Pomoc
Moderator: flapjck1
-
- Nowy
- Posty: 37
- Rejestracja: 05 lip 2017, 18:50
- Posiadane auto: Mini 1.3 SPI
- Lokalizacja: Dębica
Re: Pomoc
chce przejść na gaźnik z tym że zabardzo nie wiem jak się do tego zabrać( chodzi mi o komputer i te wszystkie czujniki, nie mam pojęcia które są potrzebne a które nie) mam już gaźnik webera od Ciebie Flap, zbiornik paliwa i pompkę od Ciebie Lilek chyba nawet, aparat kupiłem nowy... a z trójnikiem byłoby o wiele łatwiej wrzucić gaźnik? gdzie konkretnie zamontować taki trójnik? przed samym gaźnikiem?
Ale najpierw chciałbym aby silnik normalnie pracował na wtrysku a później będę się próbował bawić w zmienianie.
Dzisiaj odkręciłem wtrysk, chciałem sprawdzić kolektor wydechowy, jest w porządku. Znalazłem tylko dziurawą rurkę zdj. nr.3
pogrzebałem trochę w necie i ustaliłem po nr silnika:
12H832....- innocenti Mini with simplex cam drive gears and 11 stud head
a z nr. VIN wychodzi : Rover Mini 1300 Cooper, High Compression Ratio 10:1.1, Manual LHD, Final Drive 3.21, Longbridge.
i tutaj mam pytanie o final drive? to jest oznaczenie jakie są przełożenia skrzyni?
Ale najpierw chciałbym aby silnik normalnie pracował na wtrysku a później będę się próbował bawić w zmienianie.
Dzisiaj odkręciłem wtrysk, chciałem sprawdzić kolektor wydechowy, jest w porządku. Znalazłem tylko dziurawą rurkę zdj. nr.3
pogrzebałem trochę w necie i ustaliłem po nr silnika:
12H832....- innocenti Mini with simplex cam drive gears and 11 stud head
a z nr. VIN wychodzi : Rover Mini 1300 Cooper, High Compression Ratio 10:1.1, Manual LHD, Final Drive 3.21, Longbridge.
i tutaj mam pytanie o final drive? to jest oznaczenie jakie są przełożenia skrzyni?
- Załączniki
-
- IMG_1479-min.jpg
- co to za czujnik?
- (255.45 KiB) Pobrany 173 razy
-
- IMG_1480-min.jpg
- ten kabelek z rozdzielacza służy do czegoś?
- (137.12 KiB) Pobrany 173 razy
-
- IMG_1478-min.jpg
- ta czarna puszka to jest jakaś odma? wąż prowadzący do niej był dziurawy.
- (175.51 KiB) Pobrany 173 razy
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Pomoc
Masz nieźle stuningowany silnik A serię na wtrysku. Gdzie to znalazłeś? Do gaźnika WEBER pompa z SPI zły pomysł nawet z trójnikiem.
Ten silnik w ogóle odpala?
Pytasz o przełożenia bez rozbierania skrzyni - tam może być wszystko!
Chaotyczne pytania jak do końca nie wiadomo co tam masz.
Ten silnik w ogóle odpala?
Pytasz o przełożenia bez rozbierania skrzyni - tam może być wszystko!
Chaotyczne pytania jak do końca nie wiadomo co tam masz.
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Pomoc
Tabliczka silnika bym sie nie sugerowal, jak Piotr pisze, tam moze byc wszystko
Glowica przykrecona na 11 srub - to jest "ten wzmocniony"
Ale powiedzenie czegokolwiek wiecej to loteria
Glowica przykrecona na 11 srub - to jest "ten wzmocniony"
Ale powiedzenie czegokolwiek wiecej to loteria
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
-
- Nowy
- Posty: 37
- Rejestracja: 05 lip 2017, 18:50
- Posiadane auto: Mini 1.3 SPI
- Lokalizacja: Dębica
Re: Pomoc
silnik odpala, nawet jeździ dość żwawo, pracował normalnie z tym że dymi spod wtrysku/ kolektora? dlatego szukam co jest przyczyną, myślałem też o tym że przeciągnąłem gdzieś wydechem po progu (mam progi zwalniające dość ostre żeby wyjechać z osiedla) i się rozszczelniło coś przy kolektorze, po oględzinach wygląda wszystko raczej zdrowo, ale jutro to przesmaruje uszczelniaczem ognioodpornym i poskładam. a jesteście w stanie mi powiedzieć co to może być za czujnik w tej głowicy widoczny na zdjęciach? oraz co z tym kabelkiem? widać ewidetnie że coś było grzebane przy intalacji bo mam obok kolumny kierownicy dodatkowe bezpieczniki.
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Pomoc
W spi nie ma konwencjonalnego aparatu zapłonowego, jest coś co go przypomina ale pełni tylko funkcje rozdzielacza
Od biedy aparat zapłonowy może robic za rozdzielacz, i tak jest u Ciebie, dlatego te kabelek od przerywacza nie jest podłączony.
