowietrzenie

Post autor: Kolpak »

hillman pisze:Zadajesz... Pytanie retoryczne . Czytaj co powiedział Marek. Wszystkie pytania zostały zadane i odpowiedzi. KUP POMPĘ...
Pytanie było zadane Markfive.
Poza tym ja czytam co napisał, a Ty raczej nie, bo odp. średnio w temacie.
Awatar użytkownika
Kolpak
Nowy
Nowy
Posty: 83
Rejestracja: 15 lut 2018, 18:39
Posiadane auto: Austin Mini Mayfair Automat
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Odpowietrzenie

Post autor: Kolpak »

markfive pisze:
Kolpak pisze:Markfive - wiesz od czego ta pompa co wstawiłem? Nie nada się do mnie?
Pompa LPR 1094 to zamiennik pompy współpracującej z serwem. Jest to pompa pozioma. Nie nadaje się do Twojego układu.
Dziękuję.
Awatar użytkownika
Kolpak
Nowy
Nowy
Posty: 83
Rejestracja: 15 lut 2018, 18:39
Posiadane auto: Austin Mini Mayfair Automat
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Odpowietrzenie

Post autor: Kolpak »

Pytanie z kategorii pilnych.
Posiada ktoś zbiorniczek do GMC227?
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Odpowietrzenie

Post autor: flapjck1 »

Możliwe ze ja mam, ale dopiero w weekend najprawdopodobniej będę mógł sprawdzic
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
ODPOWIEDZ