Mini Damiana Szczecin 1985r
Moderator: flapjck1
-
- Nowy
- Posty: 19
- Rejestracja: 26 lip 2016, 16:50
- Posiadane auto: Mini
- Lokalizacja: Szczecin
Mini Damiana Szczecin 1985r
Witam wszystkich tworząc tu post chciałbym uzyskac kilka informacji na temat Miniaka, gdyż jestem w trakcie remontu no i co tu ukrywać potrzebna pomoc fachowców Austin Mini 1985r, prawdopodobnie 998ccm przynajmniej głowica jest od 998 tak mi się wydaje. Jak na razie została zrobiona blacharka i malowanie poza kilkoma elementami na które oczekuje.Nowa pompa hamulcowa czeka na odpowietrzenie elektryka mysle ze ogarnieta no to tak z grupsza o Minim jeszcze sporo pracy przede mną ,liczę na waszą pomoc . Pozdrawiam
- Załączniki
-
- daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.jpg
- (116.5 KiB) Pobrany 861 razy
-
- Nowy
- Posty: 19
- Rejestracja: 26 lip 2016, 16:50
- Posiadane auto: Mini
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Mini Damiana Szczecin 1985r
Może ktoś jest w stanie rozszyfrować oznaczenie silnika ?
- Załączniki
-
- WP_20160729_001.jpg
- (439.7 KiB) Pobrany 857 razy
-
- WP_20160729_002.jpg
- (484.19 KiB) Pobrany 857 razy
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Mini Damiana Szczecin 1985r
No liter liter
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Mini Damiana Szczecin 1985r
Wg tabliczki znamionowej to jest silnik z Austina Metro A+ 998 (specyfikacja z 1985 roku) Przekładnia główna FD 3,65:1
- marchef
- Nowy
- Posty: 33
- Rejestracja: 23 cze 2016, 20:29
- Posiadane auto: Austin Mini Mayfair 1986 r.
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Mini Damiana Szczecin 1985r
Hej! Pozdrawiam ze Szczecina! Aktualnie doprowadzam do stanu Mini rocznik '86! Gdybyś czegoś potrzebował pisz, postaram się pomóc!
PS tu masz stronkę z informacjami na temat datowania
http://www.minimania.com/Engine___Ident ... ta_UPDATED
PS tu masz stronkę z informacjami na temat datowania
http://www.minimania.com/Engine___Ident ... ta_UPDATED
- Gibki Staruszek
- Maniak
- Posty: 2693
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
- Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Re: Mini Damiana Szczecin 1985r
no ja też witam ziomka ... no to montuje sie ekipa na zloty
-
- Nowy
- Posty: 19
- Rejestracja: 26 lip 2016, 16:50
- Posiadane auto: Mini
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Mini Damiana Szczecin 1985r
o to świetnie ale jeszcze troche pracy przede mną ale prędzej czy później wyjedzie napewno
-
- Nowy
- Posty: 19
- Rejestracja: 26 lip 2016, 16:50
- Posiadane auto: Mini
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Mini Damiana Szczecin 1985r
Marchef z chęcią bym kiedys podjechał zobaczył jak idą prace przy Mini podpytał pare rzeczy
-
- Nowy
- Posty: 19
- Rejestracja: 26 lip 2016, 16:50
- Posiadane auto: Mini
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Mini Damiana Szczecin 1985r
słuchajcie mam kolejny problem z pompa hamulcowa dwusekcyjna ta bez wspomagania , nie mogę odpowietrzyć układu sprawdzałem ciśnienie przy samej pompie i przy gornej sekcji jest ciśnienie zas przy dolnej znikome chciałbym zaznaczyć ze pompa jest nowa w czym może tkwic problem ?? wogole jak pompuje to jakby ciśnienie się w układzie nie robiło gdyż wogole pedał nie robi się twardy , co ciekawe pompowałem pedal kila razy i wyskoczyly mi gumki od tloczkow w przednim zacisku a to chyba niedpouszczalne . Jeszcze takie zasadnicze pytanie która część pomy hamulcowej tzn gora czy dół zasila przod hamulcow? Mam nadzieje ze wspólnie uda nam się cos wymyslic .Pozdrawiam
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Mini Damiana Szczecin 1985r
To jest pojedyncza pionowa pompa dwustopniowa a nie dwie oddzielne pompy. Najpierw należy odpowietrzyć górną sekcję czyli w praktyce cały obwód do tej sekcji podpięty. Po odpowietrzeniu górnej sekcji pojawi się dopiero "ciśnienie" w dolnej sekcji i w drugiej kolejności odpowietrzamy obwód podpięty do sekcji dolnej. Taka jest procedura przy pierwszym napełnieniu układu płynem po wcześniejszym dokładnym przeglądzie całej instalacji i wymianie lub regeneracji elementów takich jak zaciski, cylinderki, szczęki, klocki, tarcze, bębny, przewody sztywne i elastyczne. W przypadku hamulców bębnowych należy wstępnie wyregulować luz pomiędzy szczękami a bębnem. Klocki w hamulcach tarczowych "podstawiają się same". Jakakolwiek nieszczelność w układzie uniemożliwia / utrudnia odpowietrzenie. Układ już napełniony i wstępnie odpowietrzony ( czyli w trakcie normalnej eksploatacji przy wymianie tylko jednego z elementów końcowych jak cylinderek czy zacisk) odpowietrza się zaczynając od tyłu i najdalej położonego lewego cylinderka po tym prawy tył, lewy przód i prawy przód.damianhel1987 pisze:...nie mogę odpowietrzyć układu sprawdzałem ciśnienie przy samej pompie i przy gornej sekcji jest ciśnienie zas przy dolnej znikome chciałbym zaznaczyć ze pompa jest nowa w czym może tkwic problem
damianhel1987 pisze:...zasadnicze pytanie która część pomy hamulcowej tzn gora czy dół zasila przod hamulcow?
Zobacz jak masz podlączone przewody sztywne od pompy do rozdzielacza / korektora umieszczonego na belce przegrody za silnikiem. przewody (górny i dolny) bliżej fartucha błotnika to obwód przodu.
-
- Nowy
- Posty: 19
- Rejestracja: 26 lip 2016, 16:50
- Posiadane auto: Mini
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Mini Damiana Szczecin 1985r
Markfive dziekuje za wyjaśnienie zabieram sie do pracy .Pozdrawiam