Czujnik który jest w głowicy to czujnik temperatury - ktoś to przerobił
Od biedy aparat zapłonowy może robic za rozdzielacz, i tak jest u Ciebie, dlatego te kabelek od przerywacza nie jest podłączony.
Czujnik który jest w głowicy to czujnik temperatury - ktoś to przerobił
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Pomoc
Aha - final drive ( FD) to przelozenie koncowe, kolko atakujace i talerz dyfra
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Pomoc
Ps: wrzuc fote silnika od tylu - innocenti 1300 mialo nietypowa odme przykrecana do plyty rozrzadu a nie obudowe zintegrowana z odma jak w "angielskich" silnikach
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- lilek
- Super użytkownik
- Posty: 1142
- Rejestracja: 05 lut 2012, 11:38
- Posiadane auto: Wściekły Mini Honda
Mini Cooper Silverstone, Mini Cooper Blue Star - Lokalizacja: CK
- Kontakt:
Re: Pomoc
Nieżle
Silnik wygląda obiecująco , ale rzeczywiście ktoś zrobił cud przeróbkę
Ciekawe jak rozwiązana sprawa z czujnikiem prędkości obrotowej wału i z kołem zamachowym Skąd szczytuje wartości?
Może zmienione koło zamachowe i rozwiercona dziura w obudowie pod czujnik hala?
To wszystko trzeba by dobrze posprawdzać
Silnik wygląda obiecująco , ale rzeczywiście ktoś zrobił cud przeróbkę
Ciekawe jak rozwiązana sprawa z czujnikiem prędkości obrotowej wału i z kołem zamachowym Skąd szczytuje wartości?
Może zmienione koło zamachowe i rozwiercona dziura w obudowie pod czujnik hala?
To wszystko trzeba by dobrze posprawdzać
- lilek
- Super użytkownik
- Posty: 1142
- Rejestracja: 05 lut 2012, 11:38
- Posiadane auto: Wściekły Mini Honda
Mini Cooper Silverstone, Mini Cooper Blue Star - Lokalizacja: CK
- Kontakt:
Re: Pomoc
Z A serią i taką ilością przeróbek, jeśli nie miałeś wcześniej doświadczeń z budową silników, będzie Ci raczej ciężko żeby pracował ten silnik dobrze na wtrysku.
Na twoim miejscu, jeśli chcesz gaźnik, wywalał bym cały osprzęt do wtrysku i montował taki jaki oryginalnie w tym silniku powinien być czyli gaźnik SU, Weber czy cokolwiek tam masz
Na twoim miejscu, jeśli chcesz gaźnik, wywalał bym cały osprzęt do wtrysku i montował taki jaki oryginalnie w tym silniku powinien być czyli gaźnik SU, Weber czy cokolwiek tam masz
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Pomoc
Zeby pracowal na wtrysku to wystarczy tylko boczny dekiel i kolo zamachowe przelozyc
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- lilek
- Super użytkownik
- Posty: 1142
- Rejestracja: 05 lut 2012, 11:38
- Posiadane auto: Wściekły Mini Honda
Mini Cooper Silverstone, Mini Cooper Blue Star - Lokalizacja: CK
- Kontakt:
Re: Pomoc
No właśnie o tym mówię, no i nie ma możliwości zamocowania elektronicznego rozdzielacza od SPI do bloku A serii, stąd ta prowizoryczna rzeźba:-)
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Pomoc
Jest, tylko trzeba wiecej pracy wlozyc
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
-
- Nowy
- Posty: 37
- Rejestracja: 05 lip 2017, 18:50
- Posiadane auto: Mini 1.3 SPI
- Lokalizacja: Dębica
Re: Pomoc
pare fotek w celu dalszej weryfikacji
- Załączniki
-
- IMG_1487-min.jpg
- (197.92 KiB) Pobrany 102 razy
-
- IMG_1488-min.jpg
- (178.27 KiB) Pobrany 102 razy
-
- IMG_1490-min.jpg
- (135.09 KiB) Pobrany 102 razy
-
- Nowy
- Posty: 37
- Rejestracja: 05 lip 2017, 18:50
- Posiadane auto: Mini 1.3 SPI
- Lokalizacja: Dębica
Re: Pomoc
C.D
- Załączniki
-
- IMG_1491-min.jpg
- (131.52 KiB) Pobrany 101 razy
-
- IMG_1492-min.jpg
- (120.12 KiB) Pobrany 101 razy
-
- IMG_1493-min.jpg
- (121.46 KiB) Pobrany 101 razy
-
- Nowy
- Posty: 37
- Rejestracja: 05 lip 2017, 18:50
- Posiadane auto: Mini 1.3 SPI
- Lokalizacja: Dębica
Re: Pomoc
C.D
- Załączniki
-
- IMG_1494-min.jpg
- (152.6 KiB) Pobrany 100 razy
-
- IMG_1495-min.jpg
- (133.54 KiB) Pobrany 100 razy
-
- IMG_1496-min.jpg
- (116.32 KiB) Pobrany 100 razy