Nie chciałbym jednak znać cen, mając na uwadze ile to kosztowało w poprzedniej eSce - modelu R53


Wolałbym zrobić remap np. w Promotorze + jakiś FMIC i na ew. przegląd w ASO sobie go demontować.
Works jest tylko w manualu....Witek pisze:To szkoda, że nie zdecydowałeś się na Works'a od razu. Teraz raczej szedł bym w kierunku niezależnych producentów.
W.
To potem opisz, proszę, efekty, może być nawet na PW, bo sam się noszę z takim zamiarem po zakończeniu gwarancji.gr1zly pisze:Spoko, chłopaki z 4T ogarną mi temat jeśli bym się decydował a jak nie oni to jetronik albo CSdo innych firm nie jeżdżę
Witku, skąd masz taką informacje? Pierwsze pakiety miały podnosić moc do 200KM i po roku mniej więcej, wszedł nowy pakiet 210KM, równocześnie pojawiło się też ulepszenie do starych pakietów z 200KM na 210KM [ na jesieni 2004, większe wtryski i filtr pow.]. Pierwsze zestawy zawierały tylko graty do silnika [głowica, kompresor,wydech, świece i mapa]. Hamulce, fotele, zderzaki, nie wchodziły w skład pierwszych zestawów, jakkolwiek były dostępne osobno. Dopiero później [po styczniu 2004], zaczęto je dodawać do zestawów. Z ciekawostek: 14.11.2003. montowałem kit nr. 3426 [200KM], a 29.01.2004. nr. 4121 [200KM].Witek pisze:
Ważna informacja pakiet Works do eSki dawał 192 KM, a nie 211. Model JCW to jednak trochę inne auto.
W.