Prośba o pomoc w diagnozie błędu
Prośba o pomoc w diagnozie błędu
Palą się żółte kontrolki, auto nie ma mocy. Examiner TEXXA pokazuje taki błąd: P0036 - $13 - Obwód sterujący podgrzewaniem HO2S. Od sprawdzenia/wymiany czego zacząć "zabawę"???
- Załączniki
-
- 20120428357.jpg (72.61 KiB) Przejrzano 1074 razy
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8180
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Prośba o pomoc w diagnozie błędu
blad jest od podgrzewania sondy lambda,
zaczac od sprawdzenia ukladu zasilania grzalki sondy, potem sonda ewentualnie
zaczac od sprawdzenia ukladu zasilania grzalki sondy, potem sonda ewentualnie
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: Prośba o pomoc w diagnozie błędu
Dzięki, jutro od rana zabieram się do roboty. O efektach nie omieszkam poinformować 

Re: Prośba o pomoc w diagnozie błędu
Sonda w porządku, przetarty był jeden z przewodów sygnałowych do sondy. Lutowanko i po sprawie. Dzięki raz jeszcze.
Re: Prośba o pomoc w diagnozie błędu
Nic nie zapowiadało takiego obrotu sprawy, ale po kilku godzinach użytkowania nagle zapalił się EML + EngineCheck. Wynik badania examinerem:
P0123 - Obwód "A" wyłącznika pozycji przepustnicy/pedału, wysokie napięcie
P0222 - Obwód "B" wyłącznika pozycji przepustnicy/pedału, niskie napięcie
Przepustnicę zmieniałem jakiś rok temu z powodu problemów z potencjometrem. Czy awaria/naprawa okablowania sondy mogła mieć wpływ na takie błędy?? Wypięcie wtyczki na przepustnicy nie kasuje błędów, ale gaśnie EML, po jakimś czasie gaśnie tez EngineCheck. Niestety sytuacja powtarza się co kilka godzin.
Jakieś pomysły??
P0123 - Obwód "A" wyłącznika pozycji przepustnicy/pedału, wysokie napięcie
P0222 - Obwód "B" wyłącznika pozycji przepustnicy/pedału, niskie napięcie
Przepustnicę zmieniałem jakiś rok temu z powodu problemów z potencjometrem. Czy awaria/naprawa okablowania sondy mogła mieć wpływ na takie błędy?? Wypięcie wtyczki na przepustnicy nie kasuje błędów, ale gaśnie EML, po jakimś czasie gaśnie tez EngineCheck. Niestety sytuacja powtarza się co kilka godzin.
Jakieś pomysły??