Składamy do kupy: MINI Cooper R50 i MINI One

R50, R52 & R53

Moderatorzy: flapjck1, Drail

matthew90

Re: Składamy do kupy: MINI Cooper R50 i MINI One

Post autor: matthew90 »

jeszcze jedno pytanie :smile: czy można skrzynię wymienić od nowszego modelu? np. 2005r?

http://www.allegro.pl/item1035083939_mi ... ualna.html
Voyth

Re: Składamy do kupy: MINI Cooper R50 i MINI One

Post autor: Voyth »

Było już o tym kiedyś mówione - od polifta skrzynia nie będzie pasować - chyba inaczej mocowana itp. W każdym razie nie da się jej zastosować :sad:
matthew90

Re: Składamy do kupy: MINI Cooper R50 i MINI One

Post autor: matthew90 »

jutro biorę się za ściąganie skrzyni :roll: i tak sobie właśnie myślę czy zamiast kupować inną używaną a zarazem nie pewną jak długo ona pożyje czy nie lepiej kupić taki zestaw:

http://cgi.ebay.co.uk/bmw-mini-cooper-5 ... 3cace87e06

i zlecić komuś złożenie tego. :smile:
Awatar użytkownika
hello
Wiarus
Wiarus
Posty: 588
Rejestracja: 20 lis 2008, 16:33
Posiadane auto: '96 Sportspack
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Składamy do kupy: MINI Cooper R50 i MINI One

Post autor: hello »

pytanie: zderzak Mini Cooper 2005 wersja USA (bez chromow na halogenach) - czy jest możliwość nałożenia chromów na halogeny? czy jest to prosty zabieg czy może trzeba ciąć zderzak i kombinować?
Phantomas

Re: Składamy do kupy: MINI Cooper R50 i MINI One

Post autor: Phantomas »

Voyth pisze:Co do oleju to licz się z tym, że MINIak lubi sobie wypić i tak jak piszesz 15000 będzie optymalne. Po drodze zaliczysz jeszcze z 5 dolewek :razz:

Z żarówkami w panelu wygląda to tak - są tylko dwie:

Pamiętaj, żeby podczas wymiany nie obracać pokrętłami, bo kulki się wysypią i już w niektórych przypadkach może panel nie zadziałać.


Dzięki Voyth - udało się wymienić te żarówki...
ALE muszę przyznać - że ich wymiana wymaga anielskiej cierpliwości i zręczności....
Dostać się do nich jest trudno... Szczególnie odłączenie panelu klimatyzacji i jego ponowne podłączenie to horror.... a wydostanie żarówek bez szkody dla reszty panelu to wiele wyzwisk pod adresem producenta MINI :roll: :evil:

Jeśli ktoś jeszcze zdecyduje się na wymianę, to te dwie żarówki noszą nazwę "sklepową": "żarówka T5" - można kupić nawet w praktikerze - koszt 2,50zł za 2 sztuki.
Załączniki
DSCN3904s.jpg
DSCN3904s.jpg (376.53 KiB) Przejrzano 1322 razy
matthew90

Re: Składamy do kupy: MINI Cooper R50 i MINI One

Post autor: matthew90 »

Phantomas tak przyglądam się temu zdjęciu - jest tam dojście do kabli podłączenia przednich halogenów przeciwmgielnych? bo u mnie niestety nie są podłączone a nie widzę kabli do ich podłączenia i zastanawiam się czy opłaca się ściągać ten panel :roll:
Voyth

Re: Składamy do kupy: MINI Cooper R50 i MINI One

Post autor: Voyth »

Troche za dużo porozkładałeś :mrgreen: Ja to wszystko co Ty pozdejmowałeś tylko odkręcałem, żeby luźno można było podgiąć plastiki do wymiany.

Mam pytanie - klamka zewnętrzna drzwi kierowcy bardzo ciężko mi się wciska - jest na to jakaś recepta ? Kiedyś ktoś pisał, żeby w ten element króry się naciska popsikać WD40. Można od zewnątrz psiknąć, czy jeszcze trzeba zdjąć tapicerkę i od środka nasmarować ? :roll:
Awatar użytkownika
monsterk
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2082
Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
Posiadane auto:
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Kontakt:

Re: Składamy do kupy: MINI Cooper R50 i MINI One

Post autor: monsterk »

Voyth pisze:Troche za dużo porozkładałeś :mrgreen: Ja to wszystko co Ty pozdejmowałeś tylko odkręcałem, żeby luźno można było podgiąć plastiki do wymiany.

Mam pytanie - klamka zewnętrzna drzwi kierowcy bardzo ciężko mi się wciska - jest na to jakaś recepta ? Kiedyś ktoś pisał, żeby w ten element króry się naciska popsikać WD40. Można od zewnątrz psiknąć, czy jeszcze trzeba zdjąć tapicerkę i od środka nasmarować ? :roll:

Dzisiaj naprawiałem ciężko pracującą klamkę zewnetrzną, jest dużo zabawy żeby ją wymontować bo trzeba tam w niej linke nasmarować, należy też nasmarować qw środku zamek i wszystko wraca do normy
Voyth

Re: Składamy do kupy: MINI Cooper R50 i MINI One

Post autor: Voyth »

Dzięki za informacje.

Pojawił się kolejny problem - przy hamowaniu ze 140 do 110 km/h na kierownicy odczuwam dość duże bicie / szarpanie. Od razu mówie - klocki i tarcze na wszystkich kołach były wymieniane w sierpniu 2009 i jest zrobione na nich może 6000 km. Przez pierwsze 200 km oszczędzane jak zaleca producent - delikatne hamowanie. Nie są to też jakieś chińskie zabawki, tylko Ate / Lucas takie jak oryginały. Teraz pytanie co to może być... Tylko w tych prędkościach to występuje. Próbowałem wczoraj wyhamować z 70 do 0 dość mocno i nie ma najmniejszego bicia, a przy takich wysokich prędkościach jest. Możliwe, że jakiś element zawieszenia jest wybity i np. ma luz i podczas hamowania nie trzyma się i nim szarpie np. jakiś sworzeń czy coś ? :roll:
matthew90

Re: Składamy do kupy: MINI Cooper R50 i MINI One

Post autor: matthew90 »

a nie przypadkiem końcówki drążka? chociaż przy tym by Ci samochód przy puszczonej kierownicy zjeżdżał na boki
Voyth

Re: Składamy do kupy: MINI Cooper R50 i MINI One

Post autor: Voyth »

Przy przyspieszaniu nic się nie dzieje, samochód jedzie równo, w jednym torze, nie zjeżdza na boki. Tylko podczas hamowania ze 140 do 110 km/h jak napisałem :roll:
barthezz

Re: Składamy do kupy: MINI Cooper R50 i MINI One

Post autor: barthezz »

Hi
Problem pewnie poruszany ale nic nie znalazłem :razz: Nie podnosi mi się lewy reflektor, a dokładnie nie ustawia się po przekręceniu kluczyka. Co może być tego przyczyną :?: :?: :?:
Zablokowany