ps.
...edycje swojego postu to coś strzeliło ?

Moderator: flapjck1
Gibki Staruszek pisze:proponuję zrobić tak ... reaktywny tylko w miejscach bywania rdzy (dwie bardzo cieniutkie warstwy tak aby nadal przebijała blacha) na to i resztę blach epoksyd (solidnie ) ,na epoksyd guma natryskowa po całości. (dobra guma jest dość droga(zwłaszcza pistolet -najlepiej pożyczyć), ale nie ma nic lepszego ). Fabrycznie guma dawana była na ściankę grodziową od str. silnika i nie widziałem tam ani grama rdzy. Gum jest sporo na rynku . Gumę można polakierować zwykłym akrylem dla wyglądu , najlepiej kilka godzin po natrysku tak aby guma wyschła a nie zdążyła się zabrudzić/zakurzyć .TRIP pisze:właśnie jestem na etapie konserwowania podłogi
mój plan działania to:
podkład reaktywny
podkład epoksydowy
sylikon na spawy
baranek
i całość zamkną farbą poliuretanową
jakie będą efekty okaże się za kilka może naście(mam nadzieję) lat
Zapomni o barankach
hillman pisze:
- Dwie warstwy normalne epoksydu i podkład mokro na mokro.
- Bawimy się z szpachla.
.
A po kiego piiiiii.... dawał na czysty metal brunox ?!!!Arafat pisze:Koledzy przestrzegam: znajomy po piaskowaniu przeleciał po całości brunoxem i na to epoxyd. Rezultat- dobrze ze blacharkę robił po pól roku( ze nie polakierował) bo epoxyd można palcem zdrapać. Do piachu ponownie cały musi jechać..