Mini Cooper 1.3MPI 97' - ŁDZ
Moderator: flapjck1
Re: Mini Cooper 1.3MPI 97' - ŁDZ
Następne planowane akcje to zdjęcie głowicy i wymiana uszczelki bo chyba pękła. Więcej o tej sprawie tu http://www.forum.mini.org.pl/viewtopic.php?t=5785. No a jak się już ją zdejmie to i splanuje się ją ale lekko bez zmian w kompresji. No i może jeszcze rozwierci się kanały:). No i jeszcze muszę w końcu zabezpieczyć profile zamknięte bo zbieram się do tego i zbieram.
Pozdrawiam,
Maciek.
Pozdrawiam,
Maciek.
-
- Swój Człowiek
- Posty: 232
- Rejestracja: 05 wrz 2008, 09:24
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Nysa//Wrocław
Re: Mini Cooper 1.3MPI 97' - ŁDZ
Ładnie, ładnie z tym wydechem...a jak wygląda sprawa sondy lambda? Wspawana w jedna z rur kolektora, czy może jakiś inny tajny sposób montażu ;>
Back on the road...
Re: Mini Cooper 1.3MPI 97' - ŁDZ
Brytyjski producent kolektora o to zadbał, było dedykowane miejsce na jej wkręcenie.
-
- Swój Człowiek
- Posty: 232
- Rejestracja: 05 wrz 2008, 09:24
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Nysa//Wrocław
Re: Mini Cooper 1.3MPI 97' - ŁDZ
Mhmm, widziałem właśnie dedykowane pod MPi...szkoda tylko ze przez tą małą pierdołę trzeba tyle dopłacić
Back on the road...
-
- Swój Człowiek
- Posty: 232
- Rejestracja: 05 wrz 2008, 09:24
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Nysa//Wrocław
Re: Mini Cooper 1.3MPI 97' - ŁDZ
Z tego co ostatnio przeglądałem w ostatnim Mini Magazine, LCB bez miejsca na sonde byly tańsze od tych z wspawaną nakrętką o kilkadziesiąt GBP
Back on the road...
Re: Mini Cooper 1.3MPI 97' - ŁDZ
Ja kupiłem na englishcars.pl na stronach GB nie szukałem
-
- Swój Człowiek
- Posty: 232
- Rejestracja: 05 wrz 2008, 09:24
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Nysa//Wrocław
Re: Mini Cooper 1.3MPI 97' - ŁDZ
Tutaj tez jest różnica...jakies 80 zl, pytałem bo sam mam plan zacząć dłubać przy silniku, ale to dopiero po blacharce. Mam jeszcze pytanie o skrzynie...jak sprawa z drugim biegiem, synchronizator działa u Ciebie?
Back on the road...
Re: Mini Cooper 1.3MPI 97' - ŁDZ
Jak na razie działa, a jak do tej pory to był kłopot z wyprzęgnikiem i trzeba było go wymienić.
- Bochen
- Swój Człowiek
- Posty: 391
- Rejestracja: 03 maja 2009, 15:34
- Posiadane auto: Rover Mini 1.3i MPi 1999
- Lokalizacja: Łódź
Re: Mini Cooper 1.3MPI 97' - ŁDZ
trzeba sie poscigac! [; przebiegi podobne mamy, silnik ten sam..
- rogal
- Super użytkownik
- Posty: 1069
- Rejestracja: 05 sty 2005, 15:10
- Posiadane auto: 6 x MINI
- Lokalizacja: EŁK
- Kontakt:
Re: Mini Cooper 1.3MPI 97' - ŁDZ
z tą dziurą na Lambdę to prawda. kolektory są te same.
Więc różnica w cenie spowodowana jest właśnie tym.
Więc różnica w cenie spowodowana jest właśnie tym.
pozdrawiam
Rogal
tel. 695 455 231
---------------------------
Wszystko dla Mini .
http://www.englishcars.pl
Rogal
tel. 695 455 231
---------------------------
Wszystko dla Mini .
http://www.englishcars.pl
Re: Mini Cooper 1.3MPI 97' - ŁDZ
Mam małą prośbę - czy mógłby ktoś zaznaczyć na fotkach ze strony wcześniej miejsca w których są mocowania wydechu + info jakie to mocowanie?
2 gumy [o takie] na których wisi tłumik końcowy można pominąć.
Z góry dzięki za pomoc
2 gumy [o takie] na których wisi tłumik końcowy można pominąć.
Z góry dzięki za pomoc
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Mini Cooper 1.3MPI 97' - ŁDZ
w zasadzie tylko to jedno trzymające dwururkę z dyfrem
kolektor jest przykręcony do głowicy dalej połączenie dwururka - kolektor na trzech szpilkach/nakrętkach i uszczelka metalowa między nimi, element elastyczny i przejście w jedną rurkę, katalizator, tłumiki końcowe (po obu stronach katalizatora po 2 nakrętki i szpilki)
tak to wygląda oryginalnie
a tu kolega ma LCB, przykręcona do dyfra jest jedna gałąź a druga już nie jest umocowana i dalej już jest rzeźba mocna
kolektor jest przykręcony do głowicy dalej połączenie dwururka - kolektor na trzech szpilkach/nakrętkach i uszczelka metalowa między nimi, element elastyczny i przejście w jedną rurkę, katalizator, tłumiki końcowe (po obu stronach katalizatora po 2 nakrętki i szpilki)
tak to wygląda oryginalnie
a tu kolega ma LCB, przykręcona do dyfra jest jedna gałąź a druga już nie jest umocowana i dalej już jest rzeźba mocna
- Załączniki
-
- 2_170.jpg (83.18 KiB) Przejrzano 1702 razy
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Re: Mini Cooper 1.3MPI 97' - ŁDZ
g00dMan pisze:Mam małą prośbę - czy mógłby ktoś zaznaczyć na fotkach ze strony wcześniej miejsca w których są mocowania wydechu + info jakie to mocowanie?
2 gumy [o takie] na których wisi tłumik końcowy można pominąć.
Z góry dzięki za pomoc
W weekend będę dłubał przy aucie to cyknę Ci foty tych mocowań.
Pozdrawiam,
Maciek.
Re: Mini Cooper 1.3MPI 97' - ŁDZ
Sadam pisze:
a tu kolega ma LCB, przykręcona do dyfra jest jedna gałąź a druga już nie jest umocowana i dalej już jest rzeźba mocna
Jakiejś wyjątkowej rzeźby niema, od kolektora reszta jest zespawana w całość, zrobiona na zamówienie. Katalizator został wywalony, dwa tłumiki mają zapewnić dźwięk nie podobny do tych od "Bety". Jest delikatny pomruk i coś jak by oddech przy odpuszczeniu gazu.