BOV- gwizdek-zawór upustowy

R50, R52 & R53

Moderatorzy: flapjck1, Drail

Awatar użytkownika
pididi
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1112
Rejestracja: 19 cze 2008, 20:39
Posiadane auto: Clubman JCW LCI
Lokalizacja: Poznań

Re: BOV- gwizdek-zawór upustowy

Post autor: pididi »

tjaa, sprzedają.
Nie chciałbym jednak znać cen, mając na uwadze ile to kosztowało w poprzedniej eSce - modelu R53 :lol: Cena pakietu JCW210 była absurdalna, za jej ułamek można było wykroczyć znacznie poza te 210KM, z którymi nota bene był problem w PL (nie wgrywano mapy JCW m. in.) :lol:

Wolałbym zrobić remap np. w Promotorze + jakiś FMIC i na ew. przegląd w ASO sobie go demontować.
gr1zly
Nowy
Nowy
Posty: 38
Rejestracja: 04 lip 2010, 17:07
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kraków

Re: BOV- gwizdek-zawór upustowy

Post autor: gr1zly »

po co to robić bo wszystkie moje auta mają grubo ponad 200Hp ;) i wiem jak jest ze zawsze brakuje

jedyna wada jest taka, że to auto jest w automacie a nie w manualu bo było brane z przeznaczeniem również dla mojej mamy :/ i tak średnio jestem przekonany do tego rozwiązania bo nie jest to żadne DSG itp...
gr1zly
Nowy
Nowy
Posty: 38
Rejestracja: 04 lip 2010, 17:07
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kraków

Re: BOV- gwizdek-zawór upustowy

Post autor: gr1zly »

Witek pisze:To szkoda, że nie zdecydowałeś się na Works'a od razu. Teraz raczej szedł bym w kierunku niezależnych producentów.

W.


Works jest tylko w manualu....
gr1zly
Nowy
Nowy
Posty: 38
Rejestracja: 04 lip 2010, 17:07
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kraków

Re: BOV- gwizdek-zawór upustowy

Post autor: gr1zly »

Spoko, chłopaki z 4T ogarną mi temat jeśli bym się decydował a jak nie oni to jetronik albo CS :) do innych firm nie jeżdżę :)
Awatar użytkownika
pididi
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1112
Rejestracja: 19 cze 2008, 20:39
Posiadane auto: Clubman JCW LCI
Lokalizacja: Poznań

Re: BOV- gwizdek-zawór upustowy

Post autor: pididi »

A co teraz wchodzi w skład JCW od dilera?
Remap za 1750 ojro? :lol:
Awatar użytkownika
Harnaś
Nowy
Nowy
Posty: 89
Rejestracja: 09 sty 2009, 21:52
Posiadane auto: JCW R56
Lokalizacja: Kraków

Re: BOV- gwizdek-zawór upustowy

Post autor: Harnaś »

gr1zly pisze:Spoko, chłopaki z 4T ogarną mi temat jeśli bym się decydował a jak nie oni to jetronik albo CS :) do innych firm nie jeżdżę :)


To potem opisz, proszę, efekty, może być nawet na PW, bo sam się noszę z takim zamiarem po zakończeniu gwarancji. :)
tess

Re: BOV- gwizdek-zawór upustowy

Post autor: tess »

Witek pisze:
Ważna informacja pakiet Works do eSki dawał 192 KM, a nie 211. Model JCW to jednak trochę inne auto.

W.


Witku, skąd masz taką informacje? Pierwsze pakiety miały podnosić moc do 200KM i po roku mniej więcej, wszedł nowy pakiet 210KM, równocześnie pojawiło się też ulepszenie do starych pakietów z 200KM na 210KM [ na jesieni 2004, większe wtryski i filtr pow.]. Pierwsze zestawy zawierały tylko graty do silnika [głowica, kompresor,wydech, świece i mapa]. Hamulce, fotele, zderzaki, nie wchodziły w skład pierwszych zestawów, jakkolwiek były dostępne osobno. Dopiero później [po styczniu 2004], zaczęto je dodawać do zestawów. Z ciekawostek: 14.11.2003. montowałem kit nr. 3426 [200KM], a 29.01.2004. nr. 4121 [200KM].

Pozdrawiam
Wojtek
tess

Re: BOV- gwizdek-zawór upustowy

Post autor: tess »

Ups :oops:
ODPOWIEDZ