Amortyzatory
Moderator: flapjck1
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Amortyzatory
wg wykresu który dziś widziałem te nowego typu są bardzo podobne do oryginału, starego typu subiektywnie były nawet trochę mięksiejsze (ale nie czerwone tylko brązowe) także takie o mniejszej twardości
a co do montażu hi-low to i tak jest to fajny patent warty założenia, zawsze można mniej lub bardziej podnieść/obniżyć auto i przede wszystkim równo ustawić
a co do montażu hi-low to i tak jest to fajny patent warty założenia, zawsze można mniej lub bardziej podnieść/obniżyć auto i przede wszystkim równo ustawić
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Re: Amortyzatory
Wznowie troche dyskusje. Bikopur ma już nowe gruszki w sprzedaży. Wie ktoś może czy poprawili elementy konstrukcyjne gruchy, żeby nie było cudowania z hi lowami? Może kupił już ktoś nowe?
Re: Amortyzatory
ok mineło już troche czasu, może ktoś napisać jak te nowe gruchy spisują się na aucie?
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Amortyzatory
testują się statycznie, zima niestety i auto nie jeździ
w drugim założone na tył też stoją w garażu, choć chwilę pojeździły generalnie ok, porównując ze sprężynami troszkę twardsze, ale tył lżejszy także też pod inną masą pracują
w drugim założone na tył też stoją w garażu, choć chwilę pojeździły generalnie ok, porównując ze sprężynami troszkę twardsze, ale tył lżejszy także też pod inną masą pracują
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Re: Amortyzatory
Sadam pisze:testują się statycznie, zima niestety i auto nie jeździ
w drugim założone na tył też stoją w garażu, choć chwilę pojeździły generalnie ok, porównując ze sprężynami troszkę twardsze, ale tył lżejszy także też pod inną masą pracują
a jak założyłeś na przód bez hi-low to auto bardzo wysoko stoi ?
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Amortyzatory
dopracowywałem ten temat i trzeba te z pierwszej serii skrócić o 8mm i wtedy ok będą, zakładane mam z hilowami ale robiłem pomiary jak to będzie wyglądać ze standardowym stożkiem i na chwilę je tak zakładałem nawet
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Re: Amortyzatory
a do tej nowszej wersji gruszek pasują już podróby hilow?
chce zamontować te gruchy na przód, a na tył dać normalne gumowe czy taka opcja będzie dobrze grać ze sobą?
chce zamontować te gruchy na przód, a na tył dać normalne gumowe czy taka opcja będzie dobrze grać ze sobą?
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Amortyzatory
tak pasują, jak masz hilowy to generalnie nie będzie kuku
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- Austin
- Swój Człowiek
- Posty: 179
- Rejestracja: 19 kwie 2006, 13:31
- Posiadane auto: Mini Cooper SPI
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Amortyzatory
Witam!
Też jestem na etapie wymiany całego zawieszenia i oprócz gruszek interesują mnie inne elementy z tej firmy.
Czy ktoś stosował inne ich rozwiązania?
A poniżej nowe gruchy...
Strona producenta
Też jestem na etapie wymiany całego zawieszenia i oprócz gruszek interesują mnie inne elementy z tej firmy.
Czy ktoś stosował inne ich rozwiązania?
A poniżej nowe gruchy...
Strona producenta
I o to chodzi, i o to chodzi...
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Amortyzatory
zasadniczo poza mocowaniami wozka przedniego ( jak juz robic to na "sztywno" ) wszystko warte polecenia
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Amortyzatory
flapjck1 pisze:zasadniczo poza mocowaniami wozka przedniego ( jak juz robic to na "sztywno" ) wszystko warte polecenia
z mocowań wózka ewentualnie podkładki pod śruby główne, łezki i łapy które nie mają elementu metalowego słabo się sprawdzają
tulejki są ok, ale czerwone, bo żółte za twarde i szlag je trafia momentalnie
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Amortyzatory
mam w roverze zolte poli w zawieszeniu - ponad poltora roku jazdy, okolo 50tys km , zero luzow
w miniaku tez mam od ponad roku, ale on malo w sumie jezdzi wiec nie wiem czy to miarodajne
w miniaku tez mam od ponad roku, ale on malo w sumie jezdzi wiec nie wiem czy to miarodajne
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- Austin
- Swój Człowiek
- Posty: 179
- Rejestracja: 19 kwie 2006, 13:31
- Posiadane auto: Mini Cooper SPI
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Amortyzatory
Witam!
