ale jak wsadzisz silnik z Hondy, zmienisz zawieszenie itd. to z brytyjczyka zostaną tylko gnijące blachyTomek_K. pisze:W koncu to brytyjczyk.Sadam pisze:
![]()
![]()
![]()
w takim razie kup S3
mini zawsze będzie awaryjne, nawet seryjne



Moderator: flapjck1
ale jak wsadzisz silnik z Hondy, zmienisz zawieszenie itd. to z brytyjczyka zostaną tylko gnijące blachyTomek_K. pisze:W koncu to brytyjczyk.Sadam pisze:
![]()
![]()
![]()
w takim razie kup S3
mini zawsze będzie awaryjne, nawet seryjne
Można se jeszcze liposakszyn zrobićSaint pisze:Można pójść do fryzjera, albo strzelić klocka- zawsze to kilogramy do przodu
Szyby na poliwęglan, drzwi, front, bagażnik ze szkła, lekkie kółka, alu zaciski... i tego typu bajery.W sumie to ja się nie znam.
Tomek_K. pisze:Przestraszyles mnie troche z ta awaryjnosci, wprawdzie bedzie to moj drugi samochod, ale ja nie jestem przyzwyczajony do usterek - od osmiu lat mam japonskie samochody i nie mialem do tej pory z nimi wiekszych klopotow.
awaria za awarią i na dodatek awarią poganianaSaint pisze:Chłopaki... yyyy..... jaka awaryjność ?nie straszcie mnie.
A wiesz kto w Polsce buduje/odbudowuje silniki do Mini? Schodzac na ziemie zaczynam myslec o 1.3Turbo o mocy 100KM z litra.Sadam pisze:po oficjalnych pomiarach na hamowni?
to zdaje się, że ja - moc masz niżej
zaglądnij na stronę www.markfive.republika.pl , chyba robią jakieś turbo terazTomek_K. pisze:A wiesz kto w Polsce buduje/odbudowuje silniki do Mini? Schodzac na ziemie zaczynam myslec o 1.3Turbo o mocy 100KM z litra.Sadam pisze:po oficjalnych pomiarach na hamowni?
to zdaje się, że ja - moc masz niżej
Chce 1.3 Turbo o mocy 130KM czyli 100KM z litra.macko pisze: tzn chcesz 1.3 Turbo o mocy 130 KM czy 100 KM z litrówki? Jeżeli chcesz dłubać poczciwą litrówkę, to jest ponoć niewinna przeróbka, która podnosi moc takiego miniacza:
http://www.turbo-mini.com/62147.html
maciek
aleś przeliczyłTomek_K. pisze:Chce 1.3 Turbo o mocy 130KM czyli 100KM z litra.![]()