noj pisze:Co do zasady BOV w samochodach "niemodowanych" to bezsens, oszukuje przepływkę, powoduje przelewanie etc.. W wiekszosci przypadków samochód jezdzi gorzej. Oczywiscie +10koni respektu "na dzielni" robi swoje

.
Przelewa dlatego, że MAF sensor wariuje... ale przez przypadek znalazłem takie coś:
http://forgemotorsport.co.uk/content.as ... ct=FMDVMCS
jest to nakładka, która zakłada sie na DV miałem to w S3 ale w mini ciekawi mnie jak to trzeba założyć, odbiorę auto to zaglądne do silnika
http://www.hksusa.com/products/?id=3720&rsku=6685
Na stronie HKS do Mini 2008 można wybrać opcje Turbo i kompresor, nie znam jeszcze dobrze tematu ale chyba wszystkie S-ki mają kompresor (jesli się mylę to prosze poprawcie mnie)
Według mnie montaz BOV-a mija sie z celem w każdym aucie bo nie przynosi to żadnego efektu w STI spoko w Evo jest problem i to duży. Jeśli ktoś koniecznie chce mieć podobny dzwięk proponuje jakiś konkretny dolot