Dzięki za info. Mocowania wózka mam na sztywno a reszta chciałbym żeby była "bardziej wytrzymała".
Sadam co to znaczy "szlag je trafia momentalnie"?
Pozdrawiam
Dzięki za info. Mocowania wózka mam na sztywno a reszta chciałbym żeby była "bardziej wytrzymała".
Sadam co to znaczy "szlag je trafia momentalnie"?
Pozdrawiam
I o to chodzi, i o to chodzi...
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Amortyzatory
zastrzegam, że mówię tu o dolnym wahaczu, krańce popękały już po miesiącu (po ogarnięciu całego zawieszenia - czyli nie było nigdzie luzów), poprzedni komplet też został skatowany - tulejka metalowa latała w gumce jak żyd po pustym sklepie...
czerwone spisują się lepiej wg. moich obserwacji - są bardziej elastyczne, czyli na nasze drogi lepsze
flap - Rover to nie miniak i przypuszczam że troszkę bardziej komfortowe zawieszenie ma...
pewnie przy założeniu wszystkiego nowego i świeżych gruszek, albo najlepiej sprężyn wytrzymały dłużej - jednak jak dostaną solidnie w kość to mają tendencję do nie wracania do swoich normalnych kształtów - czerwone pod tym kątem są bardzo fajne
czerwone spisują się lepiej wg. moich obserwacji - są bardziej elastyczne, czyli na nasze drogi lepsze
flap - Rover to nie miniak i przypuszczam że troszkę bardziej komfortowe zawieszenie ma...
pewnie przy założeniu wszystkiego nowego i świeżych gruszek, albo najlepiej sprężyn wytrzymały dłużej - jednak jak dostaną solidnie w kość to mają tendencję do nie wracania do swoich normalnych kształtów - czerwone pod tym kątem są bardzo fajne
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- Austin
- Swój Człowiek
- Posty: 179
- Rejestracja: 19 kwie 2006, 13:31
- Posiadane auto: Mini Cooper SPI
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Amortyzatory
Witam!
No to dziękuję za informację. Myślałem, że lepsze będą żółte...
A poniżej info w sprawie kolorów ( jak ktoś nie wie...)
Czym różnią się tuleje czerwone od żółtych?
Kolor CZERWONY - twardość ok 80 ShA - elementy zawieszenia mają twardość zbliżoną do oryginalnych tulei metalowo-gumowych. Wytrzymałość POLIURETANU jest jednak wielokrotnie większa, a unikalne właściwości gwarantują długoletni komfort jazdy. Produkty czerwone zalecamy wszystkim "normalnym" użytkownikom samochodów, którzy oczekują poprawy stabilności oraz lepszego prowadzenia pojazdu. Dajemy 2 lata gwarancji, mając pewność, iż w tym czasie nasze produkty będą doskonale spełniały swoje zadania.
Kolor ŻÓŁTY - twardość ok 90 ShA - zalecana do pojazdów sportowych, tuningowanych (np. obniżanych). Zawieszenie staje się dużo sztywniejsze, co przy większych prędkościach ma istotne znaczenie.
Info ze strony producenta.
Pozdrawiam
No to dziękuję za informację. Myślałem, że lepsze będą żółte...
A poniżej info w sprawie kolorów ( jak ktoś nie wie...)
Czym różnią się tuleje czerwone od żółtych?
Kolor CZERWONY - twardość ok 80 ShA - elementy zawieszenia mają twardość zbliżoną do oryginalnych tulei metalowo-gumowych. Wytrzymałość POLIURETANU jest jednak wielokrotnie większa, a unikalne właściwości gwarantują długoletni komfort jazdy. Produkty czerwone zalecamy wszystkim "normalnym" użytkownikom samochodów, którzy oczekują poprawy stabilności oraz lepszego prowadzenia pojazdu. Dajemy 2 lata gwarancji, mając pewność, iż w tym czasie nasze produkty będą doskonale spełniały swoje zadania.
Kolor ŻÓŁTY - twardość ok 90 ShA - zalecana do pojazdów sportowych, tuningowanych (np. obniżanych). Zawieszenie staje się dużo sztywniejsze, co przy większych prędkościach ma istotne znaczenie.
Info ze strony producenta.
Pozdrawiam
I o to chodzi, i o to chodzi...